fruberglund
Krockade med nya bilen idag, inte så kul. Var inte så farlig krock men vi åkte in till förlossningen och kollade upp bebis för säkerhets skull. De gjorde CTG och UL och allt såg bra ut. Där har man för att man mått så bra hela graviditeten sad.gif

Hon hade svårt att läsa av CTG:n för bebis envisades med att röra på sig hela tiden och till råga på allt så fick h*n hicka som störde maskinen också. Skönt att allt var OK i alla fall.

Är ju bara 3 veckor kvar till beräknad förlossning men man blir ju lite orolig.

Fick se den lill* på UL också, såg ut som h*n har min näsa men det var suddigt så det var lite svårt att se.

Ja, vi mår bra som det är nu i alla fall.
*Felix matte*
Tack o lov att det gick bra wub.gif Du får kanske låta bilen stå de här sista veckorna.
Fantastiskt med tekniken... kunna se sin bebis redan i magen wub.gif
kerstin z5-6
Skönt att allt är bra både med dej och frösådden smile.gif
Plåt går ju att laga
pejori
tur att det gick bra med bäbben wub.gif wub.gif
du ska nog låta bilen stå, tills h*n är ute smile.gif
Maria i Helsingborg
Det var ju för väl att ni klarade er helskinnade ur olyckan!
yenny
vilken tur att det gick bra!
jendah
Skönt att det gick bra!

Verkar vara inne att krocka nya bilen... gjorde min käre make också med vår nya för ett tag sen. Inga personskador då heller tack och lov.

Lycka till snart då smile.gif
LadyG
Vilken tur att det gick bra, plåt kan man ju laga. smile.gif

Lycka till så småningom smile.gif
fruberglund
Tyvärr kan jag ju inte låta bilen stå, måste ju in på koll hos barnmorskan och att mannen ska åka 5 mil fram och tillbaka för att hämta mig går ju inte. Men får nog köra försiktigare (om det nu går).

Ska ringa samfälligheten och säga åt dem att nu får de sätta upp en sån där vidvinkelspegel. Inte första gången det smäller där tydligen. Är på våran grusväg precis innan vårt hus. Uppförsbacke och skarp kurva samtidigt med skymd sikt av bergsknalle så det finns ingen möjlighet att se varann innan det är för sent.

Det läskiga var att jag bara några sekunder innan vi smällde tänkte för mig själv att jag alltid hade lyckats undvika att möta någon i den otäcka kurvan...skulle nog inte tänkt det.

Tack för alla lyckönskningar. Tur att din man klarade sig oskadd också Jendah, man börjar ju alltid tänka tänk om....även fast man inte borde huh.gif
jendah
CITAT (fruberglund @ 28-10-2005, 06:49)
Tur att din man klarade sig oskadd också Jendah, man börjar ju alltid tänka tänk om....även fast man inte borde huh.gif

Visst gör man sad.gif

Som sagt. Lycka till nu! Skäm bort dig själv ordentligt tills det är dags - för sen får du ju annat att tänka på ett bra tag smile.gif smile.gif
labarradepan
vilken tur att det gick bra för er. ta hand om er. wub.gif
Betty
Jag säger som alla de andra; Himla tur att det gick bra för både dig och - så fyndigt som Kerstin uttryckte sig, frösådden! smile.gif Tycka till med leveransen! smile.gif
silos
Skönt att du klarade dig och att bebisen mår bra wub.gif
pejori
snart är det färdigt då kommer..... till er.
sen kan du köra igen. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon