fjodor
Ta nu inte illa upp!!! Men jag skulle behöva ett forum där man kan ställa mer precisa frågor..

Tex: Jag och mitt qvinns vill ut och resa... till sol och värme men vi har NÅGRA saker som vi vill skall vara uppfyllda:

1: Varmt
2: bra prisnivå
3: ABSOLUT inget inclusive all som vi tror är förödande för lokalbefolkning...
4: Gärna enkelt boende (by the sea)
5: Ingen stor stad eller myllrande turister...




VAR ställer man den frågan/orna ?? Givetvis här...men det finns kanske bättre ställen att fråga på???


fjodor
gammelnalle
skall vi till samma ställe???

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


kommer att följa med här (om det är OK?)


b
Kathy
Kan det här vara något?

Reseforum.
Farbror Blå
Vi vill til London över en helg i februari. Nån som har nåt bra tips på aktivitet, mer än allt det där kända?
fjodor
Tack för adressen... jag har redan slängt ut en fråga där..OCH dessutom hittat (kanske ) ett bra boende...

fjodor
Jonte_rm
www.backpacking.nu


oslagbar sida
gammelnalle
DEN tackar jag för... men har ännu inte lärt mig att navigera i... men övning ger färdighet..

b
Farbror Blå
Varit i London fem dagar=)

Trots bitande blåst och fem grader varmt (+ kass rumsvärme så man skakade i sängen på nätterna ) så har vi sett en massa trevligt och kul=)

British museum, Tate Modern, Notting Hills utemarknad, Covent Garden. Tower Bridge, varit på andakt i St Martin in the Fields....

Dessutom har vi hitta en del trevliga restauranger ( vi kör speciell diet som är svår att hitta annars..) och förstås åkt tunnelbana så det står härliga till wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon