Full version: Trådlös mus
*Felix matte*
Ikväll är jag sååå förb... Får ju nollställa och starta om tangentbord och mus "stup i kvarten" Jag har Logitech... Maken har Microsoft (kostade nästan dubbelt =700kr) och den har inte en endaste gång krånglat.

Har någon av er varit med om liknande?
LadyG
Nix, jag har använt Logitechs tangentbort länge och inte stött på några problem. Vilket desktoppaket är det du använder?
*Felix matte*
Nu får jag erkänna hur dum jag är... vad är desktoppaket unsure.gif sleep.gif sleep.gif sleep.gif
*Felix matte*
Japp... så var man inte längre sååå dum tongue.gif Hittade ju på google biggrin.gif

Sån här har jag....kostade 399kr
LadyG
Du ser, det finns inga frågor som är för dumma. Enda riktiga dumheten är att inte fråga smile.gif

Ett bra desktoppaket f ö smile.gif

http://www.logitech.com/index.cfm/download...,CONTENTID=8765

Den länken borde visa dig en sida där du kan välja språk samt klicka på länk för att ladda hem mjukvaran som behövs.

Jag tror att du borde uppdatera mjukvaran i datorn som styr hur tangentbord och mus beter sig. Om du har programmet MouseWare installerat bör nog det uppdateras också, men inte alla har det. (Glöm inte byta till det operativsystem du har, det finns en lista till vänster. Har du XP behöver du inte ändra något.)

Jag brukar regelbundet besöka http://windowsupdate.microsoft.com också, eftersom de brukar ha viktiga säkerhetsuppdateringar. Ibland kommer det andra saker också, som funktioner och buggfixar.

Du ska inte behöva stå ut med att det beter sig på det där viset. Det blir ju jättejobbigt!
*Felix matte*
Tusen Tack!

Nu funkar den perfekt biggrin.gif Jag brukar få påminnelse om uppdateringar men ids aldrig ladda ner... lämnar det till ungdomarna tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon