Full version: Jipiiii
*Felix matte*
Spelade BingoLotto för andra gången senaste halvåret(året) och fick bingo biggrin.gif
100kr vann jag
Castea
biggrin.gif Grattis!
*Felix matte*
CITAT (Castea @ 23-12-2005, 23:55)
biggrin.gif Grattis!

Tack! wub.gif
zaaritha
Grattis!
*Felix matte*
Tack zaaritha.

Visst är det konstigt att man blir så glad för en hundrakronorsvinst på bingo... när jag annars köper lotter som olika handikappföreningar säljer... där kan jag vinna 100kr men tar aldrig ut vinsten i pengar.. utan tar nya lotter så länge tills det inte blir nya vinster. smile.gif Men då vet jag ju också att pengarna går till "välgörande ändamål" som det så vackert heter.
Kathy
Nämen......Grattis! Vad roligt att du vann! wub.gif wub.gif wub.gif
ingrid fuxwall
Du ska se att nästa gång är det en storvinst.

ingrid
Monica M zon 4
Jag spelade också bingolotto igår. Det var första gången på många, många år! Å jag vann också. 140 kr! laugh.gif
Zarah P
Vad roligt! GRATTIS!
Då kan du gott använda den hundringen till lite julelyx BARA till dig, tycker jag! smile.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Orkar inte titta på Bingolotto, men jag vann 500kr på bingolottos adventskalender.
Snöflinga
Grattis till hundringen rolleyes.gif
*Felix matte*
Tack wub.gif
Maken spelar varje vecka och har inte fått mer än två nya lottter på 1,5 år.

Grattis Åsa till femhundringen! smile.gif
Kathy
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,24-12-2005, 10:44)
Orkar inte titta på Bingolotto, men jag vann 500kr på bingolottos adventskalender.

[I]Grattis Åsa!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon