Snöflinga
Kl. 18.15 sänder minnenas television "Midvinterduell" en pjäs av Lars Molin, den där med mjölkpallen ni vet laugh.gif Så bra skådespelare också, Ingvar Hirdwall, Mona Malm m.fl.
Boxer
CITAT (Snöflinga @ 30-12-2005, 11:03)
Kl. 18.15 sänder minnenas television "Midvinterduell" en pjäs av Lars Molin, den där med mjölkpallen ni vet  :lol:  Så bra skådespelare också, Ingvar Hirdwall, Mona Malm m.fl.

Åhh! Tack för tipset. Den får jag inte missa. Helt underbar. wub.gif wub.gif laugh.gif
Eva i Skåne
Du hann först Snöflinga biggrin.gif
När jag läste tidningen i förmiddags tänkte jag på att jag skulle lägga in en påminnelse om detta program.
Det är en Molin-höjdare laugh.gif
mamamaggan
Tack för tipset!

Lars Molins alster är alltid sevärda. Tycker han var en gudabenådad berättare lite i Fritjof Nilsson Piratens anda. Fullkomligt älskar de där krumelurerna som de berättade om.
Magdis
Åååh, tack för att du sa det! Det hade jag missat annars. Jag älskar Molinfilmerna! wub.gif smile.gif
andersen
Lyfter upp tråden så att ingen missar den.sätter på kaffet och tar plats i soffan, på återsende odlarvänner smile.gif
mamamaggan
Jaha, så har man sett den igen. Konstigt , men den var lika rolig nu som första gången. Det är väl det som kännetecknar en bra historia.

Hoppas de sänder fler av Molin's skrönor igen.
*Felix matte*
Såg den. smile.gif och nyss har jag sett en komedi... poliser handlade det om fast jag vet inte vad filmen hette unsure.gif Detta är nog nästan rekord för mig i tevetittande på en kväll
men jag har ju sovit mesta delen av dagen så... tongue.gif
Snöflinga
Molin är alltid bra tycker jag tongue.gif Såg också filmen, Fares är också bra, fast "Jalla, jalla" var nog ett snäpp bättre .........
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon