Kakaduan
...min mosters granne - en parant dam som alltid skall vara värst. Allt de har är dyrast och störst i radhusområdet. Själv springer hon runt i chica boutiquekläder och päls i lilla trädgården.

I alla fall så stod ett antal boende (bla min moster) på gatan och pratade med varandra när damen ifråga kom rusande från sin tomt med ett leende över hela ansiktet. Hon ropade att alla MÅSTE komma och titta på hennes fantastiska klitoris!!!

Visst var CLEMATISEN fin, men leendena kom inte från blomningen utan från felsägningen!

Kakaduan
Pirum
Jösses Amalia biggrin.gif
råse-marie
laugh.gif laugh.gif laugh.gif ojoj ......kan tänka mig att man fnissade
Magdis
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Det var ju till och med värre än den felsägning jag hörde när jag var på ett s.k städparty hos min svägerska. En försäljare som sålde städprodukter alltså. Hon skulle berätta hur mycket mikro-organismer som finns i dammet men hon envisades med att säga mikro-orgasmer hela tiden...det var alltså inte bara EN gång hon sa det utan upprepade gånger. Ingen rörde en min men jag kan tänka mig att det var fler än jag som hade svårt att hålla sig för skratt! laugh.gif
Ciczi
Thihi!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Farbror Blå
Eller min chef som ilsket fräste: (efter en massa tjat från oss om mer pengar)

Man får rätta pungenefter matsäcken!!
Lotta150
måste säga att dom här inläggen piggade upp dagen ordentligt
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
stina
Hela mitt jobb var på medicinhistoriska museet och hade en guide som visade oss runt. Hon berättade om att man förr trodde att kroppen bestod av 3 olika vätskor. Nu minns jag tyvärr inte vilka två vätskor hon nämnde och sedan frågade hon oss: Och vilken är den tredje tror ni.

- Smegma, ropade en av mina arbetskamrater (hon visste inte vad det var) ohmy.gif ohmy.gif
Kathy
En kompis till mig var in till Åhléns för att köpa en parfym som hon fått tips om att den skulle lukta gott. Nu mindes hon inte exakt namnet på den, utan frågade såhär: "Jag skulle vilja veta var ni har den där parfymen Onani Onani, eller vad den heter".

Hon menade parfymen "Anais Anais"
kristerh
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
tack för skratten biggrin.gif
krister
AnitaO
laugh.gif laugh.gif
mulle
Oj, Oj, Oj
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Mulle
*Felix matte*
Oj,oj så det kan bli laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Fialotta
laugh.gif laugh.gif laugh.gif kul tråd
amaira
laugh.gif laugh.gif biggrin.gif

Mitt bidrag är inte en felsägning, utan en fel-"hörning". Jag har skrattat mycket åt den, fast jag inte alls känner de inblandade personerna.
Det är min väninna som fick det berättat för sig av mannen i fråga.

Han kommer från England och är ganska nygift med en svenska.
För första gången var de och hälsade på hans svenska svärföräldrar, och sov över.
När han nästa morgon kommer ner till köket från sovrummet, undrar svärfadern:
"Was she good?"
Han kom sig inte för att svara på det.

Mannen blev ganska konfunderad, frågar man sin svärson så, om sin dotter? Om hon "var bra"? I sängen alltså, måste det ju betyda. Frigjorda svenskar...

Tror att det var först när han pratade med sin fru om det hela, som misstaget uppdagades. Eftersom det serverades frukost, hade pappan sagt "Varsågod!" ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
Chrihanna
Åh vad kul!!! tongue.gif ...-Was she good...!! biggrin.gif
gammelnalle
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


undrar vad vår vän Sigmund skulle säga???


smile.gif smile.gif smile.gif
Caprice

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon