Full version: Mysterium
Biggan_
Vem har stulit min smiley ?
Jag har haft en smiley som sträcker fram en bukett blomster när jag har grattat någon här på forumet, och i dag när jag läser gamla inlägg upptäcker jag att det bara är ett vitt fält där min lilla figur skall vara
ohmy.gif sad.gif sad.gif
Har den blivit översnöad i nyår eller träffad av en raket och blivit utsuddad från inläggens yta blink.gif blink.gif blink.gif ??
Magdis
Hmmmm unsure.gif Om den bodde nånstans här uppe har den troligen blivit översnöad! laugh.gif Den tinar nog fram till våren! rolleyes.gif
wolkenkrabber
Den kan ju ha tagit bort ifrån sajten du länkar den ifrån. fast då borde det nog bli ett rött kryss, de kanske har gjort så man inte skall hotlänka, man får bara en vit bild?
*Felix matte*
Millans sida ligger nere just nu....inga bilder från hennes sidor borde synas. unsure.gif
yenny
Ett tipps är att spara bilden till din egen dator och sedan lägga upp den som bild här. då slipper du "bli av" med bilder.
Margaretha
Å,den som var så söt! Jag vet att jag sett den.

Någon av er hade också en liten rad med smileys som hoppade i samband med att Fru Berglund fick sin lille Isak.

Var hittar ni alla dessa små krumelurer? De är jättecharmiga! wub.gif
Zazu
CITAT (Birgitta P @ 01-01-2006, 13:21)
Vem har stulit min smiley ?
Jag har haft en smiley som sträcker fram en bukett blomster när jag har grattat någon här på forumet, och i dag när jag läser gamla inlägg upptäcker jag att det bara är ett vitt fält där min lilla figur skall vara
ohmy.gif sad.gif sad.gif
Har den blivit översnöad i nyår eller träffad av en raket och blivit utsuddad från inläggens yta blink.gif blink.gif blink.gif ??

kan det vara den här?
eller den här:
eller lite sent efter jul:

mvh zazu
Fialotta
Stoppa alla utgångar...Birgittas smilis är borta...alla muddras vid utloggning rolleyes.gif
Castea
Jag brukar spara smileys och andra bilder på webbsidan Photobucket, och länka dit om jag vill använda dem sen.
Biggan_
CITAT (maudan @ 01-01-2006, 16:32)
Stoppa alla utgångar...Birgittas smilis är borta...alla muddras vid utloggning rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
renate
Är det den här?
Den "snodde jag från Zuzu"
Biggan_
CITAT (renate @ 01-01-2006, 22:47)
Är det den här?
Den "snodde jag från Zuzu"

Yes, den är det biggrin.gif
Visst är den söt smile.gif
Får väl "sno" tillbaka den nu då laugh.gif laugh.gif snabbt som en höna laxerar, innan den försvinner igen. Så... nu har jag sparat den på datorn biggrin.gif

CITAT
Var hittar ni alla dessa små krumelurer? De är jättecharmiga!  

Hittar o hittar, dom snor dom ju laugh.gif laugh.gif laugh.gif
kristerh
CITAT (Birgitta P @ 01-01-2006, 22:56)
Hittar o hittar, dom snor dom ju laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Och hur bär man sig åt när man snor en smiley wink.gif
krister
Betty
CITAT (Castea @ 01-01-2006, 18:07)
Jag brukar spara smileys och andra bilder på webbsidan Photobucket, och länka dit om jag vill använda dem sen.

Ja på den sidan finns det gott om smileys...
yenny
CITAT (kristerh @ 02-01-2006, 09:15)
CITAT (Birgitta P @ 01-01-2006, 22:56)

Hittar o hittar, dom snor dom ju  :lol:  :lol:  :lol:

Och hur bär man sig åt när man snor en smiley wink.gif
krister

Man högerklickar på den (bilden man vill "sno" alltså)
Och väljer: spara som.
Och så lägger man den där man vill på sin dator... hepp! så är den snodd biggrin.gif
kristerh
CITAT (yenny @ 02-01-2006, 10:08)
Man högerklickar på den (bilden man vill "sno" alltså)
Och väljer: spara som.
Och så lägger man den där man vill på sin dator... hepp! så är den snodd biggrin.gif

tack för tipset.
krister
Biggan_
CITAT (kristerh @ 02-01-2006, 10:39)
CITAT (yenny @ 02-01-2006, 10:08)
Man högerklickar på den (bilden man vill "sno" alltså)
Och väljer: spara som.
Och så lägger man den där man vill på sin dator... hepp! så är den snodd biggrin.gif

tack för tipset.
krister

Tjyvknep laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Malvia
Jag har också blivit av med mina två smileys som jag hade i min signatur i över ett år. Tror det var några månader sen dem försvann.
Har inte varit inne och gjort några ändringar själv.
Mysko!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon