AnnammA
Ngn mer som köpt en popcornmskn från OBH Nordica där skålen spräckts efter ett antal ggrs användning? ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif En snäll rolleyes.gif själ på Maxi gav oss en ny skål, när vi var ute efter att köpa en helt ny mskn. Tydligen var detta med den spräckta skålen ett vanligt dilemma... sleep.gif
----
AnnA
Lady Hamilton
ohmy.gif Min har inte gått sönder o ändå har barnen använt den flitigt
Men tack för tipset om det skulle hända
Monarda
Vi har bytt skål tre gånger! Ändå har vi varit försiktiga och inte diskat i maskin. Första gången fick vi en ny där vi köpte maskinen sedan kontaktade vi Nordica direkt och dom skickade till oss.
Klematis
En kompis har en de använder den väldigt ofta. Jag vet inte hur många nya skålar det fått. Men det verkar ju inte vara något problem med att få nya. Men det är ju iriterande.
fruberglund
Min har inte gått sönder och jag har använt den rätt mycket. Har haft den ialla fall ett par år nu.
Hired-Gun
kör med kastrull och olja,popkornen blir bäst så tycker vi biggrin.gif
*Felix matte*
Barnen har.. ingen har gått sönder.
pimpim
Har också en, har varit hel och bra än så länge. Men nackdelen tycker jag är att ska man poppa en omgång till direkt efteråt så blir knappt hälften poppade. Någon som vet vad et kan bero på?
Helen B
CITAT (pimpim @ 08-01-2006, 10:41)
Har också en, har varit hel och bra än så länge. Men nackdelen tycker jag är att ska man poppa en omgång till direkt efteråt så blir knappt hälften poppade. Någon som vet vad et kan bero på?

Vi har ochså en som används mycket. Vi har märkt att vissa popcorn poppar urdåligt och andra poppar jättebra. Jag tror att man måste låta maskinen svalna innan man poppar igen...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon