Full version: Vilken mobiltelefon
ingrid fuxwall
Måste skaffa mig en ny telefon, den jag har är lite för gammal. Men vilket märke ska jag välja?
Eftersom jag har ett så fördelaktigt abonemang hos Telia vill jag ha en som inte är låst till något annat bolag.

Mitt enda krav på telefonen är att det ska gå och ringa och så kanske någon bonus.

ingrid
*Felix matte*
Ingen aning vad som räknas som "bra" nuförtiden... jag har min Nokia 3310.. funkar bra att ringa, svara, skicka och ta emot sms smile.gif
kristerh
Om jag vore som du skulle jag gå in i närmaste teliabutik och säga vad du behöver, så får du titta o känna på olika modeller, vad jag förstår vill du ha en enkel modell utan allt för mycket teknikoch det finns det några som inte kostar så mycket.
krister
AnitaO
Jag är Nokia-nörd ... biggrin.gif
Kan inte tänka mig nåt annat.
Tycker också att du går in i en Telia-butik.
Dom kan nog hjälpa dig i djungeln av olika abonnemangsformer och hitta det bästa för dina behov.
Zarah P
CITAT (ingrid fuxwall @ 07-12-2005, 20:49)
Måste skaffa mig en ny telefon, den jag har är lite för gammal. Men vilket märke ska jag välja?
Eftersom jag har ett så fördelaktigt abonemang hos Telia vill jag ha en som inte är låst till något annat bolag.

Mitt enda krav på telefonen är att det ska gå och ringa och så kanske någon bonus.

ingrid

*hihi*
Det låter som min pappa - när han skulle köpa en ny mobil.
Han kom hit och var jätteirriterad, för de hade inte en enda modell utan kamera i butik.
Han hade hittat en han gillade - men den såldes inte längre - den var för gammal!
Knasigt...! Ungefär som att Eriksson inte har svensk bruksanvisning till sina telefoner - också knasigt. smile.gif
forget-me-not
CITAT (Zarah P @ 08-12-2005, 10:06)
Ungefär som att Eriksson inte har svensk bruksanvisning till sina telefoner - också knasigt. smile.gif

Jag köpte precis en Sony Ericsson J300i då min gamla mobil slutade fungera. Den hade en svensk bruksanvisning.

F.ö. är jag väldigt nöjd med telefonen.
LadyG
Jag skulle gå in här om jag var som du, och välja prisintrevall, funktion och sådant, och se vilka telefoner som matchar dina krav. Så blir det lite lättare att välja smile.gif
ingrid fuxwall
CITAT (LadyG @ 08-12-2005, 17:34)
Jag skulle gå in här om jag var som du, och välja prisintrevall, funktion och sådant, och se vilka telefoner som matchar dina krav. Så blir det lite lättare att välja smile.gif

Det var ett bra tips!

Tack ska du ha!

ingrid
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon