ÅsaF
Ikväll invigde vi vår nya bubbelpool. Så jättehärligt och varmt och skönt. Firade med lite champagne. Jag ångrar inte ett dugg att vi köpte den. smile.gif Nån mer som äger en utebubbelpool? Vad har ni för märke och modell isåfall?

Själv äger jag en Cheyenne från Platinumspas. wub.gif
zaaritha
Vilken lyx!! tongue.gif
Kathy
CITAT (ÅsaF @ 10-12-2005, 22:02)
Ikväll invigde vi vår nya bubbelpool. Så jättehärligt och varmt och skönt. Firade med lite champagne. Jag ångrar inte ett dugg att vi köpte den. smile.gif Nån mer som äger en utebubbelpool? Vad har ni för märke och modell isåfall?

Själv äger jag en Cheyenne från Platinumspas. wub.gif

Ååååh....vilken L Y X !! wub.gif wub.gif

Avis??....Näääärå...... tongue.gif
När kan jag komma över och bubbla? wink.gif wub.gif
ÅsaF
Japp. Man kände sig som värsta drottningen när man satt där å zippa på champagnen i lördagsnatten. rolleyes.gif
Boxer
Bubbelpool! ohmy.gif Jag som inte ens har en dusch. blink.gif
Snöflinga
Stackars dej, Boxer huh.gif Inget badkar heller ? Hur går det då med julbadet unsure.gif
*Felix matte*
Bubbelbad är inget jag längtar efter... badkaret åkte ut redan i början av nittiotalet. smile.gif
Boxer
CITAT (Snöflinga @ 10-12-2005, 22:28)
Stackars dej, Boxer huh.gif Inget badkar heller ? Hur går det då med julbadet unsure.gif

Nix, inget badkar heller. sad.gif Får väl gå ner till havet och ta ett vintertångbad.
Kathy
CITAT (Boxer @ 10-12-2005, 22:50)
Får väl gå ner till havet och ta ett vintertångbad.

Brrrr..... sad.gif wacko.gif
zaaritha
Låter hemskt!!
ÅsaF
Ingen mer som brukar bubbla hemma? Man kanske skulle skaffa en massagebänk och engagera gubben så vips har man ett eget spa hemma. laugh.gif
Kathy
CITAT (ÅsaF @ 11-12-2005, 19:22)
Ingen mer som brukar bubbla hemma? Man kanske skulle skaffa en massagebänk och engagera gubben så vips har man ett eget spa hemma. laugh.gif

Näääe...ÅsaF....nu får du inte berätta mer. tongue.gif
Snöflinga
Lite bekymrad för Boxer huh.gif
*Felix matte*
CITAT (ÅsaF @ 11-12-2005, 19:22)
Ingen mer som brukar bubbla hemma? Man kanske skulle skaffa en massagebänk och engagera gubben så vips har man ett eget spa hemma. laugh.gif

Min gubbe är redan engagerad...jag får massage så ofta jag känner att det behövs... och också zonterapi wub.gif men badet låter jag andra njuta av tongue.gif
Castea
CITAT (ÅsaF @ 11-12-2005, 19:22)
Ingen mer som brukar bubbla hemma?

Någon hemgjord jacuzzi-effekt har det väl råkat bli ibland.... Eller "vattenrökare" som min far brukar benämna det. laugh.gif
Kathy
CITAT (Castea @ 11-12-2005, 22:53)
Någon hemgjord jacuzzi-effekt har det väl råkat bli ibland.... Eller "vattenrökare" som min far brukar benämna det. laugh.gif

laugh.gif laugh.gif
ÅsaF
CITAT (Castea @ 11-12-2005, 22:53)
CITAT (ÅsaF @ 11-12-2005, 19:22)
Ingen mer som brukar bubbla hemma?

Någon hemgjord jacuzzi-effekt har det väl råkat bli ibland.... Eller "vattenrökare" som min far brukar benämna det. laugh.gif

Ho ho. Naturliga bubblor. Jo jag tackar jag. laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon