Full version: Jösses..
cic
..på "tio i topp" idag.. En aktiv dag brukar jag finnas med, men det är svårt att slå Felix matte.. wub.gif

Bäst att sluta när man är som bäst! laugh.gif

Go natt kära odla vänner!

/Cic
Fenja
.........fortfarande!!! laugh.gif laugh.gif wub.gif tongue.gif
Mvh
Fenja
ingrid fuxwall
Förstår inte ! Någon som kan förklara ?
Hannele
CITAT (ingrid fuxwall @ 30-10-2005, 19:33)
Förstår inte ! Någon som kan förklara ?

Det finns en 10-i-topp lista där ingen vill hamna frivilligt.. tongue.gif
yenny
På index sidan finns det nästan längst upp på sidan bla top 10 idag.... där kan man klicka och se vem som skrivit flest inlägg idag.
även flest inlägg under hela tiden.
*Felix matte*
CITAT (Hannele @ 30-10-2005, 19:35)
CITAT (ingrid fuxwall @ 30-10-2005, 19:33)
Förstår inte ! Någon som kan förklara ?

Det finns en 10-i-topp lista där ingen vill hamna frivilligt.. tongue.gif

Kan lova dig att jag inte skrivit under pistolhot...om jag är överst på listan så är jag där absolut frivilligt....och varför vill ingen hamna där?... nej du behöver inte svara.. jag har fått nog mycket skit redan pga antalet skrivna inlägg. sad.gif

Försökte en gång tala om att det finns medlemmar som skrivit nästan dubbelt så många inlägg/dag som jag gjort... vi har ju varit medlemmar olika länge...men... som sagt
nu återvänder jag till tevetittandet... ha en fortsatt bra kväll allihopa.
pejori
CITAT (Felix matte @ 30-10-2005, 20:03)
CITAT (Hannele @ 30-10-2005, 19:35)
CITAT (ingrid fuxwall @ 30-10-2005, 19:33)
Förstår inte ! Någon som kan förklara ?

Det finns en 10-i-topp lista där ingen vill hamna frivilligt.. tongue.gif

Kan lova dig att jag inte skrivit under pistolhot...om jag är överst på listan så är jag där absolut frivilligt....och varför vill ingen hamna där?... nej du behöver inte svara.. jag har fått nog mycket skit redan pga antalet skrivna inlägg. sad.gif

Försökte en gång tala om att det finns medlemmar som skrivit nästan dubbelt så många inlägg/dag som jag gjort... vi har ju varit medlemmar olika länge...men... som sagt
nu återvänder jag till tevetittandet... ha en fortsatt bra kväll allihopa.

äh...häng inte upp dej på det felix matte smile.gif smile.gif
det är ju genom skrivandet forumet lever. wub.gif
dom som skriver "skit" är inget att hänga upp sig på.... smile.gif
yenny
Jag tycker det är jättekul att se mitt namn på listan biggrin.gif
Hannele
CITAT (pejori @ 30-10-2005, 20:07)
dom som skriver "skit" är inget att hänga upp sig på.... smile.gif

Håller med dej. rolleyes.gif
kerstin z5-6
det är väl en fullständig paradox -meningen på ett forum är väl att man ska SKRIVA ??? eller
yenny
CITAT (kerstin z5-6 @ 30-10-2005, 20:24)
det är väl en fullständig paradox -meningen på ett forum är väl att man ska SKRIVA ??? eller

självklart! vad ska man annars he det till!
cic
CITAT (Felix matte @ 30-10-2005, 20:03)
Kan lova dig att jag inte skrivit under pistolhot...om jag är överst på listan så är jag där absolut frivilligt....och varför vill ingen hamna där?... nej du behöver inte svara.. jag har fått nog mycket skit redan pga antalet skrivna inlägg. sad.gif

Försökte en gång tala om att det finns medlemmar som skrivit nästan dubbelt så många inlägg/dag som jag gjort... vi har ju varit medlemmar olika länge...men... som sagt
nu återvänder jag till tevetittandet... ha en fortsatt bra kväll allihopa.

Åh, men nej! ohmy.gif Menade inte att trampa dig på fötterna Agneta!!

Det är liksom bara så att du ofta är i topp, och jag håller mig nånstans på typ 5-7 plats dom dagar jag är inne och skriver...

Jag har VERKLIGEN inget emot dina inlägg! Det var inte meningen att du skulle ta illa vid dig.. Förlåt.. unsure.gif
Lady Hamilton
CITAT (cic @ 30-10-2005, 00:01)
.....på "tio i topp" idag.. En aktiv dag brukar jag finnas med, men det är svårt att slå Felix matte..  :wub:.....

Jag tolkade ditt inlägg som rätt "gulligt" wub.gif att du var lite stolt på ett "skämtsamt vis" Och jag anade en lite uns av "beundran" till Felix matte som är så duktig på att skriva smile.gif


Felix matte!
Vi är många
som har STOR glädje och behållning av allt som du skriver! Och vem är så hjälpsam och snabb som du när det gäller att svara när vi har olika funderingar? wub.gif

Fortsätt i samma stil!! Vi behöver dig och naturligtvis även ni andra som är duktiga på att skriva smile.gif
*Felix matte*
CITAT (cic @ 30-10-2005, 20:27)
CITAT (Felix matte @ 30-10-2005, 20:03)
Kan lova dig att jag inte skrivit under pistolhot...om jag är överst på listan så är jag där absolut frivilligt....och varför vill ingen hamna där?... nej du behöver inte svara.. jag har fått nog mycket skit redan pga antalet skrivna inlägg. sad.gif

Försökte en gång tala om att det finns medlemmar som skrivit nästan dubbelt så många inlägg/dag som jag gjort... vi har ju varit medlemmar olika länge...men... som sagt
nu återvänder jag till tevetittandet... ha en fortsatt bra kväll allihopa.

Åh, men nej! ohmy.gif Menade inte att trampa dig på fötterna Agneta!!

Det är liksom bara så att du ofta är i topp, och jag håller mig nånstans på typ 5-7 plats dom dagar jag är inne och skriver...

Jag har VERKLIGEN inget emot dina inlägg! Det var inte meningen att du skulle ta illa vid dig.. Förlåt.. unsure.gif

Nej nej cic.. inte trampade du mig nånstans och inte tog jag illa vid mig av ditt inlägg.. du var ju glad att ligga på topp "Bäst att sluta när man är som bäst!"
skrev du laugh.gif wub.gif
No hard feelings here wub.gif
yenny
Jag vill bara skriva att jag tolkade cic´s inlägg precis så som hamilton... och håller för övrigt med om det hamilton skrev också.
*Felix matte*
Inte slutar jag skriva bara för att en del inte tål att se mitt namn på topplistan...så lättskrämd är jag inte tongue.gif men ibland ledsnar man och "kaffet kokar över".. precis som det gjorde för mig ikväll.

Jag har iaf för första gång på över ett år sett helt BingoLotto program... herrejestanes vad många som blev glada ikväll, en del fick bilar matpengar mm och en morfar i Hökerum fick med hjälp av två barnbarn 2 250.000kr ohmy.gif maken spelar varje vecka men ingen vinst nu heller sad.gif
netaave
CITAT (Felix matte @ 30-10-2005, 21:09)
Inte slutar jag skriva bara för att en del inte tål att se mitt namn på topplistan...så lättskrämd är jag inte tongue.gif men ibland ledsnar man och "kaffet kokar över".. precis som det gjorde för mig ikväll.

Jag har iaf för första gång på över ett år sett helt BingoLotto program... herrejestanes vad många som blev glada ikväll, en del fick bilar matpengar mm och en morfar i Hökerum fick med hjälp av två barnbarn 2 250.000kr ohmy.gif maken spelar varje vecka men ingen vinst nu heller sad.gif

Ni har väl fått er kvot i livet av bingolotto biggrin.gif
Jag med, slutade spela när jag vann 5.000
*Felix matte*
CITAT (yenny @ 30-10-2005, 21:04)
Jag vill bara skriva att jag tolkade cic´s inlägg precis så som hamilton... och håller för övrigt med om det hamilton skrev också.

Vi har nog alla tolkat cic.s inlägg som positivt... precis som det var menat wub.gif
cic
Jag tror bestämt att vi börjar känna varandra.. wub.gif wub.gif wub.gif Fast vi är i cyberrymden.. rolleyes.gif
yenny
CITAT (Felix matte @ 30-10-2005, 21:14)
CITAT (yenny @ 30-10-2005, 21:04)
Jag vill bara skriva att jag tolkade cic´s inlägg precis så som hamilton... och håller för övrigt med om det hamilton skrev också.

Vi har nog alla tolkat cic.s inlägg som positivt... precis som det var menat wub.gif

va bra!! då är vi inne på samma spår wub.gif
*Felix matte*
CITAT (netaave @ 30-10-2005, 21:12)
Ni har väl fått er kvot i livet av bingolotto biggrin.gif
Jag med, slutade spela när jag vann 5.000

Inte slutade jag spela efter bilvinsten... fortsatte också ännu ett tag när Cronér tog över och vi fick ganska många tusenkronors vinster till ICA och KappAhl men när Gunde kom så var det STOPP.
Kanske spelar jag nästa lördag.. då är det guldkväll smile.gif köp en lott du också så håller vi tummarna för varann tongue.gif biggrin.gif
*Felix matte*
CITAT (cic @ 30-10-2005, 21:14)
Jag tror bestämt att vi börjar känna varandra.. wub.gif wub.gif wub.gif Fast vi är i cyberrymden.. rolleyes.gif

Känsliga antenner är jag utrustad med tongue.gif .. reagerar ju alltid när det är dags för åska på sommaren... lika väl känner jag "cybervibbarna" laugh.gif wub.gif
yenny
Hi hi! nu är jag etta wub.gif


det vara en liten stund i alla fall biggrin.gif laugh.gif
amaira
CITAT (Hannele @ 30-10-2005, 20:16)
CITAT (pejori @ 30-10-2005, 20:07)
dom som skriver "skit" är inget att hänga upp sig på.... smile.gif

Håller med dej. rolleyes.gif

Ofta när jag läser din undertext Hannele, så tänker jag att det lika gärna kunde stå
Ge ingen skit tjejer!

Då behöver ju inte heller någon ta "skit", eller hur? smile.gif

oftast är det ju "tjejer" som har giftgadd...
är i alla fall min erfarenhet.


Och heja alla på tio-i-topp-listan!
Berith
Inte lätt att ta sej upp på den dagliga... wink.gif

... men på den totala finns man ju med. biggrin.gif
Har just nu hamnat bakom nåt stort och lurvigt wink.gif men det ska nog gå att klämma sej förbi! wub.gif
pejori
CITAT (Hannele @ 30-10-2005, 20:16)
CITAT (pejori @ 30-10-2005, 20:07)
dom som skriver "skit" är inget att hänga upp sig på.... smile.gif

Håller med dej. rolleyes.gif

ja...det är ju så smile.gif smile.gif
det finns ju mäniskor som ska gnälla på allt, så det är bara till att strunta i sånt smile.gif
det kanske är avundsjuka, vad vet jag biggrin.gif
Biggan_
Gillar man ordassocieringsleken, kan det bli många inlägg ibland ohmy.gif smile.gif
Berith
CITAT (Berith @ 31-10-2005, 08:04)
Inte lätt att ta sej upp på den dagliga...  wink.gif

... men på den totala finns man ju med. biggrin.gif
Har just nu hamnat bakom nåt stort och lurvigt wink.gif men det ska nog gå att klämma sej förbi!  wub.gif

Vill bara meddela att jag nu klämt mej förbi! tongue.gif


Och med hjälp av såna här eg innehållslösa inlägg så kan man klättra uppåt på listan.... sleep.gif


-------------------
Vilket ju är totalt oviktigt i sammanhanget. Var man befinner sej på listan alltså... Huvudsaken är ju att man är omringad av alla trevliga odlaiter! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon