amaira
med en alldeles egen husdjursavdelning!!!! wub.gif wub.gif wub.gif


Gamla Trisse instämmer och hälsar från sin himmel, dit han flyttade förra sommaren.






Här tolkar han sin egen "smiley" ;-)
Boxer
Vilken snygging! Jättelik våran förra katt "Pussen" wub.gif
yla
här kommer Nilsson min älskade kisse som också är i dom sälla jaktmarkerna han o Trisse kanske rent av kommer bra överens där även om dom kanske inte skulle gillat att andra kom in på deras revir här nere så kanske de fungar där

på sista bilden sitter han på sin favorit sten o spejar o där ligger han numera min Nilsson o jag saknar honom trots gossarna som numera kamperar ihop me mej rolleyes.gif
amaira
CITAT (Boxer @ 16-12-2005, 19:44)
Vilken snygging! Jättelik våran förra katt "Pussen" wub.gif

Pussen ... mmm ... Trisse var en puss-katt han med wub.gif

Oldwolfie, visst saknar man dem emellanåt. Det finns liksom ett litet "tomrum" där "bilden" av dem saknas - eller hur jag ska säga. De finns inte där de "ska" finnas, både på platser och situationer.

Trisses mamma Tusse for till himlen ett halvår före Trisse.


Jag tror att Trisse och Nilsson kommer väl överens, på sina egna vis.
Nilsson är lik en grannkatt som upptog en stor del av hans liv på senare år. Trisse var visserligen kastrerad, men bevakade ändå sina egna marker. Och grannkatten älskade att försöka "smita in" i Trisses revir när tillfälle gavs - men oj vad han sprang när Trisse upptäckte honom.
Sen satt de på var sida om "gränsen" och tittade på varandra.

Jag tror grannkatten hade roligt, och Trisse fick en "uppgift/mening" i livet. biggrin.gif
Boxer
Vilken skön liggstil Nilsson har laugh.gif Det syns på bilderna att han har personlighet. Och blomintresse!

Snygging wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon