Full version: Solis
*Felix matte*
eller har jag missat dina inlägg... och Kalinsis unsure.gif
netaave
Dom kanske är bortresta, eller också så är det för mycket stök med någonting. tongue.gif
Nej allvarligt talat så vet jag att det varit problem med teleförbindelser i Strängnäs. Dom kanske är drabbade.
LadyG
Det är ju snart jul, de är säkert bara upptagna smile.gif
Reserv
Hon viker kuvert för glatta livet för att få till alla julkorten förstår ni väl tongue.gif Eller inte.........bara det inte hänt nåt huh.gif SOLIS , hojta till och tala om att du mår bra.
silos
ÅÅÅ:jag blev alldeles varm om hjärtat då jag kom till Odla och såg att jag var saknad wub.gif smile.gif wub.gif

Jag mår alldeles jätte bra;men datorn har varit väldans upptagen av min "nye 26 årige" son biggrin.gif

Kalinsi mår ochså bra och Simba vovven mår bättre och bättre för varje dag wub.gif

Annars håller jag på med mina paper-machier saker,bakar bröd,lagar mat till alla mina barn och mig själv,går ut med vovvarna....

Kuverten har jag väntande på hög så jag kommer att fortsätta med kuvert tillverkning efter Julen nån gång smile.gif

Dagarna går mycket fort när man har det trevligt wub.gif smile.gif
Castea
wub.gif

Låter ju som ni har det jättefint allesammans i decembermånaden....
*Felix matte*
Skönt att allt är OK och datorn inte kraschat.
Ha det gott och fortsätt mysa med skapandet wub.gif
silos
Numera har jag nästan inte ro med att sätta mig vid datorn och dessutom finns här nu 3 vuxna barn som sitter nästan dygnet runt vid datorn biggrin.gif

Själv är jag upptagen med pyssel,matlagning,brygga kaffe,baka bröd,städa,handla och jag trivs verkligen jätte bra med att vara "STORMOR" wub.gif smile.gif kom just nu på detta namn biggrin.gif
Alltså jag har mycket plats under mina STORA VÄRMANDE vingar, men är inte en hönsmamma;förresten kanske lite i allafall men jag älskar alla dessa mina barn och vovvarna wub.gif wub.gif wub.gif

Jag skulle behöva ett större hem för att ha ordentligt plats för alla som kommer, människor och djur och så klart för all min pyssel-konst material smile.gif wub.gif smile.gif
amaira
wub.gif wub.gif låter härligt wub.gif wub.gif
silos
CITAT (amaira @ 15-12-2005, 12:52)
wub.gif wub.gif låter härligt wub.gif wub.gif

Det är så underbart härligt att om man kunde se så tror jag att det finns en strålande rosa aura runt mitt väsen jag kan faktiskt ana den själv smile.gif wub.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon