anne-li i olofstorp
Jag vet att många har det mycket värre men ändå...
Först har jag varit förkyld sedan början av oktober (till och från). Jag har haft 2 öroninflammationer, och fått 3 kurer antibiotika. (Nej först fick jag inflammation i hälsenan och en cortisonkur per tablett.)
Sedan en månad har jag varit sjukskriven och hemma !!!!! med tappad röst och lite feber.
Nu skall jag försöka jobba i morgon då min röst helt plötsligt börjat låta igen. Jag har inte fått tillbaka min röst, men jag låter i alla fall-.....
(mamma ringer min telesvar och gråter när hon hör hur jag lät förut)
Vad händer nu då, jo min lille kattpojke får till vetrinären och operera en böld som suttit som en pingisboll på magen i ett par dagar. 10 cm sår och två drän. Och jag som svimmar av stygn skall tvätta den där magen,,,,,
(annat tål jag men inte sydd hud)
Sedan har jag målat hallen - ja jag vet! vila var det, men jag höll på att bli tokig. - då får jag inte igång min bärbara telefon!!!!!!!!!!
Och sen bara för att fullfölja det hela så biter jag av en bit av en tand.

Nog kan jag hålla mig för skratt just nu!!!!!

Sicken höst o vinter! sad.gif
Reserv
Snälla rara ohmy.gif !! Hur många speglar slog du sönder egentligen??? blink.gif Du kan väl sprida ut eländet istället för att ta allt på en gång, jag tycker verkligen synd om dig, du verkar inte haft så skoj på sistone sad.gif
Tesa
Isch...sicket elände du råkat utför...
Men det kommer ofta i stim tycker jag mig ha märkt...nu får du förhoppningsvis en lugn period när INGENTING händer..
Ocd det kan kanske vara så att man sparar ihop till lite extratur nån annan gång när det verkligen behövs..

Du får krya på dig och VILA, ja...inte lägga sten på börda med att måla och sånt, nej.. wink.gif
anne-li i olofstorp
Den spegeln jag senast slog sönder var på min bröllopsdag.
Men det kvittades väl med att äktenskapen dog efter ganska exakt ett år....
Men herregud den förbannelsen ska väl inte sitta i i all evighet det är ju 29 år sen nu.... wacko.gif
Gillan
Va!, vill du vi ska tävla om vem som haft det värst
eller laugh.gif ? laugh.gif

Nej, jag

Hoppas att du förstår att det var ett skämt.

Det låter inte ett dugg kul. Har du varit sjuk ända sen i
oktober sad.gif . Stackars dig. Har inte så mycket tröst att
ge, mer än att jag hoppas du snart mår bättre.

/Gillan
netaave
Olika är ödets lott en del får sin djävlighet i småportioner andra får det i en stöt.
Det är bara köpa läget och ta en timme i taget, så småningom kan du kanske ta en hel dag i taget.
Jag kunde också hålla mig för skratt när två av mina nära & kära dog i en bilolycka.
Eller när min bror dog i cancer samma vecka som vi fick veta att Elle hade en hjärntumör, och sonen kvaddade bilen dan innan vi skulle in med henne.

Både du och jag har nog haft våra livsdoser, nu kan det bara bli bättre.
Skriv av dig här, vi läser!
Betty
Till dem som behöver...
*Felix matte*
Stackars dej sad.gif hoppas verkligen att det vänder nu och går mot det bättre. wub.gif
renate
Stackars dej,hoppas det vänder nu.
anne-li i olofstorp
Tack snälla det känns redan bättre.
nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon. får se om rösten håller eller om jag måste till läkaren igen.
Det är ju lite konstigt tycker jag. Alla prover är bra, lungröntgen helt ok men ingen röst.
Nåja jag är väl otålig kanske
Ses i morgon kväll igen,..,,,,,

Tack och Kram
Anne-Li wink.gif
netaave
CITAT (anne-li i olofstorp @ 17-01-2006, 23:13)
Tack snälla det känns redan bättre.
nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon. får se om rösten håller eller om jag måste till läkaren igen.
Det är ju lite konstigt tycker jag. Alla prover är bra, lungröntgen helt ok men ingen röst.
Nåja jag är väl otålig kanske
Ses i morgon kväll igen,..,,,,,

Tack och Kram
Anne-Li wink.gif

Har du tagit ultraljud på stämbanden?
Låter som en liten knut där!
Fenja
Stor kram!! wub.gif Din krake... hoppas att du blir bra snart.
Mvh
Fenja & Saga
LadyG
Inte undra på att stämbanden strejkar efter alla de där olyckorna, stackare. Försök ta det lugnt, och pyssla om dig själv ibland - det har du banne mig gjort dig förtjänt av!

Hoppas det vänder snart för sig, solen kan inte gå i moln och stanna där i evighet heller. Förr eller senare kommer den fram igen, och snart är det din tur smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon