Full version: Vackert med höst!
karjo
Måste bara få dela med mig! wub.gif Sitter inne och arbetar vid datorn, vrider jag bara huvudet lite åt höger ser jag detta genom mitt fönster. Sämre utsikt kan man ha tycker jag! smile.gif wub.gif
Synd bara att fönstret är lite smutsigt så att bilden inte blev kalas, men ni ser nog ändå hur fint det är!
LadyG
Vilka vackra färger! Synd att det måste vara höst för att det ska bli så vackert smile.gif

Här är det bara björkarna som börjat gulna lite, så jag väntar med höstbilderna ett litet tag till.
Gillan
Det enda jag gillar med hösten är de
vackra färgerna och svampen i skogen.

Jättevacker bild/Evgeni
amaira
Åh så vackert Karjo!!!!!!!!!!!!!! wub.gif

Tack för att jag får titta ut genom ditt fönster ett tag wub.gif wub.gif wub.gif
karjo
Tackar! wub.gif

Och varsågod amaira!

Tycker också att det egentligen är synd att hösten är här men visst är det vackert ute nu och visst är det mysigt att få mysa inne lite nu!? Tända ljus, ta på sig fårskinnstofflorna, dricka varm choklad... smile.gif
mulle
Jättevackert! Och det måste det ju vara året om med den fina gamla arkitekturen!
Mulle
GoSatta
Här börjar också hösten komma, men var i Lund i helgen och där var det fortfarande strålande sommar!!
karjo
CITAT (mulle @ 26-09-2005, 11:20)
Jättevackert! Och det måste det ju vara året om med den fina gamla arkitekturen!
Mulle

Om du menar klockstapeln, så ja! Det är vackert och lite stämmningsfullt när man hör klockorna slå också. Tom med min sambo som annars inte är speciellt religös uppskattar helgmålsrigningen, då känner han också att nu är det helg och vi är lediga! wub.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon