Full version: Let´s dance
Sidor: 1, 2, 3
Klematis
Var det rätt par som åke ut i fredags? Jag tyckte det. Tycker att Anna är bra. Härlig inlevelse i alla sina danser.
Annlo
Missade det i fredags...vilka åkte ut?
Reserv
Carolina, den där skrikiga vulgära människan, kunde bara inte med henne. Synd på hennes danspartner, han verkade va´en fin grabb. Han syster, Carin Da silva och hennes partnet tror jag kommer vinna eller Anna Book rolleyes.gif
kristerh
Är det ingen mer än jag som reagerar på att tittarna ska betala programmet o lite till genom att ringa in o rösta, det borde ju vara gratis eller så borde man slippa reklamen wink.gif
krister
Reserv
CITAT (kristerh @ 25-01-2006, 14:54)
Är det ingen mer än jag som reagerar på att tittarna ska betala programmet o lite till genom att ringa in o rösta, det borde ju vara gratis eller så borde man slippa reklamen wink.gif
krister

Men så är det väl på alla utröstningsprogram? Fast just den här tävlingen tycker jag inte tittarna skulle få rösta alls, här går det juh enbart på popularitet, och därför åkte Melker redan i starten. Peppe Eng skulle väl egentligen också ha åkt, men han har helt klart ett underhållningsvärde, man får sig ett gott skratt biggrin.gif
kristerh
CITAT (Reserv @ 25-01-2006, 15:07)
Men så är det väl på alla utröstningsprogram?

Jo tvbolagen har upptäckt att det är easymoney wink.gif så de vore ju dumma om de inte hängde på trenden, de flesta samtalen kostar ca 5:- och säg att det är ca 500.000 som ringer bara det ger 2.500.000:-
krister
Magdis
Är det nån som vet vad de gör med alla pengarna? De måste ju ha tjänat multum på Idol-programmen också. Hoppas det gör nåt vettigt med pengarna åtminstone. Det har ju börjat bli så mycket reklam i 4:an nu också, håller med om att man åtminstone borde slippa den.
netaave
Gör nya program! tongue.gif

Jag tycker det absolut var rätt par som åkte ut, har aldrig kunnat med den där gapiga blondinen.
Tyckte det var synd att Melker åkte ut, han kunde dansa. Peppe har väl sitt underhållningsvärde men hamnar i "jag dansar inte nykter"-kategorin.
Boxarn är alldeles för vulgär för dom där kretsarna 10-dans ska utföras med stil, bedöms efter det också.
Min favoritplats delas av Arja och Anna. Tone som 3:a.
Klematis
Varför tycker du "boxarn" är vulgär? Peppe kämpade ju på riktigt bra förra gången men bra kan man ju inte säga att det är.
netaave
CITAT (Klematis @ 25-01-2006, 16:22)
Varför tycker du "boxarn" är vulgär? Peppe kämpade ju på riktigt bra förra gången men bra kan man ju inte säga att det är.

Jo om man uttrycker sig som han "Jag ska valsa trosorna av dig", då tycker jag man gått över gränsen.
Klematis
Hmmm nått jag missat..
Reserv
CITAT (netaave @ 25-01-2006, 16:45)
Jo om man uttrycker sig som han "Jag ska valsa trosorna av dig", då tycker jag man gått över gränsen.

Det va´väl ändå bland det lindrigare han sagt, om rumban sa han: Det är mycket torrknull blink.gif Det tyckte t.o.m. jag va´lite väl mycket huh.gif

Markera på egen risk om ni är rädd för lite ovårdat språk!!!!
Magdis
CITAT (Reserv @ 25-01-2006, 17:29)
CITAT (netaave @ 25-01-2006, 16:45)

Jo om man uttrycker sig som han "Jag ska valsa trosorna av dig", då tycker jag man gått över gränsen.

Det va´väl ändå bland det lindrigare han sagt, om rumban sa han: Det är mycket torrknull blink.gif Det tyckte t.o.m. jag va´lite väl mycket huh.gif

Markera på egen risk om ni är rädd för lite ovårdat språk!!!!

Hahaha! Han har antagligen inte rätt uppfostran för att föra sig i sådana sammanhang. laugh.gif Men jag tycker att han är korkad på ett charmigt sätt och han är faktiskt ganska rolig ibland.
Reserv
En burdus charmknutte, tillför lite extra drag åt allt seriöst tongue.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 25-01-2006, 17:35)
En burdus charmknutte, tillför lite extra drag åt allt seriöst tongue.gif

Precis! Man kan ursäkta vulgäriteterna eftersom han verkar så snäll. Tror inte han menar nåt illa med det, lite "grabbig" bara. biggrin.gif
netaave
Jösses amalia, det hade jag inte ens hört!
pejori
paulo är väl okay...
men carrolina...hjälp ett så gapigt fruntimmer
Annlo
Jaså var det hon som åkte ut.... nåväl, hon har säkert andra talanger som hon är bättre på än dans! tongue.gif

Håller med, tjejen ger uttrycket "dum blodin" ett ansikte (säger jag som också är blondin... sleep.gif laugh.gif )
Sen måste jag ju tillägga att jag inte känner henne så jag har ju egentligen ingen aning om intelligensen där!
*Felix matte*
Man ska inte döma boken efter omslaget... heter det ju smile.gif

Carolina Gynning... konstnär, författare och modell.
Snöflinga
Fast de som vann omgången var ju bäst laugh.gif Håkan tror jag att han hette, programledare i Bollibompa .... Vilken dansglädje !!!!
Klematis
Denna vecka var ju ANna helt överlägsen tycker jag. Konstigt att hon inte dansat tidigare som har sån bra känsla. Jag tycker nog att Paulo har varit pojkbuscharmig (!!??) Men det var ju klart att han åkte ut den här veckan.
Kathy
CITAT (Snöflinga @ 25-01-2006, 21:22)
Håkan tror jag att han hette, programledare i Bollibompa .... Vilken dansglädje !!!!

Han heter Viktor.
*Felix matte*
CITAT (Scrollan @ 31-01-2006, 23:12)
CITAT (Snöflinga @ 25-01-2006, 21:22)
Håkan tror jag att han hette, programledare i Bollibompa .... Vilken dansglädje !!!!

Han heter Viktor.

och han är sååå duktig wub.gif
Klematis
Hej Scrollan där är du ju!!!

Viktor är jättebra tycker jag, lever sig verkligen in i dansen.
pejori
CITAT (Scrollan @ 31-01-2006, 23:12)
CITAT (Snöflinga @ 25-01-2006, 21:22)
Håkan tror jag att han hette, programledare i Bollibompa .... Vilken dansglädje !!!!

Han heter Viktor.

HEJ TJEJEN!!!!!
välkommen tillbaka wub.gif wub.gif
ja..viktor och måns är jätteduktiga, men det är dom allihop nu, så nu är det svårt att ha nån favorit biggrin.gif biggrin.gif

men anna...ja hon är anna smile.gif smile.gif
Klematis
Så är det dax igen. Spänningen stiger. Vem åker ut idag??
pejori
peppe smile.gif
Klematis
Tycker oxå att det borde vara peppes tur idag. Om han går vidare så är det i alla fall inte på grund av hans danskunskaper.
pejori
står väl mellan honom och kirsti idag. wub.gif
yenny
jag tycker också peppe efter att ha sett dom dansa...kirsti var bra idag tyckte jag, så hon är värd att få stanna... fast det finns nog en risk att hon åker ut.
Hannele
CITAT (yenny @ 03-02-2006, 21:22)
jag tycker också peppe efter att ha sett dom dansa...

Peppe rör sej ju ingenting, han står bara still, medans hon snurrar och jobbar.
*Felix matte*
Absolut rätt att Tone åkte ut nu... fast det kunde lika gärna varit Arja... gillar inte att hon bresar hela tiden.
Kishti Tomita var ganska duktig idag... tycker jag smile.gif

Peppe kommer nog att vara kvar till sista sändningen och då kommer han bli tvåa... han är kvar bara för att så många tittare tycker han är "kult" tongue.gif
Reserv
Trodde faktiskt att Viktor skulle visa framfötterna mer än han gjorde i kväll. Måns va´helt klart bäst med Anna som klar tvåa. Och Arja sen, sicken krutgumma, lite svårt att tro att gumman ska fylla 62 i år med dom spirorna. rolleyes.gif wub.gif
yenny
CITAT (Hannele @ 03-02-2006, 21:46)
CITAT (yenny @ 03-02-2006, 21:22)
jag tycker också peppe efter att ha sett dom dansa...

Peppe rör sej ju ingenting, han står bara still, medans hon snurrar och jobbar.

precis!
Snöflinga
Helt otroligt att Peppe gick vidare wub.gif Låg ju helt klart sist med futtiga 15 p...... telefonrösterna räddade honom.. vilket var bra, han har stort underhållningsvärde, man blir glad av att se honom laugh.gif
Reserv
CITAT (Snöflinga @ 03-02-2006, 22:01)
Helt otroligt att Peppe gick vidare wub.gif Låg ju helt klart sist med futtiga 15 p...... telefonrösterna räddade honom.. vilket var bra, han har stort underhållningsvärde, man blir glad av att se honom laugh.gif

Han dansar hellre än bra kan man juh säga utan att ljuga rolleyes.gif
zaaritha
Inte sett det ikväll--men tyckte att Tone va´bra förut!
gammelnalle
tänk om jag skulle ha vatt me.......




DÅ skulle jag ha åkt ut FÖRST....



har 2 vänsterfötter



men Peppe var enligt mig betydligt sämre än tove...

men kanske levererar bättre väder???





herr träben
netaave
Tyckte Kihsti skulle åkt idag, ja det tyckte jag redan förra veckan, hon rör sig för "grovt"
Tone har bra koll på kroppen men är för stel.
Peppe är kvar på andra meriter.
Arja och Anna har dansglädje liksom Måns.
Viktor är ganska slätstruken.
ah56
Lite kul info. Jag har varit arbetskamrat med Tobias som dansar med Kihsti. Detta är några år sedan och han var väl knappt 20 år. Vi kallade honom "Dansnisse".
Under loppet av några månader lyckades han att: tanka bensin i en dieselbil, glömma bort vart han parkerat och anmäla bilen som stulen och krossa en fälg. biggrin.gif biggrin.gif
Jag har dessutom tvingat honom att städa lunchrummet efter att han, ur en nästan tom flaska skulle skaka fram ketchup och glömde sätta på locket och sprutlackerade golv och vägg med ketchup. biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
AnitaO
Jag tycker det är trist att Peppe är kvar vecka efter vecka ....
Han dansar ju som om han har gjort i byxan sad.gif
Även om han är poppis, så är det ju en DANS-tävling.
Och dansa kan han banne mig inte!
pejori
tyckte nog att tone var i stelaste laget . smile.gif
tror hon åkte p.g.a. dom dåliga skriverierna om henne.
men OJ vad dom är duktiga allihop wub.gif
netaave
CITAT (AnitaGg @ 04-02-2006, 07:54)
Jag tycker det är trist att Peppe är kvar vecka efter vecka ....
Han dansar ju som om han har gjort i byxan sad.gif
Även om han är poppis, så är det ju en DANS-tävling.
Och dansa kan han banne mig inte!

Problemet är väl att dom ur folket som röstar via sms inte heller kan det utan röstar på andra saker.
Klematis
Håller med om att Måns var helt klart bäst igår med Anna som god tvåa. Med var gjorde Peppe, stod han still nästan hela tiden?? Han har tur att folk gillar honom och ringer, sedan har han ju en mycke duktig partner. Tyckte att det var rätt att Tone åkte ut, nu när inte Peppe gjorde det. Hon är enormt stel. Tror att Peter blev väldigt besviken.
yenny
Jag tycker det är dåligt att man kan rösta hela veckan... det är väl först efter att man sett dom dansa som man vet vem man ska rösta på.
Klematis
Tycker jag oxå. Men det verkar som om man mer röstar på person än prestation.
gunvor
av ngn anledning koncentrerade jag mig i går på att titta på damernas fötter - fattar någon hur man klarar av det man gör i dessa små eleganta skor med sylvassa klackar.
Personligen skulle jag inte ens klarat trappan - inte ens med trappräcke!
Impad av fotarbetet.
Allis
Ja, jag blev väldigt besviken när Tone åkte ur före Peppe.Han är ju stel som en träbok och står mest still. Förstår inte hur han kan vara kvar, för det är ju faktiskt en danstävling.
Snöflinga
Ser det som en kombitation av dans och personlighets-utstrålnings- tävling.. inte på blodigt allvar utan mera som en lekfull utmaning till dansparen tongue.gif
Reserv
Det är juh dock ett nöjesprogram, många kanske skulle ha tröttnat om det bara va´100% seriöst. Men mot slutet så får dom nog allt ta bort tittarnas möjligheter att sabba resultaten. wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon