Full version: Anne Rices böcker
Linda_A
Hej!

Vet någon vart man kan köpa dessa böcker?

Har tittat på näthandlar men hittar bara böckerna på engelska,tyska och spanska. Vill helst av dem på svenska ju.
yenny
finns inte dom på vanliga bokaffärer att köpa?
Om inte så kanske din bokaffär kan beställa em dom åt dej!?
Linda_A
CITAT (yenny @ 15-10-2005, 18:18)
finns inte dom på vanliga bokaffärer att köpa?
Om inte så kanske din bokaffär kan beställa em dom åt dej!?

Jo kanske det.. Men jag tycker ändå att ifall de adlibris, bokus, akademibokhandeln inte har dem på svenska. Borde de inte ha dem i "lagret" i sånt fall eller någon fakta om dem. Har hittat allt annat där. Även om de inte har dem inne just då.

Eller något bevis på att de finns på svenska.. ;P Utöver de två exemplaren som jag har i hyllan..

De enda svenska som jag hittade var på tradera.
Ophelia
Hittade en på svenska: www. internetbokhandeln.se

Här ska det finnas en bok till http://www.antikvariet.se/

Jag har även hittat en del talböcker av henne på svenska. Mina rekommendationer är att du kollar med något större bibliotel i din närhet. Mitt tips fick jag från Avesta Bibliotek där det fanns 5-6 talböcker.
Linda_A
CITAT (Ophelia @ 15-10-2005, 18:38)
Hittade en på svenska: www. internetbokhandeln.se

Här ska det finnas en bok till http://www.antikvariet.se/

Jag har även hittat en del talböcker av henne på svenska. Mina rekommendationer är att du kollar med något större bibliotel i din närhet. Mitt tips fick jag från Avesta Bibliotek där det fanns 5-6 talböcker.

tack för den första länken! Den ska beställas direkt..


Men den andra förstår jag inte hur du hittade en ny.. Jag hittade bara gamla..


Talböcker är jag inte intressrad av.. smile.gif Och jag vet att biblan har böckerna på svenska.. Men de uppskattar nog inte att jag tar dem och inte lämnar tillbaka dem. laugh.gif
Ophelia
CITAT (Linda_A @ 15-10-2005, 17:52)
CITAT (Ophelia @ 15-10-2005, 18:38)
Hittade en på svenska: www. internetbokhandeln.se

Här ska det finnas en bok till http://www.antikvariet.se/

Jag har även hittat en del talböcker av henne på svenska. Mina rekommendationer är att du kollar med något större bibliotel i din närhet. Mitt tips fick jag från Avesta Bibliotek där det fanns 5-6 talböcker.

tack för den första länken! Den ska beställas direkt..


Men den andra förstår jag inte hur du hittade en ny.. Jag hittade bara gamla..


Talböcker är jag inte intressrad av.. smile.gif Och jag vet att biblan har böckerna på svenska.. Men de uppskattar nog inte att jag tar dem och inte lämnar tillbaka dem. laugh.gif

Alltså...antikvariat har ju bara gamla böcker. Trodde det inte spelade någon roll då jag uppfattade att du ville ha svenska böcker till nästan vilket pris som helst.

Gällande biblioteksböcker så tycker jag att du kanske ska se efter vilket förlag som gett ut dem och vända dig dit.
Linda_A
CITAT (Ophelia @ 15-10-2005, 19:22)
CITAT (Linda_A @ 15-10-2005, 17:52)
CITAT (Ophelia @ 15-10-2005, 18:38)
Hittade en på svenska: www. internetbokhandeln.se

Här ska det finnas en bok till http://www.antikvariet.se/

Jag har även hittat en del talböcker av henne på svenska. Mina rekommendationer är att du kollar med något större bibliotel i din närhet. Mitt tips fick jag från Avesta Bibliotek där det fanns 5-6 talböcker.

tack för den första länken! Den ska beställas direkt..


Men den andra förstår jag inte hur du hittade en ny.. Jag hittade bara gamla..


Talböcker är jag inte intressrad av.. smile.gif Och jag vet att biblan har böckerna på svenska.. Men de uppskattar nog inte att jag tar dem och inte lämnar tillbaka dem. laugh.gif

Alltså...antikvariat har ju bara gamla böcker. Trodde det inte spelade någon roll då jag uppfattade att du ville ha svenska böcker till nästan vilket pris som helst.

Gällande biblioteksböcker så tycker jag att du kanske ska se efter vilket förlag som gett ut dem och vända dig dit.

Jag trodde att jag hade skrivit att jag helst vill ha nya. Men jag gjorde tydligen inte det.

Plus att det verkar ha kommit ut nya med.. Men jag förstår inte vart de har tagit vägen i sånt fall.

För man tycker att adlibris m.m.? borde ha inne svenska om det fortfarande fanns i och med att de har på engelska och förlagen borde väl inte ligga så långt ifrån varandra?

Men jag ska kolla runt lite mera annars får det bli 2a hand.. fast jag skulle gärna sett boken ifråga innan jag köper den i andra hand..

Tackar så mycket.
Airamya
Vampyrkrönikan trycktes på Forum 1997. Har dock för mig att de blev slutsålda ganska fort och sedan inte trycktes upp fler. Men det är ju lätt att kolla, bara ringa en bokhandel o fråga. smile.gif
Linda_A
CITAT (Airamya @ 15-10-2005, 21:01)
Vampyrkrönikan trycktes på Forum 1997. Har dock för mig att de blev slutsålda ganska fort och sedan inte trycktes upp fler. Men det är ju lätt att kolla, bara ringa en bokhandel o fråga. smile.gif

ah tackar så mycket det ska jag göra.


Jag funderade lite på en sak.

Om det står som här i länken att boken ska vara på svenska. Men titlen är ju på engelska och vi leker med tanken att boken kommer och är på engelska. Då har jag väl rätt att skicka tillbaka boken utan att betala något?

Denna boken pratar jag om,http://www.internetbokhandeln.se/_114LDNMLA8/XECZ/bok0345422392.html
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon