LindaLunda
Nu har jag lyckats få till ett album!
Linda blink.gif
*Felix matte*
Du måste gå in på din profilinfo och skriva in albumnamn... först då kan vi se albumet och du får en ikon under dina inlägg. smile.gif
LindaLunda
CITAT (Felix matte @ 25-11-2005, 08:51)
Du måste gå in på din profilinfo och skriva in albumnamn... först då kan vi se albumet och du får en ikon under dina inlägg. smile.gif

Queeee?????
*Felix matte*
Uppe på sidan ser du att det står Din kontrollpanel klicka på den så får du upp sida där du hittar Redigera profilinformation klicka på den så ser du till höger på den sidan Användarnamn i ditt fotoalbum

Skriv in användarnamnet där så ska det vara fixat.
Lycka till! wub.gif
LindaLunda
Klart!!! Tack!!
Linda tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
*Felix matte*
Söööt kissemisse wub.gif
kristerh
Vilken söt kisse wub.gif
krister
ifibi
Vilken fiiiin kisse! wub.gif

Somnade han mitt i lektagen?! wub.gif
LindaLunda
CITAT (ifibi @ 25-11-2005, 10:28)
Vilken fiiiin kisse! wub.gif

Somnade han mitt i lektagen?! wub.gif

Ja wub.gif !
Allis
vilken söt katt, men jag tänkte genast på garnet hon lekte med. Det kan vara farligt för katten om hon tuggar i sig det eftersom det finns små hullingar på kattens tunga är det svårt att dra upp garnet om hon börjar tugga i sig det. Bara i all välmening wub.gif
LindaLunda
CITAT (Allis @ 25-11-2005, 16:18)
vilken söt katt, men jag tänkte genast på garnet hon lekte med. Det kan vara farligt för katten om hon tuggar i sig det eftersom det finns små hullingar på kattens tunga är det svårt att dra upp garnet om hon börjar tugga i sig det. Bara i all välmening  :wub:

Nej vanligtvis får han inte leka med garn pga. dessa risker:o)!!! Men denna hade han hoppat upp och hämtat aldeles själv i garnlådan som dottern hade glömt stänga!
Tyvärr så har man inte alltid 100% sad.gif koll!

Tycker det var bra att du nämnde detta för det är säkert inte alla som vet om denna risken smile.gif .
Linda
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon