Full version: Spel
ingrid fuxwall
Ska på kalas i helgen och jubilaren önskar sig ett spel som ska heta Jenga - någon som har en aning om var man kan köpa ett sådant och ungefär vad det kostar.

ingrid
Castea
Det brukar finnas på leksaksaffärer. Inte så dyrt, drygt 100-lappen skulle jag tro. Består bara av träklossar. rolleyes.gif
ingrid fuxwall
Tack så ska jag iväg och köpa ett, hoppas det inte är för populärt - så det är slutsålt inför julen.

ingrid
Castea
Detta var en storsäljare till jul för ett par år sedan, så jag tror nog de finns i gott lager numera. Dock ett ganska kul spel! Är det ett barn eller en vuxen som ska ha presenten? *litet nyfiken bara* rolleyes.gif
ingrid fuxwall
CITAT (Castea @ 07-12-2005, 20:37)
Detta var en storsäljare till jul för ett par år sedan, så jag tror nog de finns i gott lager numera. Dock ett ganska kul spel! Är det ett barn eller en vuxen som ska ha presenten? *litet nyfiken bara* rolleyes.gif

Min överåriga dotter

ingrid
*Felix matte*
Nu vet jag vad nästa "fynd" blir tongue.gif Ett Jenga spel... ska redan imorron försöka hitta ett smile.gif
JENGA
cic
Det ÄR ett kul spel!

När jag var student (läs:ung sleep.gif ) i Lund var detta spel ett givet inslag på våra förfester..
*Felix matte*
CITAT (cic @ 07-12-2005, 22:01)
Det ÄR ett kul spel!

När jag var student (läs:ung sleep.gif ) i Lund var detta spel ett givet inslag på våra förfester..

Då undrar jag hur många "våningar" ni klarade av på förfesterna tongue.gif .. fast det kanske är till fördel att ha tagit en öl eller två rolleyes.gif laugh.gif
cic
CITAT (Felix matte @ 07-12-2005, 22:19)
CITAT (cic @ 07-12-2005, 22:01)
Det ÄR ett kul spel!

När jag var student (läs:ung  -_- ) i Lund var detta spel ett givet inslag på våra förfester..

Då undrar jag hur många "våningar" ni klarade av på förfesterna tongue.gif .. fast det kanske är till fördel att ha tagit en öl eller två rolleyes.gif laugh.gif

Man är liksom lite mer avslappnad med en gök innanför västen.. Dessutom är det roligt att se vad det bor för tävlingsmänniskor hos folk som kommer fram när man tagit en öl eller två... rolleyes.gif
*Felix matte*
Hoppas att jag hittar spelet imorron... oddsen är väl inte så värst höga för att jag ska slå rekord (darrig som jag är av alla sprayer)... men kul kommer vi nog att ha många gånger laugh.gif Jag älskar att tävla och vill helst vinna ... alltid rolleyes.gif laugh.gif
Anki på Öland
Fick ett av min ena dotter för några år sen - vi har haft en hel del kul med det!!
Anki
*Felix matte*
Inte köpt än eftersom vi haft barnbarn hos oss, men på måndag gör jag ett försök.
Anki... låter lovande att ni haft kul med spelet biggrin.gif
ingrid fuxwall
Har hittat det och det kostade ca. 200 kronor (199,50)

ingrid
*Felix matte*
BRIO hade spelet... jag köpte det sista, kostade 189 kr smile.gif
Annlo
Köpte mitt (trä) i Thailand för sju år sedan!

Kostade säkert bara en tjuga tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon