Full version: radering
Sidor: 1, 2
farbror B
Raderat mina album nu.
Kan man radera bort sina inlägg ur servern på nåt sätt?
AndreasBlomquist
Varför skulle du vilja göra något sånt?
Fenja
Nej, du får inte radera dina inlägg på forumet, det räknas som publicerat material och tillhör forumet.
Vad skulle det förresten vara för mening med att radera allt du sagt? Om du ska sluta vara här är det väl bara att göra det och lägga allt bakom sig?
Mvh
Fenja
Kathy
CITAT (farbror B @ 22-09-2005, 23:32)
Raderat mina album nu.
Kan man radera bort sina inlägg ur servern på nåt sätt?

Jag har svårt att tro att man kan göra det.
Risken är att trådarna då kommer se konstiga ut för de som läser, om det saknas inlägg lite här och där.
Men prova att ställa din fråga till forumsansvarig. Berätta gärna om vad du fick för svar.
farbror B
Bar undrade
yla
ja du får jobba hårt om du ska radera dom
du har ju några stycken
Betty
CITAT (farbror B @ 22-09-2005, 23:32)
Raderat mina album nu.
Kan man radera bort sina inlägg ur servern på nåt sätt?

Visst kan du ta bort ditt -album om du vill, självklart!
Och vem skulle kunna hindra dig från att radera alla dina inlägg? - ingen skulle jag tro, men du får lov att göra det själv, "för hand" och följden skulle antagligen bli att du inte får vara medlem längre utan får "gäststatus" när du besöker forumet.
Reserv
CITAT (farbror B @ 22-09-2005, 23:32)
Raderat mina album nu.
Kan man radera bort sina inlägg ur servern på nåt sätt?

Varför skulle du vilja ta bort allt i forumet? Om du raderar så vet du juh hur det gick för Solis som raderade sina inlägg, direktavstängning, kom igen nu jag har saknat dig här på slutet. Trodde bara du va´för upptagen med annat, men att du lessnat på odla det trodde jag juh inte. Ta en paus så kan du komma igen sen juh, vi väntar, sköt om dig grabben.
Rossi
Plats! Stanna kvar! Det är en order!

Jag får väl upprepa min avskedssång från i somras när du gick på semester:

Du ska inte tro det blir roligt
om inte farbrorn är kvar
Du ska inte tro vi får trevligt
om inte han skriver svar

Han gör så att Odla är mysigt
Han gör hela Småprat så varm
Han gör så att damerna puttrar
och orsakar alls inget larm

smile.gif
Rossi
Dessutom, farbrorn, så är det helt fel tajming att börja radera inlägg nu och sluta att skriva här. Alla kommer att tro att det är du som är trollet! laugh.gif
Biggan_
Snälla rara farbror B, överge oss inte sad.gif
Du är ju vår stora mysfaktor här och jag skulle sakna dej enormt om du försvinner wub.gif
Och hur skall det gå med vår kalender nu när du har plockat bort bilderna som skall vara med i den? sad.gif
Reserv
En liten fråga bara, varför står pm ikonen kvar för när det inte går att skicka pm till en person? unsure.gif
Betty
Man kan själv välja att spärra PM (i sin adressbok) så att utvalda medlemmar inte kan PMa till en.
Reserv
CITAT (Betty @ 23-09-2005, 10:44)
Man kan själv välja att spärra PM (i sin adressbok) så att utvalda medlemmar inte kan PMa till en.

Nja, tror inte att det är där felet sitter nu. det kommer upp "Det här meddelandet kan inte skickas eftersom mottagaren inte har några rättigheter att använda en personlig brevlåda i vårt system" Vad är det egentligen som hänt? unsure.gif
Betty
Vad skumt! huh.gif Ett sånt meddelande har jag aldrig fått när jag har klickat på någons PM-knapp. Är det en "vanlig medlem" ? unsure.gif
Lady Hamilton
Han står som "Gäster" i sin profil?
Inte medlem ohmy.gif
Reserv
CITAT (Hamilton @ 23-09-2005, 10:58)
Han står som "Gäster" i sin profil?
Inte medlem ohmy.gif

Jag såg just det nu jag också, då finns det väl betydligt otrevligare folk i farten som dom borde sätta som gäster, såna som svär och kastar okvädningsord omkring sig och hotar andra i forumet. Jag komer sakna farbrorn sad.gif
Fialotta
Nejmen...vad är detta som händer nudå unsure.gif ohmy.gif
Farbror B...du får inte överge oss...berätta i stället vad det är som gör att du vill gå ur...jag vill veta ohmy.gif wub.gif

*stampar med foten bestämt*
mulle
Farbror B, snälla, stanna kvar!
Mulle
Betty
CITAT (Reserv @ 23-09-2005, 11:03)
CITAT (Hamilton @ 23-09-2005, 10:58)
Han står som "Gäster" i sin profil?
Inte medlem ohmy.gif

Jag såg just det nu jag också, då finns det väl betydligt otrevligare folk i farten som dom borde sätta som gäster, såna som svär och kastar okvädningsord omkring sig och hotar andra i forumet. Jag komer sakna farbrorn sad.gif

Jag vet inte men att döma av hans första inlägg i tråden så har han troligen själv valt att inte vara medlem. Jag kommer också att sakna honom men jag respekterar hans val.
Reserv
CITAT (Betty @ 23-09-2005, 11:08)
CITAT (Reserv @ 23-09-2005, 11:03)
CITAT (Hamilton @ 23-09-2005, 10:58)
Han står som "Gäster" i sin profil?
Inte medlem ohmy.gif

Jag såg just det nu jag också, då finns det väl betydligt otrevligare folk i farten som dom borde sätta som gäster, såna som svär och kastar okvädningsord omkring sig och hotar andra i forumet. Jag komer sakna farbrorn sad.gif

Jag vet inte men att döma av hans första inlägg i tråden så har han troligen själv valt att inte vara medlem. Jag kommer också att sakna honom men jag respekterar hans val.

Har han gjort det frivilligt så är det juh valfritt för honom att komma tillbaks och presentera sig under nåt annat namn, jag väntar rolleyes.gif
Lady Hamilton
ohmy.gif Ja jag fattar ingenting wacko.gif


Inget elakt menat med detta wub.gif
Men Solis, hon fick ju lov att byta signatur till silos för att hon inte kom in.
Men hon står kvar med namnet Solis, som "medlem" i listan
wacko.gif wacko.gif wacko.gif
Fialotta
CITAT (Betty @ 23-09-2005, 11:08)
CITAT (Reserv @ 23-09-2005, 11:03)
CITAT (Hamilton @ 23-09-2005, 10:58)
Han står som "Gäster" i sin profil?
Inte medlem ohmy.gif

Jag såg just det nu jag också, då finns det väl betydligt otrevligare folk i farten som dom borde sätta som gäster, såna som svär och kastar okvädningsord omkring sig och hotar andra i forumet. Jag komer sakna farbrorn sad.gif

Jag vet inte men att döma av hans första inlägg i tråden så har han troligen själv valt att inte vara medlem. Jag kommer också att sakna honom men jag respekterar hans val.

Fasiken oxå...det gick ju inte att skicka PM ens......


Farbror B....varför gör du oss detta?????????

Saknar dig ju redan för sjutton oxå sad.gif
pejori
tror att den som står som gäst, har ett spärrat IP-nummer.
då kommer du inte in med något användarnamn och kan heller inte ansöka om nytt medlemsskap wub.gif
solis har ett spärrat användarnamn det är skilnaden
Betty
edit fel
Farbror Blå
CITAT (maudan @ 23-09-2005, 11:11)
CITAT (Betty @ 23-09-2005, 11:08)
CITAT (Reserv @ 23-09-2005, 11:03)
CITAT (Hamilton @ 23-09-2005, 10:58)
Han står som "Gäster" i sin profil?
Inte medlem ohmy.gif

Jag såg just det nu jag också, då finns det väl betydligt otrevligare folk i farten som dom borde sätta som gäster, såna som svär och kastar okvädningsord omkring sig och hotar andra i forumet. Jag komer sakna farbrorn sad.gif

Jag vet inte men att döma av hans första inlägg i tråden så har han troligen själv valt att inte vara medlem. Jag kommer också att sakna honom men jag respekterar hans val.

Fasiken oxå...det gick ju inte att skicka PM ens......


Farbror B....varför gör du oss detta?????????

Saknar dig ju redan för sjutton oxå sad.gif

Tack Maudan och förlåt!
Farbror b dog mycket riktigt, men hans alter ego, farbror Blå är här.
Reserv
Snacka om att se till att vi alla får skrämselhicka, man gör inte sådär när det är trollrensning mad.gif Skönt att du är tillbaks nu i alla fall rolleyes.gif
yenny
Jasså du har bytt namn... började ju undra vad som hänt.. unsure.gif
Betty
CITAT (Farbror Blå @ 23-09-2005, 14:00)
Farbror b dog mycket riktigt, men hans alter ego, farbror Blå är här.

Kungen är död, Leve konungen ... eller snarare farbror B är borta, Välkommen farbror Blå! laugh.gif
Lady Hamilton
CITAT (yenny @ 23-09-2005, 14:09)
Jasså du har bytt namn... började ju undra vad som hänt.. unsure.gif

huh.gif Ja varför har du bytt namn?
wolkenkrabber
Hmm nu när di har farbror blå saknas bara tante gräddelin och några flera....



Pax för att vara julbocken!!



välkommen tillbaka eller nått
Reserv
Hmm, man kanske skulle byta namn..... wink.gif ......till reserv - erad laugh.gif
pejori
CITAT (Farbror Blå @ 23-09-2005, 14:00)
Farbror b dog mycket riktigt, men hans alter ego, farbror Blå är här.[/b]

du får sluta med att hota att radera dina inlägg på det viset laugh.gif laugh.gif laugh.gif
välkomen hit farbror blå. hoppas du ska trivas på odla laugh.gif laugh.gif
Fialotta
Yes....fabror B blir kvar....det ska vi fira....dukar fram lite skumpa
yenny
CITAT (Reserv @ 23-09-2005, 14:14)
Hmm, man kanske skulle byta namn..... wink.gif ......till reserv - erad laugh.gif

hi hi... den va bra! biggrin.gif
Fialotta
CITAT (Reserv @ 23-09-2005, 14:14)
Hmm, man kanske skulle byta namn..... wink.gif ......till reserv - erad laugh.gif

laugh.gif laugh.gif Gör de du smile.gif kan väl stämma bra på dig tongue.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 23-09-2005, 14:14)
Hmm, man kanske skulle byta namn..... wink.gif ......till reserv - erad laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif då slår du ihjäl alla flugor på en gång laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 23-09-2005, 14:20)
CITAT (Reserv @ 23-09-2005, 14:14)
Hmm, man kanske skulle byta namn..... wink.gif ......till reserv - erad laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif då slår du ihjäl alla flugor på en gång laugh.gif laugh.gif

Flugor??? blink.gif unsure.gif Har ni en annan humor på västkusten eller är norrlänningarna så sävliga så vi inte fattar skämten? wink.gif Vad det gäller Farbror Blå så kan vi ha välkomstparty med tanke på Gossen Rudas (tror jag att det va´) tråd om höstblot, då är det juh partytime tongue.gif
Farbror Blå
CITAT (wolkenkrabber @ 23-09-2005, 14:13)
Hmm nu när di har farbror blå saknas bara tante gräddelin och några flera....



Pax för att vara julbocken!!



välkommen tillbaka eller nått

Farbror Blå ser gärna fram mot att få träffa Tant Brun, Tant Grön och Tant Zeppelin eller va hon hette! laugh.gif
Reserv
CITAT (Farbror Blå @ 23-09-2005, 14:35)
CITAT (wolkenkrabber @ 23-09-2005, 14:13)
Hmm nu när di har farbror blå saknas bara tante gräddelin och några flera....



Pax för att vara julbocken!!



välkommen tillbaka eller nått

Farbror Blå ser gärna fram mot att få träffa Tant Brun, Tant Grön och Tant Zeppelin eller va hon hette! laugh.gif

Syrran kan få va´tant Zeppelin, hon väger över 150 kilo! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi
Ja, ja - det var väl för väl då att du sköt med lösa skott! smile.gif
Reserv
Hallå där Pejori! Hur gick det med förklaringen om flugorna då? unsure.gif wink.gif rolleyes.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 23-09-2005, 14:59)
Hallå där Pejori! Hur gick det med förklaringen om flugorna då? unsure.gif wink.gif rolleyes.gif

va!!! ohmy.gif va!!! ohmy.gif ohmy.gif
å...jasså det laugh.gif laugh.gif
var upptagen med att se vad som flugit i dammkillen laugh.gif laugh.gif laugh.gif
du är både reserv och reserverad...två flugor i en smäll....eller två flugor på smällen...välj själv laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 23-09-2005, 15:08)
CITAT (Reserv @ 23-09-2005, 14:59)
Hallå där Pejori! Hur gick det med förklaringen om flugorna då? unsure.gif  ;)  :rolleyes:

va!!! ohmy.gif va!!! ohmy.gif ohmy.gif
å...jasså det laugh.gif laugh.gif
var upptagen med att se vad som flugit i dammkillen laugh.gif laugh.gif laugh.gif
du är både reserv och reserverad...två flugor i en smäll....eller två flugor på smällen...välj själv laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Aha.. biggrin.gif ....... huh.gif wink.gif unsure.gif tror jag wub.gif
Tant Brun
Hej Farbror Blå, nu är jag här! wub.gif

Jag är visserligen ny med "namnet" men är egentligen en gammal användare som inte är hemma för tillfället utan på jobbet sleep.gif

Men VEM av alla +6000 användare säger jag inte rolleyes.gif
Nå´roligt ska jag väl ha?

(O ja lovar, inge troll i mig.... sleep.gif )
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 23-09-2005, 14:00)
Farbror b dog mycket riktigt, men hans alter ego, farbror Blå är här.

Detta var bland de flummigaste identitetsbyten jag varit med om wacko.gif
Måste vara hormonerna som spökar tongue.gif
Farbror Blå
Mormonerna? blink.gif

*gåt å tvättar öronen*
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 25-09-2005, 14:18)
Mormonerna? blink.gif

*gåt å tvättar öronen*

wacko.gif blink.gif wink.gif
pejori
CITAT (Farbror Blå @ 25-09-2005, 14:18)
Mormonerna? blink.gif

*gåt å tvättar öronen*

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
blev det bättre? biggrin.gif biggrin.gif
Pia mitt i Skåne
Välkommen tillbaks Farbrorn...
Det är bättre att du blir blå än att vi andra blir 'blue'
wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon