silos
Men inte har jag hållit på med Julstädning;utan jag har kollat genom alla(nästan) mina konst och pysselsaker och hittat mängder av saker som jag trodde att jag inte hade biggrin.gif

Så nu är det lite bättre ordning:i köket håller jag på med papper machier och håller på med sömnad och så klart matlagning,bakning etc....

Just nu väntar en JÄTTEDISK och riktigt vråååålar, hundskålarna är odiskade på golvet, men jag skall bara först vara här en stund biggrin.gif

Igår flyttade jag runt möblerna i sovrummet och oj oj vad vovvarna blev oroliga för det,men idag tycks det vara okej och de hoppar upp i sängarna som vanligt biggrin.gif

Annars är mitt sovrum som en utställningsplats för en del av mina tavlor.

Som jag nog sagt förrut så tar min städning alltid väldans lång tid eftersom jag så gott som alltid fastnar i minnernas värld då jag håller på och städa smile.gif wub.gif smile.gif
silos
NU måste jag ta och diska och göra massor av annat biggrin.gif
Så HEEEJDÅÅÅÅ alla mina kära vänner på Odla smile.gif wub.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon