Full version: Om du ska
*Felix matte*
Här kan du få vägbeskrivning
den talar om för dig exakta metrar, km du ska köra, var du ska ta av, rondeller mm samt ungefärlig körtid. biggrin.gif

jag provkörde Kiruna-IKEA Sundsvall det toh 11.09 h och på kartan ser jag resvägen markerad . smile.gif
wolkenkrabber
Oj jäklad vad precis beskrivning, tom guidning på gatoan i stan,!!! tack för sidan, hamnar i favoriterna
Gillan
Superduper smile.gif
En av de bättre jag sett. Tack för den wub.gif
Kathy
Ojj....vilken bra sida!
Har haft en annan söksida tidigare, men den här var mycket bättre, tack för det. wub.gif
pisanggoreng
Ja, den var bra.

Vill man se hur det ser ut i verkligheten så kan man testa denna otroliga länk!
Gillan
CITAT (pisanggoreng @ 21-10-2005, 13:45)
Ja, den var bra.

Vill man se hur det ser ut i verkligheten så kan man testa denna otroliga länk!

Den tar så mycket plats bara wub.gif
Annars är den riktigt kul.
Jag kollade in exakt vilket hus min syster i
Rotterdam bor i. Jättekul tongue.gif
*Felix matte*
Google Earth är det mest maken som använder, men jag har också kikat några ggr. smile.gif
Fialotta
Tack...jag la oxå den i favoriter...jättebra o ha sida smile.gif
netaave
Samma kan du få på eniro, gå in på kartor och sen på vägbeskrivningar.
karjo
inte bra att jag laddat hem Googel earth. Nu får jag väl ännu mindre gjort här hemma... sad.gif mad.gif *suck* wink.gif

Jag älskar kartor!!! Och kan sitta länge och titta på dem och fundera. Det för ju dock med sig att jag är ganska bra på det oxå! biggrin.gif wub.gif
mulle
CITAT (karjo @ 21-10-2005, 15:59)
Jag älskar kartor!!! Och kan sitta länge och titta på dem och fundera. Det för ju dock med sig att jag är ganska bra på det oxå! biggrin.gif wub.gif

Jag med - kan läsa kartor i timmar! Om och om igen!
wub.gif
Mulle
Anki på Öland
CITAT (mulle @ 21-10-2005, 16:24)
CITAT (karjo @ 21-10-2005, 15:59)

Jag älskar kartor!!! Och kan sitta länge och titta på dem och fundera. Det för ju dock med sig att jag är ganska bra på det oxå! biggrin.gif  :wub:

Jag med - kan läsa kartor i timmar! Om och om igen!
wub.gif
Mulle

En till kartälskare!
Anki
netaave
Vi kom över "grönsaksblad" på hela Uppland på en loppis, jättekul att ha riktiga kartor där alla småvägar och alla hus är utmärkta.

Vi brukar skaffa en ordentlig karta över de områden vi semestrar på, s.k. fritidskartor + stadskartor förstås.
Satt mig förra vintern och gjorde i ordning plastfickor, en för varje landskap som jag sorterade upp kartorna i. Så nu är det bara ta den aktuella plastfickan med sig på semestern.
Elisabeth-Västkustkolonisten
jag gjorde en resa ner till Södra Tyskland till min dotter. Var mycket intressant. När jag tog kortaste resvägen så skickade dom mig genom många byar t.o.m. genom byn där jag är född (en liten by i alperna) men dom hade flyttad byn så där 2 mil biggrin.gif

Men mycket bra

Elisabeth
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon