silos
Just idag längtar jag mer än någonsin efter en digital kamera! Världen utanför mina fönster är fullständigt SAGOLIK wub.gif
Vovvarna och jag blir såååå glaada sååå då vi kommer ut så till den grad att vi har lust att sjunga på var sitt sätt en JUBELSÅNG av tacksamhet för naturen under som finns alldeles intill oss wub.gif smile.gif wub.gif

Dessutom är det lugnt och tyst i staden åtminstone här som vi bor;det är stökigt inne i det lilla centrumet av Strängnäs.

Tidigt i morse plogades gatorna och DÅ skramlade det sådant att hela huset skakade och DET tyckte inte småvovvarna !

Önskar jag kunde bygga en "sagoslott" av snö på gården med "änglar" so vakar över det hela biggrin.gif
amaira
wub.gif ja visst är det VACKERT! *hänförd* jag också wub.gif
silos
CITAT (amaira @ 04-01-2006, 12:01)
wub.gif ja visst är det VACKERT! *hänförd* jag också wub.gif

Nästan så att jag kan se "Isprinsessan" dansa med sina vänner i en virvlade,glittrande,strålande vintervals i naturens ljuvliga vita famn wub.gif smile.gif
netaave
Vi har rimfrost i våra stora träd, och det är sååå vackert. Hoppas på sol, då åker kameran fram.
yenny
Måste ju få visa vad jag ser då jag stoppar ut huvudet... allt är verkligen helt vitt.
renate
Så fint det är nu,jag har också en sagovärld utanför mitt fönster.Bilderna jag tog häromkvällen ligger kvar i kameran.Barnbarnen okuperade datorn med sina spel.I dag ska jag lägga in bilderna.Men först måste jag går en promenad med hunden.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon