netaave
Lucia ska jag fira på Grand hotell i Sthlm, julbord och show med Niclas Strömstedt, Sharon Dyall och Johan Ulvesson.
Vi ska även bo på hotellet. Blir bjudna av min mans företag.

När jag sen börjar tänka på vad man ska ha på sig får jag lite Ågren, vill nog inte checka in på det hotellet i min gröna täckkappa, och vad har man på sig på kvällen?
Blir nog dyrt det här! tongue.gif
Kathy
CITAT (netaave @ 29-10-2005, 00:37)
Lucia ska jag fira på Grand hotell i Sthlm, julbord och show med Niclas Strömstedt, Sharon Dyall och Johan Ulvesson.
Vi ska även bo på hotellet. Blir bjudna av min mans företag.

När jag sen börjar tänka på vad man ska ha på sig får jag lite Ågren, vill nog inte checka in på det hotellet i min gröna täckkappa, och vad har man på sig på kvällen?
Blir nog dyrt det här! tongue.gif

Åhå, då är det nog på Vinterträdgården ni ska vara - där brukar de hålla dessa julshower.
Lokalen är riktigt fin wub.gif det var den lokalen vi hyrde då vi körde modevisningarna, då det begav sig.
netaave
CITAT (Scrollan @ 29-10-2005, 00:53)
CITAT (netaave @ 29-10-2005, 00:37)
Lucia ska jag fira på Grand hotell i Sthlm, julbord och show med Niclas Strömstedt, Sharon Dyall och Johan Ulvesson.
Vi ska även bo på hotellet. Blir bjudna av min mans företag.

När jag sen börjar tänka på vad man ska ha på sig får jag lite Ågren, vill nog inte checka in på det hotellet i min gröna täckkappa, och vad har man på sig på kvällen?
Blir nog dyrt det här!  :P

Åhå, då är det nog på Vinterträdgården ni ska vara - där brukar de hålla dessa julshower.
Lokalen är riktigt fin wub.gif det var den lokalen vi hyrde då vi körde modevisningarna, då det begav sig.

Alldeles rätt och om jag inte fattat fel är både julbordet och showen där.
pejori
äh...det behöver inte bli dyrt smile.gif
du behöver inte klä upp dej "till tänderna" utan en snygg byxa och en stilig utanpåskjorta räcker alldeles utmärkt smile.gif smile.gif
en längre kavaj är också fint till wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon