Sidor: 1, 2, 3, 4
Kathy
Efter en diskussion på en annan del av detta forum där jag hängts ut som "kattrassnobb", man har insuerat att jag skickat kränkande pm, att jag representerar de åsikter som gör att det finns för många katter på våra katthem, m.m.
Jag gillar diskussioner, om de hålls med respekt för individen, men när det övergår till rena oförskämdheter, så ställer jag inte upp på det.


Därmed så lämnar jag detta forum.

Jag vill tacka alla underbara människor här, alla härliga, trevliga, roliga pm och mail jag fått. wub.gif wub.gif wub.gif
Reserv
CITAT (Scrollan @ 25-01-2006, 21:53)
Efter en diskussion på en annan del av detta forum där jag hängts ut som "kattrassnobb", man har insuerat att jag skickat kränkande pm, att jag representerar de åsikter som gör att det finns för många katter på våra katthem, m.m.
Jag gillar diskussioner, om de hålls med respekt för individen, men när det övergår till rena oförskämdheter, så ställer jag inte upp på det.


Därmed så lämnar jag detta forum.

Jag vill tacka alla underbara människor här, alla härliga, trevliga, roliga pm och mail jag fått. wub.gif wub.gif wub.gif

Tycker jag inte alls att du ska göra, vad ska vi andra rassnobbar göra då? Men okay, jag kan sympatisera jag med så är vi två ute ur leken. Går du så går jag, jag anser också att vederbörande borde hållt sig till pm där du kunde stängt av. kram på dig gumman, och ta för fanken inte åt dig av bittra människor. Hon är bara sotis på dins gullungar. wub.gif
pejori
nä..kom igen nu scrollan smile.gif smile.gif
måste ju få se bilder på dom små ju wub.gif
kerstin z5-6
Jag tycker du ska stanna Scrollan !-åtminstone bland växttrådarna ?
K
*Felix matte*
Nämen snälla du... ge inte upp nu. Stanna kvar här säger jag som alltid uppfattat dig som trevlig, ärlig person. wub.gif
Om jag hade lyssnat och brytt mig om skit jag fått så hade jag "rymt fältet" för länge sedan.. men eftersom mitt motto är.. Ärlighet varar längst, så stannar jag kvar.
Gör det du också. smile.gif
bejron
Jaha, det var synd tycker jag för er båda. Vad säger vår altid lika rara Fenja?

bejron
Fenja
CITAT (bejron @ 25-01-2006, 22:15)
Jaha, det var synd tycker jag för er båda. Vad säger vår altid lika rara Fenja?

bejron

Ja, vad ska jag säga? Det är Scrollan som började pm:a och ställa på mig om det här...
Känns det som enda utvägen är det kanke så man ska göra. Eller också blir det så att hon/de stannar kvar när tillräckligt många bett henne/dem göra det, som vanligast är...
Mvh
Fenja

Jag ska tillägga för tydlighetens skull att jag har INGA önskemål om att någon försvinner här i från.
netaave
Scrollan och Reserv!
Stanna snälla! Känner mig lite skyldig till att det blev så här jag också eftersom jag lade mig i trots att jag inte har kunskap bara känslan.

Det är synd att ni blev påhoppade som ni blev, men sätt er över det.
Forumet blir inte detsamma utan er.
*Felix matte*
Visst är det synd att medlemmar ska behöva känna att de inte kan stanna kvar här på forum.
Om jag hade lyssnat och brytt mig om all skit jag fått ta emot så hade jag för länge sedan varit borta härifrån
men eftersom mitt motto är Ärlighet varar längst så stannar jag...tills vidare. smile.gif och jag vill så klart att också Scrollan ska bli kvar här.

Sedan så vill jag också poängtera att det är helt legalt att lägga ut sina egna PM som man skickat här på forum. Däremot är det förbjudet att lägga ut PM man fått.

och för att förtydliga så inga missförstånd uppstår... Jag har inget personligt mot Fenja heller... hon har aldrig bemött mig illa.
bejron
[QUOTE=Fenja,25-01-2006, 22:24] Eller också blir det så att hon/de stannar kvar när tillräckligt många bett henne/dem göra det, som vanligast är...


Vem bedde fenja? Dom andra tycker vi om för dom är oftast snälla

bejron
Fenja
CITAT (bejron @ 25-01-2006, 22:35)
CITAT (Fenja @ 25-01-2006, 22:24)
Eller också blir det så att hon/de stannar kvar när tillräckligt många bett henne/dem göra det, som vanligast är...


Vem bedde fenja? Dom andra tycker vi om för dom är oftast snälla

bejron

Jag tror inte att jag "hotat" med att sluta vara här... den dagen jag tröttnar så kommer jag inte att annonsera det utan bara sluta att vara här.
Mvh
Fenja
Elanah
Tycker det är så tråkigt när det blir så här. Har inte läst den aktuella tråden men förstår inte varför det ska vara så svårt att diskutera och respektera varandras åsikter. Hoppas du stannar....
pejori
tycker inte att du ska be om ursäkt netaave smile.gif
du uttryckte din åsikt som du uppfattar den och det har du rätt till också.
ska man inte våga skriva av rädsla för att bli påhoppad eller att andra blir det, så får vi ett dött och trist forum, där alla med olika uppfattningar sållas bort och alla håller med alla sad.gif sad.gif
*Felix matte*
CITAT (netaave @ 25-01-2006, 22:31)
Scrollan och Reserv!
Stanna snälla! Känner mig lite skyldig till att det blev så här jag också eftersom jag lade mig i trots att jag inte har kunskap bara känslan.

Det är synd att ni blev påhoppade som ni blev, men sätt er över det.
Forumet blir inte detsamma utan er.

Nämen nu måste jag ha missat.. Inte ska väl Reserv också lämna forumet ohmy.gif
Trist! Trist!... vet inte om det blir så kul alls att stanna här då sad.gif
LadyG
CITAT (Reserv @ 25-01-2006, 22:01)
CITAT (Scrollan @ 25-01-2006, 21:53)


Därmed så lämnar jag detta forum.

Jag vill tacka alla underbara människor här, alla härliga, trevliga, roliga pm och mail jag fått.  :wub:   wub.gif   wub.gif


Går du så går jag, jag anser också att vederbörande borde hållt sig till pm där du kunde stängt av.

Kan ni inte stanna båda två?

Snälla? sad.gif
yenny
Usch vad det har hänt tråkigheter här medans jag har varit på jobbet.

Jag vill inte alls att du skall sluta vara här scrollan.. och inte reserv heller för den delen.

Fast det tror jag nog ni vet båda två wub.gif
Eva i Skåne
CITAT (Felix matte @ 25-01-2006, 22:46)
CITAT (netaave @ 25-01-2006, 22:31)
Scrollan och Reserv!
Stanna snälla! Känner mig lite skyldig till att det blev så här jag också eftersom jag lade mig i trots att jag inte har kunskap bara känslan.

Det är synd att ni blev påhoppade som ni blev, men sätt er över det.
Forumet blir inte detsamma utan er.

Nämen nu måste jag ha missat.. Inte ska väl Reserv också lämna forumet ohmy.gif
Trist! Trist!... vet inte om det blir så kul alls att stanna här då sad.gif

Jag har inte läst tråden där en konflikt tydligen uppstått och jag tänker inte bry mig om att leta efter den.
Detta är ju något som förekommer då och då, att några personer kommer ihop sig i någon tråd, men försök att ignorera. Inget blir bättre av att någon lämnar forumet. De som lämnar blir saknade av många och troligen saknar de också de gamla forumkompisarna.

Svälj förtreten och fortsätt som tidigare. Det blir trevligast för de flesta så. wub.gif




Alla kan ju inte älska alla här i världen...
Gurkan
CITAT (yenny @ 25-01-2006, 22:57)
Usch vad det har hänt tråkigheter här medans jag har varit på jobbet.

....

Man har väl inte tråkigare än man gör sig ... eller vad det heter.

Sluta lipa nu, allihopa !

Odla har 6965 medlemmar, om två av dem inte kommer överens så har dom ju ändå 6963 kvar att snacka med, 6964, om man som jag, gillar att prata med mig själv. Dom som inte gillar varandra behöver ju inte prata med varandra. Eller ??

Klart ni ska vara kvar allihopa. wub.gif
cic
Jag förstår inte varför man startar en tråd för att berätta för alla att man tänker sluta..


Jag har läst hela "kattsnobb/avla-på-bondkatt"-tråden och märker ju att det finns en tydlig konflikt, men varför nån skulle sluta skriva på forumet fattar jag inte. Man kan inte alltid hålla sams, så är det ju bara.

Men att starta en tråd för att fiska sympatier och vädjanden tycker jag (och nu låter jag hård) faktiskt är en smula patetiskt.
AndreasBlomquist
Tycker det är tråkigt att man tar åt sig om det sägs något negativt om en sak som ligger nära om hjärtat eller ifall man som i detta fallet tar åt sig så för att någon kallar en kattrassnobb så att man vill ge sig iväg ifrån forumet. Som det sagts tidigare så måste man ju ändå få ha olika åsikter.

Sedan måste jag också säga att jag inte förstår hela grejen med att annonsera ut att man ska sluta på forumet, vill man sluta så gör man väl bara det? Eller är det bara för att få lite snyftsympatier? Nu Scrollan riktar jag inte den frågan enbart till dig för lite då och då dyker det ju upp såna trådar att folk ska sluta skriva på forumet. Tråkigt tycker jag personligen för alla tillför ju ändå sin prägel och charm på forumet. Jag har förresten haft tyckt om att läsa en hel del av dina inlägg, dock har kattbråket helt passerat förbi mig obemärkt!
forget-me-not
CITAT (cic @ 25-01-2006, 23:15)
Jag förstår inte varför man startar en tråd för att berätta för alla att man tänker sluta..

[....]

Men att starta en tråd för att fiska sympatier och vädjanden tycker jag (och nu låter jag hård) faktiskt är en smula patetiskt.

Håller inte med. För bara några dagar sedan så var det en stammis som inte skrivit på en dag och plötsligt blev alla oroliga och undrade var personen blivit av. Nu berättar ju Scrollan att hon försvinner från Odla och då behöver ingen undra varför hon plötsligt slutar skriva.

Och inte har Scrollan fiskat efter sympatier och vädjanden, inte har hon skrivit att hon vill att folk ska be henne stanna.

Jag har faktiskt full förståelse för Scrollans beslut. Att diskutera är en sak, att vara oförskämd en annan. Och mycket oförskämt sas i tråden som Scrollan pratar om.

Varför anser en del att det är okej att uttrycka sig på ett sätt på ett forum som man aldrig skulle uttryckt sig på i riktiga livet öga mot öga?
Rossi
CITAT (cic @ 25-01-2006, 23:15)
Jag förstår inte varför man startar en tråd för att berätta för alla att man tänker sluta..


Jag har läst hela "kattsnobb/avla-på-bondkatt"-tråden och märker ju att det finns en tydlig konflikt, men varför nån skulle sluta skriva på forumet fattar jag inte. Man kan inte alltid hålla sams, så är det ju bara.

Men att starta en tråd för att fiska sympatier och vädjanden tycker jag (och nu låter jag hård) faktiskt är en smula patetiskt.

Tycker precis som du!
Gillan
Jag har läst trådarna i Husdjursavd., och det
känns bra onödigt att ni ska behöva bli osams.
Det är ju klart att jag inte känner till alltings
bakgrund. Men ni är ju så omtyckta här, så det
känns bara så helt fel om ni slutar.

Försök att dra ett streck över det inträffade och
ta nya tag.

Ni är tre st olika personligheter och jag tycker om
er alla tre på olika sätt.

Ha det gott nu, OCH STANNA!

Kram/Gillan
Rossi
Nu har jag också läst katt-tråden och jag tycker att flera stycken var lika goda kålsupare. Det känns inte rätt att bara peka ut en.

Sen fattar jag som sagt inte varför man deklarerar att man ska sluta - dessutom i en helt annan tråd och t.o.m. i en helt annan avdelning. Men som vanligt är det väl lösa skott.
kristerh
Jag kommer att sakna er wub.gif och om ni kommer tillb är ni wub.gif välkommna tillb.
jag tycker att man ska kunna diskutera, men på en normal nivå,
finns ingen anledning att vara aggressiv.
Och att scrollan valde att tala om det är ju bra, då slipper någon av oss som skulle sakna henne undra vart hon tagit vägen.
krister
AnitaO
CITAT (Reserv @ 25-01-2006, 22:01)
Går du så går jag ....

Åh nej, det går jag INTE med på wub.gif smile.gif
Jag har inte varit inloggad på några dagar, så jag har läst igenom lite av den aktuella diskussionen nu.
Det är mycket dubbelmoral ....
Det är OK att köpa en katt för 1000:- men inte en för 12.000:-
Man får inte föda upp raskatter eftersom det finns så många katter på katthemmen.
Däremot är det tydligen OK att föda upp ännu fler blandraser.

Öhhh .....

Stanna du också Scrollan. Precis som Gurkan säger så finns det 6965 andra medlemmar att snacka med.
Caprice
Nu har även jag läst katt-tråden...
Lustigt hur det kan spåra ur....

Scrollan och Reserv, ni måste stanna..!
Annars ställer ni er till listan som blivit ivägskrämda av samma person...
Snöflinga
Får en olustig känsla av att övriga medlemmer förväntas ta ställning......
I detta fallet mot Fenja unsure.gif och dessutom p.g.a. vad som sagts i en annan avdelning ...

Har läst tråden och tycker som Rossi, att i dyngkastningen är nog alla lika goda kålsupare. Fast i det här fallet kändes det som om det var nästan alla mot en .....

Tråkigt att diskussioner inte kan föras på ett sådant sätt att åsikter respekteras, utan att ta till hinken och spaden om ni förstår vad jag menar wub.gif
andersen
CITAT (Snöflinga @ 26-01-2006, 17:36)
Får en olustig känsla av att övriga medlemmer förväntas ta ställning......
I detta fallet mot Fenja unsure.gif och dessutom p.g.a. vad som sagts i en annan avdelning ...

Har läst tråden och tycker som Rossi, att i dyngkastningen är nog alla lika goda kålsupare. Fast i det här fallet kändes det som om det var nästan alla mot en .....

Tråkigt att diskussioner inte kan föras på ett sådant sätt att åsikter respekteras, utan att ta till hinken och spaden om ni förstår vad jag menar wub.gif

Håller helt med dej Snöflinga. Bra inlägg.
Rossi
Ja, mycket bra skrivet Snöflinga!
Snöflinga
Tack........ Ingen annan som har något att tillägga eller huh.gif
lilla mamma
Jo det har jag.

1 Det är väldigt tröttsamt att läsa om alla som blivit illa behandlade och sedan ska sluta. Men ta inte åt er. Om ni inte tål att få mothugg, skit i och läs.
Jag har också blivit åthutad, jag har min och hanneles diskussion i minnet. Men jag lärde mig mycket av det.
Jag tror att ni ska koppla ner och koppla av och glömma er cybervärld och de fienderna. Det här är inte real life herregud.

2 Fenja
Nu verkar det ju som hon är den värsta människan på jorden med Netaave inte långt efter om de som uttalat sig får höras värst. Jag för min del uppfattar båda nämnda som två uppskattningsbara personer även om jag inte diskuterat särskilt med ngn av dem.

# Scrollan och Reserv och speciellt du Reserv.
Varför sluta? Men det är upp till er, märker ni inte att ni är uppskattade så tror jag att ni är BLINDA

Inte skulle jag känna igen nån av er om vi möttes in real life och inte skulle jag våga kaxa upp mig som jag vågar här.

För faen, sträck på er nu och glöm alla gruff, nu börjar vi om...

Hej jag heter Anta och är medlem på sveriges roligaste forum..
Vad heter du?


Villl ni skicka sura pm till nån, skicka dem till mig för jag vet hur man raderar

smile.gif
Fialotta
Nu är ju inte jag i nån katttråd, har inte ens katt, men snacka hundar är jag bra på tongue.gif så jag har egentligen ingen aning om vad ni pratar om har inte läst nåt och inte tänker jag göra det heller men jag vill bara säga att
här i småprat behöver man väl inte sluta skriva bara för en dispyt uppstått någon annanstans...så Reserv o Scrollan nu stannar ni kvar här kommer ju bli tomt utan er sad.gif
Skickar över varsin kramis wub.gif
AnitaO
CITAT (Snöflinga @ 26-01-2006, 23:02)
Tack........  Ingen annan som har något att tillägga eller  :huh:

Jo jag har nåt att tillägga smile.gif
Jag tolkar ditt förra inlägg ungefär som att man gaddar ihop sig mot en person.
Det får stå för dig, men det gäller inte mig.
Jag har inget otalt med någon här, och har heller aldrig varit i luven på nån.
Men att man tar ställning i en diskussion tycker jag inte är det minsta konstigt.
Du tar ju också ställning .... kanske inte samma som t.ex. mig ... men ändå.

Jag anser mig nog ha en hyfsad förmåga att skilja på sak och person.
Jag tycker att Fenjas argument andas dubbelmoral.
Och sen kan jag välja om jag vill skriva det, eller om jag vill behålla det för mig själv.

Till syvende och sist så är det ju blandraskatterna som finns på katthemmen.
Det är precis samma förhållande med hundar.
Varför det finns människor som värderar deras liv olika det vet jag tyvärr inte.

Kanske är det så att blandisar oftare impulsköps?
Dom som köper rasrena katter/hundar kanske i större utsträckning har tänkt igenom sitt köp och söker efter speciella egenskaper hos sitt djur?
Det finns också en större andel med seriösa uppfödare som finns till hands om det inte fungerar.
Som tar hand om hunden/katten och ser till att den får ett nytt bra hem.
forget-me-not
CITAT (AnitaGg @ 27-01-2006, 06:57)
Jag tycker att Fenjas argument andas dubbelmoral.

Det tycker jag också. Plus att hon valde att uttrycka sig på ett sätt som var allt annat än acceptabelt.
pejori
snälla
lägg ner nu och dra inte igång en för eller emot här också.
det finns saker man inte kan diskutera, husdjur, politik, bensinskatt och roundup rolleyes.gif
det är bara att hoppa över dom ämnena, och inte komentera provocativa inlägg.

är inte varken "för eller emot" någon, var och en får stå för sina ord, men det är tråkigt när folk slutar av "fel" anledning.
RESERV och SCROLLAN kom igen nu.
pisanggoreng
Hej då alla som slutar.

Nu kan vi andra gå vidare.
Annlo
Nu tänker jag också tycka till i denna tråd, fastän jag sagt till mig själv att inte göra det... unsure.gif

Jag tycker det är konstigt att sådana här diskussioner ofta spårar ur... har funderat på vad det beror på (amatörpsykolog som man är!).
Min teori är att en diskussion kan fungera så länge folk har en GOD TON!

Olika åsikter vet vi ju sedan förr att vi har, och det är väl hela vitsen med forumet, att diskutera?!

Men det verkar "explodera" hos många när någon annan börjar använda fult språk eller går till personangrepp. Vilket iofs inte är speciellt konstigt! Vi tenderar också att försvara andra vi "tycker lika som".

Men vad tror ni som "exploderar" att ni löser genom att ge igen med samma mynt? (en allmän fråga, inte riktad till någon!)

Skulle aldrig falla mig att börja använda fula ord eller gå till personangrepp bara för att någon annan gör det! Då är jag ju inget bättre... sleep.gif

Och är det så att man blir missuppfattad så kan man ju förklara en gång till i stället för att bli rå förbannad på en gång. Det är ju väldigt lätt att missuppfatta skrift och smileys!

Eller om det är så att man har en dålig dag så är det ju inte jättefarligt att be om ursäkt för det hetsiga humöret "igår", vi är nog rätt förlåtande av oss!

Är det så att någon inte ger sig så är det ju bara att strunta i att svara över huvudtaget så faller ju hela diskussionen.

Hur svårt kan det vara att hålla sams på internet? blink.gif

Diskussionen är inte riktat åt någon speciell utan snarare åt alla! smile.gif
Klematis
Tycker scrollan gör rätt som säger till att hon ska sluta här, istället för att bara försvinna. Det har ju varit flera gånger som vi undrar vart vissa tagit vägen och blivit oroliga. Vill man inte säga att de ska komma tillbaks så är man väl inte tvungen eller?

Sedan hoppas jag att Scrollan och Reserv inte slutar här utan kommer tillbaks. JAG kommer att sakna er! Kram från Klematis
Betty
Jag tycker inte heller att det är något konstigt eller fel med att hon talar om att - och varför hon lämnar forumet. Inte konstigare än att säga "Hej då!" när man går ut och lämnar ett sällskap man har umgåtts med på något sätt under en tid. Jag tycker faktiskt att det är juste och artigt - mot dem hon lärt känna, i den mån man nu lär känna någon på det här sättet.

Och jag säger som flera andra här att jag hoppas de kommer tillbaka så småningom, både Scrollan och Reserv.
Rossi
Nej, om man verkligen MENAR att man ska lämna forumet och verkligen GÖR det så är det väl OK. Men då kan man väl bara säga att nu lämnar jag Odla och sen gör man det och så kan de som undrar varför ta det via PM så vi slipper en massa tjafs. Man behöver väl inte dramatisera det? Och visst är det patetiskt när man deklarerar att man känner sig förfördelad och därför ska sluta här, får veta hur poppis man är av vissa - det var det man fikade efter - , och så bestämmer man sig för att inte sluta trots allt.

Ni får ursäkta - men jag är för rak i min kommunikation för att tycka att det här beteendet är speciellt vuxet .... Sen behöver man inte alltid bete sig vuxet - det gör inte jag eller någon annan alltid heller men man kanske skulle vänta tills känslorna svallat färdigt innan man går ut med de här inläggen.
kristerh
CITAT (Rossi @ 27-01-2006, 16:37)
ta det via PM så vi slipper en massa tjafs.

Hur ska man kunna pm:a någon som lämnat oss wink.gif
krister
Rossi
CITAT (kristerh @ 27-01-2006, 16:52)
CITAT (Rossi @ 27-01-2006, 16:37)
ta det via PM så vi slipper en massa tjafs.

Hur ska man kunna pm:a någon som lämnat oss wink.gif
krister

Hur ska den som har lämnat Odla i så fall kunna läsa efterlysningen här? Det faller på sin egen orimlighet
Rossi
Ps. Sen är det ingen som kan få mig att tro att den som i upprört tillstånd och som känner sig förfördelad och skriver det här upprörda inlägget att man minsann har blivit kränkt och nu lämnar Odla INTE skulle gå in här och titta vilka reaktioner ens inlägga har fått. Nädå, jag lovar dig att de här personerna sitter och läser varenda rad.
kristerh
Det kan ju vara så att om någon lämnat Odla att de kan följa debatten som anonym, om man säger att man lämnar kanske man menar att man följer debatten ändå men väljer att inte delta wink.gif
krister
kristerh
CITAT (Rossi @ 27-01-2006, 16:55)
jag lovar dig att de här personerna sitter och läser varenda rad.

Och...
vad gör det isåfall wink.gif
krister
Rossi
CITAT (kristerh @ 27-01-2006, 16:59)
CITAT (Rossi @ 27-01-2006, 16:55)
jag lovar dig att de här personerna sitter och läser varenda rad.

Och...
vad gör det isåfall wink.gif
krister

Ingenting alls. Men du undrade hur de skulle kunna läsa PM om de lämnar Odla. Och då hävdar jag att de loggar in anonymt, läser sina snyftPM och kollar in sidan lika mycket. Sen händer något av följande:

1. De deklarerar att de återkommer till Odla.
2. De återkommer i ny skepnad med ny signatur.
3. De lämnar verkligen Odla.

Bara mina observationer och inget annat.
pejori
CITAT (Rossi @ 27-01-2006, 16:37)
Nej, om man verkligen MENAR att man ska lämna forumet och verkligen GÖR det så är det väl OK. Men då kan man väl bara säga att nu lämnar jag Odla och sen gör man det och så kan de som undrar varför ta det via PM så vi slipper en massa tjafs. Man behöver väl inte dramatisera det? Och visst är det patetiskt när man deklarerar att man känner sig förfördelad och därför ska sluta här, får veta hur poppis man är av vissa - det var det man fikade efter - , och så bestämmer man sig för att inte sluta trots allt.

Ni får ursäkta - men jag är för rak i min kommunikation för att tycka att det här beteendet är speciellt vuxet .... Sen behöver man inte alltid bete sig vuxet - det gör inte jag eller någon annan alltid heller men man kanske skulle vänta tills känslorna svallat färdigt innan man går ut med de här inläggen.

så du menar att du aldrig blivit ovän med någon och sedan blivit sams igen? wub.gif
att lämna ett sällskap på internet eller i verkligheten är inte så konstigt tycker jag.
att man sedan kommer tillbaka när man lugnat ner sig, är heller inte konstigt wub.gif
tycker väl inte det är något "snyftigt" med det smile.gif
jag hoppas verkligen att dom kommer tillbaka igen wub.gif
Rossi
CITAT (pejori @ 27-01-2006, 17:35)
så du menar att du aldrig blivit ovän med någon och sedan blivit sams igen? wub.gif

Jodå, givetvis men jag vågar nog påstå att jag aldrig har gjort någon "divasorti" och fikat efter trugningar. Och inte har jag dragit in alla andra heller och pratat skit om dem som jag blivit osams med inför andra.

Ursäkta uttrycket men jag tycker att det är ett kärringlikt beteende. Det är inte sååå ofta män beter sig på det sättet och när det gäller den biten är jag nog lite mer manlig än typiskt kvinnlig.

Ps. Jag tycker inte heller att det är konstigt att lämna ett sällskap på internet. Det har jag känt för många gånger här, t.ex. men jag hade bara GJORT det, jag hade inte startat en tråd och deklarerat det som det har gjorts här och nu och tidigare. Som någon skrev här - det känns som om vi andra förväntas ta ställning.

Och NU mina vänner så lämnar jag Odla - men bara för att laga middag! smile.gif
Magdis
CITAT (Rossi @ 27-01-2006, 17:39)
Och NU mina vänner så lämnar jag Odla - men bara för att laga middag! smile.gif

Gud vad du skrämdes innan jag hann läsa färdigt meningen! ohmy.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon