Full version: Fina julbilder
forget-me-not
Någon som vet var man kan hitta fina julbilder (tecknade) på internet som man får använda gratis och ändra i och så om man vill och göra om till vykort? Jul- och Nyårsmotiv bör det vara.

Inte clipart alltså utan de ska ha formen av ett vykort.

Någon som förstår, det var svårt att förklara.
Malvia
Jag har idag skickat julkort elektroniskt, hämtade upp motiv från Odla. Fick tipset från nyhetsbrevet. man kan välja passande musik till. smile.gif
forget-me-not
Fast jag vill inte ha färdiga julkort. Jag vill bara ha bilder utan text och greja med dem själv i PaintShopPro. smile.gif

Men tack i alla fall för ditt svar Malvia. wub.gif
Klematis
Var hittar ni alla fina och roligt saker som ni lägger ut?
Klematis
Betty
CITAT (Malvia @ 21-12-2005, 12:03)
Jag har idag skickat julkort elektroniskt, hämtade upp motiv från Odla. Fick tipset från nyhetsbrevet. man kan välja passande musik till. smile.gif

Man kan även skicka julkort/vykort med bilder ur sitt eget fotoalbum här på Odla. Man kan välja färg på bakgrund och text + lägga till musik om man så vill (det finns två julvisor att valja på). Klicka på din kameraikon och välj "Skicka vykort" smile.gif

Ooops, såg just att du inte har något album...
*Felix matte*
Kanske hittar du något
HÄR smile.gif
forget-me-not
Tack för länken!:wub:

Fler tips uppskattas! Vill gärna ha mycket att välja på. smile.gif
Inga från Närke
CITAT (forget-me-not @ 21-12-2005, 20:21)
Fler tips uppskattas! Vill gärna ha mycket att välja på. smile.gif

Sök på clipart, bilder eller animering eller animerade bilder så får du många träffar.
forget-me-not
CITAT (Inga från Närke @ 22-12-2005, 23:05)
Sök på clipart, bilder eller animering eller animerade bilder så får du många träffar.

Tack för tipset. smile.gif

Jag har dock fått bilder i mailen idag som är fina som jag kan använda mig av.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon