Castea
Idag fick vi äntligen snö i Västerås. smile.gif

Någon har därefter dekorerat utanför vår trappuppgång. Kan man bli annat än varm och glad?!

wub.gif

Annlo
CITAT (Castea @ 01-12-2005, 20:32)
Idag fick vi äntligen snö i Västerås. smile.gif

Någon har därefter dekorerat utanför vår trappuppgång. Kan man bli annat än varm och glad?!

wub.gif


Ja, nu är det snart jul! wub.gif
Lady Hamilton
Hoppas att ni får lite mera än det där laugh.gif
Men än har vi bara 2-3cm, men det kommer mera! (Hoppas jag wub.gif )
*Felix matte*
Så sött att skriva med snön.. förstår att den varan är efterlängtad av många men
här är vi tacksam att slippa få mer än att marken täcks tongue.gif
Castea
Nu är allt bortregnat igen. laugh.gif mad.gif
*Felix matte*
CITAT (Castea @ 01-12-2005, 23:17)
Nu är allt bortregnat igen. laugh.gif mad.gif

Så tråkigt sad.gif ... fast så tycker kanske inte du unsure.gif
Castea
Egentligen älskar jag december och tycker om när den månaden innehåller snö och vinterstämning.

Men å andra sidan - jag ska flytta nästa vecka, så av praktiska skäl är det rätt bra att det regnar bort nu. Inget kul att flytta i alltför mycket snö. Men sen veckan därpå får det gärna börja dala flingor igen. smile.gif
cic
Jag blir glad av snö! Fast allt som ofta blir jag sur, eftersom jag VET att den inte kommer ligga kvar. Och då kan den lika gärna inte komma alls. Slask gör ingen människa glad. sad.gif
Latmask
Och vi har 20-25 centimeter snö... rolleyes.gif Vet inte om jag ska gråta eller jubla, förmodligen varken eller. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon