silos
När jag kom hem ifrån promenad med vovvarna så fanns det ett par främmande kängor på hallgolvet ohmy.gif
Genast visste jag att sonens kompis hade kommit på besök smile.gif
Sonen har varit här sedan igår och hjälper mig med saker och ting wub.gif

Det roliga är att de gick på stan för att hyra nåt spel och så kom de hit för att spela biggrin.gif

Jag får prata på finska med killen och det är roligt för mig smile.gif
Till mat får de klimpsoppa som jag har kryddat bl.a. med torkad svamp som jag fick ifrån en odla-kompis och oj oj oj så extra goood soppan blev den här gången biggrin.gif smile.gif biggrin.gif

Sonen min har egen lägenhet men de kommer tydligen gärna hit smile.gif
Sulawesii
Roligt att du är så poppis, Solis! smile.gif
silos
CITAT (Sulawesii @ 02-12-2005, 17:29)
Roligt att du är så poppis, Solis! smile.gif

Hi hi:du kan väl ana hur mallig jag känner mig och glaaad biggrin.gif wub.gif biggrin.gif
Sulawesii
Jodå, det kan jag! smile.gif
silos
Egentligen fattar jag inte alls att jag drar människor till mig och att de är alltid så glaada då de träffar mig ohmy.gif (Hi hi;nu vill jag nog ha lite beröm tongue.gif )
Sulawesii
Tror det är fart runt omkring dig!
silos
Nu kollar vi på tecknad film biggrin.gif
Allis
Du är nog väldigt glad och trevlig du Silos. Det är väl kul att ungdomarna tycker om att vara hos dig, och så får dom god hemlagad mat wub.gif

Nu ska jag titta på idol få se vem som vinner
hej!
silos
Den unga killen sov över på soffan;jag erbjöd honom det eftersom det blev sent när vi hade tittat klart på Skhrek filmen.

Och nu kom även son tillbaka och de dricker kaffe och babblar. Sonen hade inte fått sova ordentligt för att grannen ovanför hade kommit hem full(som vanligt ( sad.gif ) Jag är glad att min son inte längre dricker alkohol haltiga drycker.

Kalinsi är på väg hit med Simba och Kaisa smile.gif
Så visst är det livat här:3 ungdomar och 6 vovvar och härligt är det jo wub.gif smile.gif
ingrid fuxwall
CITAT (silos @ 02-12-2005, 17:54)
CITAT (Sulawesii @ 02-12-2005, 17:29)
Roligt att du är så poppis, Solis! smile.gif

Hi hi:du kan väl ana hur mallig jag känner mig och glaaad biggrin.gif wub.gif biggrin.gif

Det kan inte beror på din goda mat? Att unga män besöker dig?

Nej nu var jag dum, förlåt!
*Felix matte*
Ungdomar har många gånger ingen "äldre" att prata med och så klart trivs de hos dig Solis... ditt glada, generösa lynne ger dem positiva kickar wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon