Fialotta
Hej svejs alla....blev till att skotta på direkten ...va snö det blivit här i skärgården...jättevackert i min trädgård just nu smile.gif

Har haft en kanonjul med god mat o vila...precis som den ska vara smile.gif
några dagar kvar på det här året...sen är det ett nytt år igen...va fort det går nu för tiden...när man var liten så var dom längre...hur fasiken kommer det sig tongue.gif
Kramisar till er alla wub.gif
Sylvia
Välkommen tillbaka.
Jag har också funderat på detta med tidens gång - den går ju allt snabbare ju äldre man blir! unsure.gif
Anki på Öland
Det måste väl bero på att vi har roligare ju äldre vi blir........ biggrin.gif biggrin.gif
Anki
Fialotta
CITAT (Anki på Öland @ 28-12-2005, 13:12)
Det måste väl bero på att vi har roligare ju äldre vi blir........ biggrin.gif biggrin.gif
Anki

laugh.gif laugh.gif Ja...såklart det är...där har vi svaret...att jag inte tänkte så långt...och roligare blir det laugh.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (maudan @ 28-12-2005, 13:21)
CITAT (Anki på Öland @ 28-12-2005, 13:12)
Det måste väl bero på att vi har roligare ju äldre vi blir........  :D  :D
Anki

laugh.gif laugh.gif Ja...såklart det är...där har vi svaret...att jag inte tänkte så långt...och roligare blir det laugh.gif wub.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Gillan
CITAT (Birgitta P @ 28-12-2005, 13:36)
CITAT (maudan @ 28-12-2005, 13:21)
CITAT (Anki på Öland @ 28-12-2005, 13:12)
Det måste väl bero på att vi har roligare ju äldre vi blir........  biggrin.gif  biggrin.gif
Anki

laugh.gif laugh.gif Ja...såklart det är...där har vi svaret...att jag inte tänkte så långt...och roligare blir det laugh.gif wub.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Jaaaaa, hela tiden/Gillan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon