renate
Hej alla vänner, nu är jag tillbaker,jag har saknat odla.Jag önskar er en god fortsättning på julen.
netaave
Välkommen tillbaka! smile.gif
ninnisky
SÅÅÅ roligt Renate att du är tillbaka. Har funderat på vart du tog vägen! biggrin.gif
amaira
Ja, välkommen tillbaka!
Fenja
Hej Renate!!
Åhh vad jag har saknat dig!! Jättekul att du är tillbaka! Hoppas att julen varit bra!
Kramis
Fenja
wolkenkrabber
Hejsan hoppsan! det var ett tag sedan smile.gif roligt att du är tillbaka, och med en ny dator!, det var inte illa pinkat biggrin.gif
renate
Tack alla ni,det är verkligen roligt att får vara med igen.
*Felix matte*
Har saknat dig.... Välkommen tillbaka och Grattis till ny dator. smile.gif
Kathy
Välkommen tillbaka!
Boxer
Hej igen! smile.gif
Anki på Öland
Kul att du är här igen!!
Anki
Eva St
biggrin.gif biggrin.gif Hej och välkommen tillbaka jag har också en ny dator som jag försöker komma på alla finesser med som tur var har ene sonen lagt ner mycket krut på att visa oss en massa finesser får väl se hur mycket som gott in i skallen på oss.
Eva St
Biggan_
Trevligt att du är tillbaka, och grattis till nya datorn smile.gif
yla
instämmer i kören kul o se dej igen o grattis till nya datorn
laugh.gif rolleyes.gif biggrin.gif
renate
Tack!
Ån en gång tack för ert varmt välkommande,det värmar i hjärtat.Nu är julen över,sonen med familj åkte hem i kväll.Jag saknar lille Måns och Melker redan.Melker är mitt yngsta barnbarn,han föddes den 20 oktober,bild kommer.I morgon kommer mina lite större barnbarn,så det är fullt upp här.
Ha dett gott alla vänner
Renate
Tesa
Välkommen tillbaka Renate...det var längesen...
Är det pga kass dator du varit ifrån oss sålänge??
renate
Välkommen tillbaka Renate...det var längesen...
Är det pga kass dator du varit ifrån oss sålänge??[/QUOTE]
Ja Tesa,min dator gick sönder,det blir dyrt att lämnar in den skulle jag tror så jag köpte en ny.Nu ska jag vara med igen. laugh.gif tongue.gif rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon