stina
Vi köpte den igår som vår gemensamma julklapp. Och nu har jag lyckats koppla den till datorn! Nu jädrans ska ni terroriseras med ros- och andra blombilder till våren!!! wink.gif

God jul från Stina!
Castea
smile.gif
Kathy
Åh....vad kul!
Ser verkligen fram emot en massa bilder.

Grattis och God Jul, Stina!! wub.gif
Zarah P
Vad roligt! smile.gif
Ser fram emot rosterrorn! wink.gif

God Jul!
*Felix matte*
Men så kul... då väntar jag på att få se en massa nya bilder. smile.gif
Caprice
Ohh, vilka trevliga hot...! biggrin.gif
stina
smile.gif smile.gif smile.gif

Provade kameran igår när delar av släkten var samlad hos mina föräldrar. Det blev jättefina bilder!!! Jag som är en "fotonörd" fixade det galant utan en massa inställningar som jag i alla fall inte klarar!

blink.gif blink.gif blink.gif
Zarah P
Vad är det för kamera? *nyfiken* Den låter bra iaf - jag skulle behöva ett idiotfilter på min, istället för alla krångliga grejer som jag ändå inte fattar -(okej - den är inte min - den är sambons)
stina
Det är en Fujifilm FinePix A 350. 5,2 Megapixlar. Grannen som jobbar på Expert rekommenderade den som bra, billig och enkel att använda. Enligt honom blir det bättre bilder upp till 5 Megapixlar, sedan spelar det ingen roll. Eftersom vi är totala kameranördar litade vi på honom. Och vi har inte några extrema krav annat än att den just ska vara enkel att använda, att det ska bli bra bilder ur en icke-fanatikers synvinkel och vi ville inte lägga ut massor av pengar eftersom vi inte är några direkta foto-fanatiker.

/Stina
Zarah P
Då ska jag nog ha lite lobbyverksamhet här hemma, och försöka driva igenom en kampanj för ny kamera - en sån!
Jag har en otymplig grej som slukar batteri som om det inte fanns nån morgondag, och sambon har en smidig sak som DOCK slår på en massa filter av sig själv i tid och otid, och dessutom har en så lättflyttad "switch" att den ibland slår över på film... Då står man där, och försöker ta kort, men lyckas bara göra otroligt dåliga kortfilmer... wink.gif
stina
Isch då! Switchen för att filma är ganska trög på den här modellen så risken att man "råkar" ställa om den är obefintlig. Lycka till med lobbyingen!!!! wink.gif
Inga från Närke
Lycka till med din nya kamera och jag ser fram emot fina bilder i ditt album.
amaira
Vad roligt! wub.gif
Välkommen in i "foto-gänget" biggrin.gif
Alla s.k. "fotonördar" är välkomna, det är ju så himla ROLIGT att fota! Och ROLIGT är just vad det ska vara!!!
stina
Tack!!! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon