silos
Så var det dags för att ta hand om tvätten idag biggrin.gif Den här gången har jag inte fått några brev som väntar på maskinen utan allt går undan lugnt och snabbt biggrin.gif

I köket har jag äppelkokning på gång med trogna vovvar nära intill;undrande ifall de kan få en smakbit wub.gif

Då och då är jag bara tvungen att kolla på Odla och 2 andra ställen laugh.gif

Och rasta hundarna hör så klart till dagens underbara görömål wub.gif

Att få vara så här glad lycklig och tacksam är ljuvligt wub.gif wub.gif wub.gif
silos
Klaaart i tvättstugan biggrin.gif
bikiv
CITAT (silos @ 27-09-2005, 15:41)
Då och då är jag bara tvungen att kolla på Odla och 2 andra ställen laugh.gif

Vill du avslöja vilka de 2 andra är?
ingrid fuxwall
Vad blir det av äpplerna i dag ?
silos
CITAT (bikiv @ 27-09-2005, 19:52)
CITAT (silos @ 27-09-2005, 15:41)
Då och då är jag bara tvungen att kolla på Odla och 2 andra ställen laugh.gif

Vill du avslöja vilka de 2 andra är?

Den ena är en finsk sida som jag fann häomdagen och det är så underbart att skriva på finska wub.gif

Den andra är en Hundforum som jag varit medlem ett par år smile.gif och har även träffat flera underbara människor därifrån wub.gif
silos
Denna nya härliga dag började med att vovvarna inte väckte mig förran klockan var 09:00 ohmy.gif Anledning till detta var säkerligen att det hade regnat och då vid 9 tiden var det en liten paus i regnandet smile.gif

Lille Olle speciellt avskyr regn! Alltid när det regnar och vi är tvugna att gå ut så försöker han att göra sitt allra bästa för att slippa följa med biggrin.gif Han tycker inte om att bli våt om sina små tassar biggrin.gif

Jag var riktigt förvånad att klockan var så pass mycket när vovvarna väckte mig ohmy.gif
silos
På tal om tvätten så fortfarande måste jag stoppa alla kläder i skåpen;hade så att säga annat att göra igår så jag hann inte biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon