Full version: Wow!
Rossi
Vilket väder! 25 grader varmt! Man kan lätt och ledigt ligga i solstolen i bikini. Helt underbart! Jag blir så glad! Och det är den 24 september! Jag har aldrig varit med om dess like.

Vi har varit ute och spelat golf hela förmiddagen och bara njutit!

Och ikväll är vi bortbjudna så vi sätter oss till dukat bord! Kunde inte blivit bättre.

Ursäkta mitt svammel här men jag blir helt hög av det här underbara vädret! smile.gif
wolkenkrabber
CITAT (Rossi @ 24-09-2005, 15:55)
Vilket väder! 25 grader varmt! Man kan lätt och ledigt ligga i solstolen i bikini. Helt underbart! Jag blir så glad! Och det är den 24 september! Jag har aldrig varit med om dess like.

Vi har varit ute och spelat golf hela förmiddagen och bara njutit!

Och ikväll är vi bortbjudna så vi sätter oss till dukat bord! Kunde inte blivit bättre.

Ursäkta mitt svammel här men jag blir helt hög av det här underbara vädret! smile.gif

DETTA är MOBBNING

här måste jag gå runt i mössa jacka och skinhandskar!!!

och du får njuta av sommar värme!!!

skjut mig någon, det är det mäst skoninglösa ni kan göra



giv medlidande!!!



ajja jag överlever väl, har sthlm att se fram emot V.44 wub.gif


njuta till fullo madans du kan rossi smile.gif
Rossi
Ah, din stackare! *fniss* Men du har det säkert bra där du är ändå!

Men du, detta är EXTREMT varmt för att vara i slutet av september.

Ja, du ska tro att jag njuter! Det ska bli lika varmt imorgon, ha, ha!

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
yenny
Härligt!

Här har det också varit en härlig dag... 20 grader o strålande sol, det är så skönt biggrin.gif
zaaritha
Här kommer pessimisten: Det beror antagligen på ozonlagret............ sad.gif
cic
CITAT (Rossi @ 24-09-2005, 15:55)
Vilket väder! 25 grader varmt! Man kan lätt och ledigt ligga i solstolen i bikini. Helt underbart! Jag blir så glad! Och det är den 24 september! Jag har aldrig varit med om dess like.

Vi har varit ute och spelat golf hela förmiddagen och bara njutit!

Och ikväll är vi bortbjudna så vi sätter oss till dukat bord! Kunde inte blivit bättre.

Ursäkta mitt svammel här men jag blir helt hög av det här underbara vädret!  :)

Hmmm.. Kan inte begripa varför jag lämnade skåne.. sad.gif


Just det ja.. KÄRLEKEN! wub.gif
pejori
här i göteborg har det också varit en härlig dag, hyfsat varmt och det är fortfarande skönt ute smile.gif smile.gif
hoppas att det håller i sig lite till. jag gillar inte fuktiga och råkalla höstar, som det gärna blir här på kusten smile.gif
Castea
Ja, vilken fin dag det var här i Västerås också! Otroligt att kunna gå ute i sommarjacka ännu. Tog en långpromenad i eftermiddagssolen. Disigt, varmljummet, inte mycket löv fallna ännu.

Gillar hösten/vintern också, men den kommer tids nog och är lång så det räcker och blir över. Så jag njuter mer än gärna av indiansommaren nu.
renate
Här har också varit strålande väder omkr 20°.Har ätit lunch på altanen hela veckan,satt upp solvagnen igen.Jag bara njuter av den härliga värmen.Sorry W vill inte mobbar. tongue.gif
Reserv
Kan ni vänligen skicka lite av eran värme till norrare breddgrader? huh.gif 14 grader och regngrått är inte i närheten av eran "indiansommar" snarare eskimåsommar sad.gif
*Felix matte*
Kanske skulle jag leta reda på kupévärmaren, ta fram solariet, sätta mig i fåtöljen. sticka ner tårna i en blomkruka och på med solglasögonen.. en god drink i handen åsså blunda.......som på en sandstrand vid Medelhavet tongue.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (Felix matte @ 24-09-2005, 23:08)
Kanske skulle jag leta reda på kupévärmaren, ta fram solariet,  sätta mig i fåtöljen. sticka ner tårna i en blomkruka och på med solglasögonen.. en god drink i handen åsså blunda.......som på en  sandstrand vid Medelhavet tongue.gif  :lol:  :lol:

Lite Hawaiimusik att lyssna på då är kanske inte helt fel laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Felix matte @ 24-09-2005, 23:08)
Kanske skulle jag leta reda på kupévärmaren, ta fram solariet, sätta mig i fåtöljen. sticka ner tårna i en blomkruka och på med solglasögonen.. en god drink i handen åsså blunda.......som på en sandstrand vid Medelhavet tongue.gif laugh.gif laugh.gif

det tycker jag är en strålande idè smile.gif smile.gif
när jag solade i solarie sist, hade jag freestyle med mysig musik på. rolleyes.gif rolleyes.gif
slog i taket när den stängde av sig.... jag var på semester då, trodde jag smile.gif smile.gif (sov som en sten) smile.gif smile.gif
Ciczi
CITAT (Felix matte @ 24-09-2005, 23:08)
Kanske skulle jag leta reda på kupévärmaren, ta fram solariet,  sätta mig i fåtöljen. sticka ner tårna i en blomkruka och på med solglasögonen.. en god drink i handen åsså blunda.......som på en  sandstrand vid Medelhavet tongue.gif  laugh.gif  laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif tongue.gif

Måste ju säga att jag hade det som Rossi igår. Kalasväder och helt underbart. Jag hoppas på samma väder idag för jag ska åka på hundutställning med den här figuren



Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon