Full version: Logga ut!
Gillan
Fler än jag som loggar in sig och sen "glömmer"
bort att de är inloggade och helt sonika
går därifrån. (datorn alltså).

Detta händer mig X- antal ggr/dag.

Tex: - Nu ska jag gå in och se vad de säger
på Odla. Och när jag väl kommer till
datorn, så befiner jag mig ju redan
där./Evgeni
LadyG
Titt som tätt smile.gif

Jag brukar glömma att jag är inloggad, ofta. Så gott som varje dag tror jag, men vad det beror på vet jag inte biggrin.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Man måste inte logga ut. Även om du inte loggar ut så syns du inte som inloggad när du lämnar odlas sida så det är alltså ingen som tror att du är inloggad dygnet runt, även om du aldrig klickar på logga ut som finns i menyraden högst upp.

Jag brukar inte logga ut och jag har lagt in att jag vill ha automatisk inloggning varje gång jag går in på odla.
jendah
loggar sällan ut/in...
eftersom bara jag använder min dator hemma så behövs det inte (maken har en egen - och loggar heller aldrig ut...).
När jag loggade in på jobbet däremot, loggade jag alltid ut efter mig... smile.gif
Gillan
Jag förstår vad du menar Åsa.
Men om jag redan är ine på Odla, och går ifrån datorn.
Då måste jag väl fortfarande vara inloggad wink.gif
Eller hur? wub.gif smile.gif
jendah
Jo, visst är du är inloggad - men efter 15 minuter utan att du gör något på odla försvinner du från listan.
Sen dyker du upp igen om du går in på odla... oavsett om du kommer rakt in eller måste logga in smile.gif
Gillan
Det kan ju va bra att veta jendha.

Fast min fråga var ju om det det är fler
som gör likadant.

:- Alltså, går ifrån datorn och glömmer bort
att de är uppkopplade wink.gif /Evgeni
Biggan_
CITAT (Evgeni @ 30-09-2005, 12:28)
Det kan ju va bra att veta jendha.

Fast min fråga var ju om det det är fler
som gör likadant.

:- Alltså, går ifrån datorn och glömmer bort
att de är uppkopplade wink.gif /Evgeni

Visst! Här är en till som glömmer logga ut, men jag går bara in på odla på hemdatorn så det gör ingenting rolleyes.gif
jendah
CITAT (Evgeni @ 30-09-2005, 12:28)
Det kan ju va bra att veta jendha.

Fast min fråga var ju om det det är fler
som gör likadant.

 :- Alltså, går ifrån datorn och glömmer bort
att de är uppkopplade wink.gif /Evgeni

Tja... inte från odla eftersom jag medvetet aldrig loggar ut - men annars är jag bra på att glömma logga ut... och glömma vad jag höll på med också smile.gif
försöker alltid vara noga när det inte är min egen dator - men ganska glömsk också... tongue.gif
Betty
CITAT (Evgeni @ 30-09-2005, 12:28)
Fast min fråga var ju om det det är fler
som gör likadant.

 :- Alltså, går ifrån datorn och glömmer bort
att de är uppkopplade wink.gif /Evgeni

Jag har Telia adsl med automatisk inloggning, jag loggar aldrig ut annat än när jag har uppdaterat något program som kräver omstart, annars står datorn alltid på, alltid uppkopplad. smile.gif
Gurkan
Det finns väl ingen större anledning att logga ut från odla eller andra ställen bara för att man går ifrån datorn en liten stund ?

Min dator är alltid uppkopplad när den är igång men jag stänger av den på natten om den inte håller på att ladda ner nåt eller så.
Gurkan
Har man en uppkoppling som kostar per minut är det naturligtvis en bra ide att koppla ner sig när man inte använder datorn.

Har också ADSL uppkoppling som loggar in när datorn går igång, man vill ju ändå kolla mail, surfa lite och få virusprogrammet uppdaterat när datorn startar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon