labarradepan
I helgen.. trodde jag att jag skulle vara barn vakt åt syrrans barn. När jag såg hennes bil så trodde jag att de var med, men så var inte fallet. Istället dräller det in min syster samt 7 av mina vänner. DÅ fick jag blommor, champange o choklad. Jag var chockad men GLAD! De bad mig packa en väska med badkläder o fin kläder. samt sol glasögon o en kavel. Sen bar det iväg till Hydrotrim så de hade hyrt åt bara oss. Vi lekte i vattnet som barn.. * ler och drack vin. Sen fick jag order att köpa florsocker.. som ett fråge tecken gjorde jag det. Sen åkte vi hem till en av dem och åt massa mat o vin igen. Flor socker skulle de ha till efterrätten. mmmmmmums va det var gott. smile.gif

Efterdet sjöng de för mig och jag fick ett presentkort på valfri behandling på hydrotrim.

Oj, vad jag är glad och tacksam för mina underbara vänner wub.gif

Tack till er alla. ( inte för jag tror nån läser detta men en då ) tongue.gif
Floppy
Grattis i efterskott...och välkommen till 'andra sidan 30 sträcket'... biggrin.gif tongue.gif

Lät som en mycket trevlig dag/kväll...
Reserv
Grattis i för skott säger jag då tongue.gif Fast hade väl inte vart helt fel att fira på "lillördan" heller rolleyes.gif Hoppas onsdagen blir lika minnesvärd som helgens bravader wub.gif
labarradepan
Ja, på onsdag fyller ja tongue.gif Tackar för alla hälningar wub.gif
Floppy
*sorry*...ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag fatta fel...ska skriva

[B]GRATTIS I FÖRSKOTT[B]

i stället... smile.gif
Fialotta
Vilka härliga vänner du har...sånt där är jättekul och bli
hur lyckat som helst...Grattis i förskott wub.gif
fruberglund
CITAT (maudan @ 23-01-2006, 10:00)
Vilka härliga vänner du har...sånt där är jättekul och bli
hur lyckat som helst...Grattis i förskott wub.gif

Håller med...vänner som de växer inte på träd.

Grattis!
Tesa
Vad härligt med vänner som engagerar sig och hittar på nåt kul.......
Sällar mig till gratulanterna...GRATTIS!!
Liselotte i zon 3
smile.gif Grattis i förskott biggrin.gif

Tänk vad syrror och vänner är bra att ha ändå!!!

Liselotte i zon 3
Klematis
Grattis på dig!
LadyG
Visst är livet överraskande ibland? smile.gif

Grattis!!!
Snöflinga
GRATTIS rolleyes.gif Syntes mig vara ett bra alternativ till barnvakteri laugh.gif
mamamaggan
GRATTIS!! Vilka trevliga kompisar du har.
labarradepan
tackar. ja, de är underbara wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon