Full version: Biggest loser
kristerh
Nån som sett bantningssåpan på kanal 5 wink.gif
De tävlar i landslag sverige/danmark/norge om vilket lag som kan gå ner mest i vikt på en vecka.
Otroligt vad de går ner, vissa går ner 5 kilo på en vecka wink.gif
men det som jag reagerar på är att kanal 5 tvingar ett lag att äta godis, och det laget som vägrar lägger de på 3 kilo som straff när de vägs in varje vecka, och laget som går ner minst varje vecka får skicka hem en deltagare.
jag tycker att det är så dj.... dåligt att tvinga folk att äta godis annars straffas de, det verkar som kanal 5 tror att det är nån slags djur de leker med mad.gif
krister
*Felix matte*
Såg häromveckan och måste säga att jag ogillar sådana program.
Sedan så undrar jag vad det är som får vuxna människor till att medverka. wacko.gif

Jag är ingen expert men har svårt att tro att man kan tappa så mycket på kort tid utan att det kommer igen. Låter lite som "bastubantning" då det är vätska man tappar.
Sulawesii
Tycker inte att den svenska versionen är bra. Den engelska såg jag däremot nästan alla avsnitt av.
kristerh
CITAT (Felix matte @ 21-09-2005, 12:52)
Såg häromveckan och måste säga att jag ogillar sådana program.
Sedan så undrar jag vad det är som får vuxna människor till att medverka. wacko.gif

Jag är ingen expert men har svårt att tro att man kan tappa så mycket på kort tid utan att det kommer igen. Låter lite som "bastubantning" då det är vätska man tappar.

De får lära sig att äta rätt, och de motionerar väldigt mycket,
jag tror att de som ställer upp i ett sådant program har gett upp att banta på vanligt sätt, och jag tror att det kan ge dem en tankeställare även efter programmet, tänk dig att du gått ner kanske 25-30 kilo vilken lycka,
krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon