Full version: Ensam hemma
silos
I kväll är jag faktiskt helt ensam hemma med mina vovvar och NU börjar jag trivas, fastän jag trodde att jag skulle få ångest ännu mera.

Här har det alltid funnits någon av mina vuxna barn men nu har även yngste sonen sällskap med en mycket rar kvinna och är hos henne.

Grannfrun kom och ringde på men jag sa att jag inte kunde umgås ikväll eftersom jag tänkte att jag måste lära mig att vara ensam och det utan att behöva gå och sova bort ensamheten.

Jag har varit ute med mina vovvar och så suttit framför TV och virkat samtidigt och faktiskt ätit GOOODIS biggrin.gif
Reserv
CITAT (silos @ 04-02-2006, 19:57)
Jag har varit ute med mina vovvar och så suttit framför TV och virkat samtidigt och faktiskt ätit GOOODIS biggrin.gif

Det kan du väl va´värd i ensamheten. Visst är det skönt när det nån gång är alldeles tyst? wub.gif
silos
CITAT (Reserv @ 04-02-2006, 20:02)
CITAT (silos @ 04-02-2006, 19:57)


Jag har varit ute med mina vovvar och så suttit framför TV och virkat samtidigt och faktiskt ätit GOOODIS biggrin.gif

Det kan du väl va´värd i ensamheten. Visst är det skönt när det nån gång är alldeles tyst? wub.gif

Trodde aldrig att det kunde vara så skönt ohmy.gif
Gurkan
Så länge du är inloggad här är du väl inte ensam ?? wub.gif

Ha en skön kväll !
silos
CITAT (Gurkan @ 04-02-2006, 20:06)
Så länge du är inloggad här är du väl inte ensam ?? wub.gif

Ha en skön kväll !

Det har du jo rätt i biggrin.gif wub.gif biggrin.gif
netaave
Självvald ensamhet är ofta väldigt skön.
Självvald tystnad är rofylld.
För mig är ensamhet är en lyxvara liksom total tystnad.

Idag är jag garage- och discoänka, rätt skönt det också!
*Felix matte*
CITAT (silos @ 04-02-2006, 20:05)
CITAT (Reserv @ 04-02-2006, 20:02)
CITAT (silos @ 04-02-2006, 19:57)


Jag har varit ute med mina vovvar och så suttit framför TV och virkat samtidigt och faktiskt ätit GOOODIS biggrin.gif

Det kan du väl va´värd i ensamheten. Visst är det skönt när det nån gång är alldeles tyst? wub.gif

Trodde aldrig att det kunde vara så skönt ohmy.gif

Visst kan väl ensamhet vara skönt ibland... bara vara och låta tankarna vila. smile.gif
*Felix matte*
CITAT (netaave @ 04-02-2006, 21:53)
För mig är ensamhet är en lyxvara liksom total tystnad.

och jag önskar så hett att jag skulle få uppleva .. om än bara ett par minuter... tystnad. Men det tillåter inte herr tinnitus mad.gif
netaave
CITAT (Felix matte @ 04-02-2006, 22:08)
CITAT (netaave @ 04-02-2006, 21:53)

För mig är ensamhet är en lyxvara liksom total tystnad.

och jag önskar så hett att jag skulle få uppleva .. om än bara ett par minuter... tystnad. Men det tillåter inte herr tinnitus mad.gif

Jag kan ju inte föreställa mig hur det är, men förstår att det är jobbigt.
Mina öron "knakar" ibland, i synnerhet när jag är på väg att bli förkyld, men bara då. Lider inte speciellt av det, man kopplar liksom bort.
silos
CITAT (Felix matte @ 04-02-2006, 22:08)
CITAT (netaave @ 04-02-2006, 21:53)

För mig är ensamhet är en lyxvara liksom total tystnad.

och jag önskar så hett att jag skulle få uppleva .. om än bara ett par minuter... tystnad. Men det tillåter inte herr tinnitus mad.gif

Tinnitus måste bara vara hemskt!
I min skalle susar det jämt och ständigt men jag tror inte att det är tinnitus utan en överaktiv hjärna med sitt eviga tänkandet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon