Full version: Hjälp med text..
Zanna
God fortsättning allihopa, hoppas ni haft riktigt trevligt och relativt lugnt i jul och massor av god mat. Själv har jag varit i Stockholmstrakten och kombinerat julmaten med "tungt" jobb i stall (i varje fall tungt när man inte är van smile.gif )

Jag tänkte höra om någon kan hjälpa med kort text som vi ska skriva på kort till en anställd som går i pension. Han ska få en GPS till bilen. Vi har lite för mycket att göra för att kunna sitta ner och fokusera på detta. I morgon förmiddag ska jag fixa kortet.
Sylvia
Du kan skriva något om att nu när han blir pensionär, har han tid att ta sikte på nya mål i livet. Presenten kan hjälpa honom i det.
caprifol
.. eller om Ni har den lite råa jargongen kan du spinna på att när han nu blivit gammal och börjat virra ska han inte behöva köra vilse och irra...
Zanna
Tack Caprifol och Sylvia. Jag fick till det riktigt bra med denna hjälp. Det blev den vänligare versionen men den "råa" hade nog också gått bra för han har humor.

Nu håller jag på med ett till kort - till en som älskar sin koloniträdgård men där har de ingen present i åtanke.

Tack än en gång!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon