Sidor: 1, 2
cyberspy
Dagens goda gärning! biggrin.gif
Det här ju varit lite deppigt här det senaste, så nu kanske det behövs lite positiva vibbar!!?? wink.gif
Har ni gjort någon god gärning idag?
Själv har jag hunnit med TVÅ!
tongue.gif
1. Hjälpte 86åriga granntanten att skotta bort all snön på hennes infart.
Medans jag höll på med det
2.fick jag syn på en katt som hade fångat en mus och höll på och lekte med den. Den lille musen levde och verkade inte vara skadad så jag skrämde bort katten och rådis kunde sticka iväg och gömma sej. (man är väl djurvän och en liten mus har också rätt att leva).
DET NI! SLÅ DET OM NI KAN!!! laugh.gif tongue.gif laugh.gif
cyberspy
Biggan_
CITAT (cyberspy @ 13-02-2006, 12:36)
Dagens goda gärning! biggrin.gif
Det här ju varit lite deppigt här det senaste, så nu kanske det behövs lite positiva vibbar!!?? wink.gif
Har ni gjort någon god gärning idag?
Själv har jag hunnit med TVÅ!
tongue.gif
1. Hjälpte 86åriga granntanten att skotta bort all snön på hennes infart.
Medans jag höll på med det
2.fick jag syn på en katt som hade fångat en mus och höll på och lekte med den. Den lille musen levde och verkade inte vara skadad så jag skrämde bort katten och rådis kunde sticka iväg och gömma sej. (man är väl djurvän och en liten mus har också rätt att leva).
DET NI! SLÅ DET OM NI KAN!!! laugh.gif tongue.gif laugh.gif
cyberspy

Nej jag har inte gjort några goda gärningar i dag i alla fall, har mest suttit vid datorn. Jo förresten, jag har klickat för Gammelskogen och för Hungriga barn
pejori
hej och välkommen hit..cyberspy smile.gif smile.gif
god gärning..hm...jag har piggat upp min deppiga vännina laugh.gif laugh.gif
det är det närmaste än så länge laugh.gif laugh.gif
Gillan
Hej och välkommen hit har jag ju redan sagt,
men det är du ju fortfarande såklart. smile.gif

Nä, nån god gärning för nån annan än mig själv
(typ städat och tvättat osv), har jag inte hunnit med
än. Men dagen idag är ju inte slut än biggrin.gif

/Gillan
silos
Hi hi;har inte varit arg tillbaks när mina vuxna barn varit på dåligt humör, och inte ens inuti mig kände jag någon ilska ohmy.gif

DET tycker jag var en god gärning för annars brukar jag gärna vara arg tillbaks wacko.gif
Reserv
Att svika er andra för att gå ner i köket och svänga ihop lite käk till lillan, det kanske inte klassas som dagens goda gärning rolleyes.gif men lillan tycker det, hon gör nästan en större god gärning i att äta upp det utan att klaga biggrin.gif Smaklig måltid på er, va´ni än tänker käka.

Och Cyberspy, riktigt hjärtligt välkommen ska du va´, det dröjer nog innan jag bräcker din goda gärning, men så fort det är gjort så ska jag skriva rolleyes.gif wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 15:28)
Att svika er andra för att gå ner i köket och svänga ihop lite käk till lillan, det kanske inte klassas som dagens goda gärning rolleyes.gif men lillan tycker det, hon gör nästan en större god gärning i att äta upp det utan att klaga biggrin.gif Smaklig måltid på er, va´ni än tänker käka.

Och Cyberspy, riktigt hjärtligt välkommen ska du va´, det dröjer nog innan jag bräcker din goda gärning, men så fort det är gjort så ska jag skriva rolleyes.gif wub.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif du är rolig du reserv laugh.gif laugh.gif
karjo
Jag har gjort en god gärning idag! En kvinna från Luleå ringde, hon skulle hälsa på en familj som bor i samma kommmun som jag och frågade helt enkelt var kommunen/byn låg! Konstigt tyckte jag först men hon lät så trevilg, så vi pratade en stund och jag försökte guida henne. Hon ville veta var en viss gård låg, men det visste jag inte, men lite hjälp fick hon allt. Anledningen till att hon ringde hit var att vårt namn kom upp först på listan på eniro typ samt att hon skulle överraskningsbesöka familjen på gården och kunde mao inte ringa dit! Lite konstigt men lite kul! smile.gif
Kalle Mandelstam
Tja, nån god gärning kanske jag inte har gjort, förutom om man räknar in gärningar som gagnar sig själv.. hehe..

Jag har gått hela dagen och frusit ***** av mig i Lomma och haft en växtvandring med lärare inför tentan i växtkännedom... Själv tycker jag det var ca 10 grader för kallt för att vara det minsta njutsamt, men å andra sidan så kanske man slipper omtenta...

Så, det var kanske en god gärning i alla fall.. Jag besparar förhoppningsvis de kursansvariga klyddet med en omtenta... smile.gif *klappar mig själv på axeln*
Jejja
Idag har jag lånat ut en borrmaskin till svärmor.
evelina
Jag har varit på mitt landställe och klippt och permanentan mina grannar där,dom är gamla och orkar inte längre åka till frisören så då gör jag det.

(är pensionerad frisör). Köpte med mig tulpaner och videung och lite fröer för det är ju alla hjärtans dag imorgon.

Så jag känner mig nöjd. rolleyes.gif

Välkommen till Odla!!
lena:-)
CITAT (cyberspy @ 13-02-2006, 12:36)
2.fick jag syn på en katt som hade fångat en mus och höll på och lekte med den. Den lille musen levde och verkade inte vara skadad så jag skrämde bort katten och rådis kunde sticka iväg och gömma sej. (man är väl djurvän och en liten mus har också rätt att leva).
DET NI! SLÅ DET OM NI KAN!!! laugh.gif tongue.gif laugh.gif
cyberspy

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Har du frågat katten om du gjort en god gärning
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Tänk om det var dagens enda mål som skrämdes iväg, och de arma kattbarnen fick sitta hela kvällen utan en enda mumsbit......

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Nu har jag gjort en god gärning ..jag har tagit katten i försvar!

Välkommen hit cyberspy
wub.gif wub.gif wub.gif
cyberspy
CITAT (lenasch @ 13-02-2006, 19:56)
Har du frågat katten om du gjort en god gärning
laugh.gif  :lol:  :lol:

Tänk om det var dagens enda mål som skrämdes iväg, och de arma kattbarnen fick sitta hela kvällen utan en enda mumsbit......

laugh.gif  :lol:  :lol:
Nu har jag gjort en god gärning ..jag har tagit katten i försvar!

Tänkte inte på det! blink.gif
....Men jag har gett en kompis lite frön som jag hade över....då står jag väl kvar på 2 goda gärningar! wink.gif rolleyes.gif
cyberspy
pejori
CITAT (cyberspy @ 13-02-2006, 22:01)
CITAT (lenasch @ 13-02-2006, 19:56)
Har du frågat katten om du gjort en god gärning
laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Tänk om det var dagens enda mål som skrämdes iväg, och de arma kattbarnen fick sitta hela kvällen utan en enda mumsbit......

laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif
Nu har jag gjort en god gärning ..jag har tagit katten i försvar!

Tänkte inte på det! blink.gif
....Men jag har gett en kompis lite frön som jag hade över....då står jag väl kvar på 2 goda gärningar! wink.gif rolleyes.gif
cyberspy

japp....
ger du ett par till musen också...(frö alltså) så blir det tre laugh.gif laugh.gif laugh.gif
cyberspy
CITAT (pejori @ 13-02-2006, 22:02)
japp....
ger du ett par till musen också...(frö alltså) så blir det tre laugh.gif  :lol:  :lol:

Åh katten!!(hehe)

Gillar möss också att så? laugh.gif

cyberspy
pejori
idag har jag gjort en god gärning smile.gif smile.gif
jag har vattnat grannens blommor, medans hon ligger på hospitalet laugh.gif laugh.gif
det är en jättegod gärning det vill jag lova smile.gif
Keya
dagens goda gärning är att jag är hemma från jobbet med en rejäl bonnförkylning och inte är där och smittar mina patienter och medarbetare(jobbar på sjukhem)
pejori
CITAT (Keya @ 14-02-2006, 11:25)
dagens goda gärning är att jag är hemma från jobbet med en rejäl bonnförkylning och inte är där och smittar mina patienter och medarbetare(jobbar på sjukhem)

ja..det är en bra gärning. smile.gif
man får tänka på di gamle också.
krya på dej wub.gif
Sylvia
Jag har skickat en massa Valentinhälsningar från Odla. Kanske kan de glädja någon.
Sedan ahr jag matat alla "mina" djur extra mycket och gjort en tårta till guben!
karjo
Jag var med en blomma till grannen, hans fru har gått bort. Vi satt och pratade en bra stund. Kan inte tänka mig hur ensam han ska känna sig nu. Hon var 91, han är 93 och de var gifta i 60 år! Men det kändes bra i själen när jag gick därifrån, jag hade nog förgyllt en liten stund för honom!
pejori
idag har jag inte hunnit med någon god gärning ännu...men det kommer smile.gif
Gillan
Jag har ringt till min mamma, som är hypokondriker,
och låtit henne prata om alla sina sjukdomar och
krämpor i hela tjugo minuter utan att avbryta en
endaste gång. smile.gif

Och det tycker jag är en god gärning wub.gif tongue.gif
Får väl se om det blir några fler under dagen wink.gif

/Gillan
cyberspy
!!Dåligt med goda gärningar idag tycker jag! laugh.gif Bättre kan ni allt!!
Får jag va jury så leder karjo! smile.gif biggrin.gif

CITAT (karjo @ 15-02-2006, 09:32)
Jag var med en blomma till grannen, hans fru har gått bort. Vi satt och pratade en bra stund. Kan inte tänka mig hur ensam han ska känna sig nu. Hon var 91, han är 93 och de var gifta i 60 år! Men det kändes bra i själen när jag gick därifrån, jag hade nog förgyllt en liten stund för honom!


Jag håller ett öga på er!! wink.gif smile.gif
cyberspy
Betty
Hinner inte göra så värst många goda gärningar, ja knappt några gärningar alls över huvud taget, under de här OS-veckorna... rolleyes.gif
Tvättkorgen svämmar över, dammråttorna härjar fritt i vråna o.s.v.
Fast jag har passat på att sticka ett par varma yllesockor till min frusne son - men inte enbart för att han ville ha det utan delvis för att bättra på mitt dåliga samvete för att jag bara sitter framför TV-n hela dagarna... rolleyes.gif wub.gif
Berith
Men Betty, inte ska du ha dåligt samvete för att du tittar på OS! ohmy.gif Det hör ju till allmänbildningen att veta vem som gjorde vad och varför och när och före vem och fortare än nån annan! Neej, var du stolt istället, för att du hänger med. tongue.gif biggrin.gif

Jag ska nog också göra nån god gärning idag. wink.gif Har bara inte bestämt vad än.
Anma
Idag har jag gjort en god gärning till mina hundar. Jag tog bilen och drog i väg till vårt "springalöshurmycketmanvill" ställe vid sextiden och lät dom, ja just det, springa lös hur mycket dom vill. Fast gammelguben vete sjutton om han tyckte att gärningen var så god i slutändan, så trött som han blev och fortfarande är! unsure.gif rolleyes.gif
Yin o Yang
Har idag åtagit mig att vara god man åt en gammal dam, som inte klarar att sköta sin ekonomi själv smile.gif
Gillan
Idag har jag knäckt två påsar valnötter och en
påse hasselnötter (som var kvar efter jul) åt
"våra" tre kottkottar (ekorrar). Jo jag vet att
dom knäcker dem själva, men jag tyckte det var
lite kul wub.gif . Och glada blev de i alla fall.

/Gillan
pejori
dagens goda gärning, var ett besök hos slakteriet... smile.gif smile.gif
tre ben till hundarna blev det...två kilo styck, vägde dom, så dom har att göra ett par månader nu.. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
karjo
CITAT (cyberspy @ 15-02-2006, 23:59)
!!Dåligt med goda gärningar idag tycker jag! laugh.gif Bättre kan ni allt!!
Får jag va jury så leder karjo! smile.gif biggrin.gif

CITAT (karjo @ 15-02-2006, 09:32)
Jag var med en blomma till grannen, hans fru har gått bort. Vi satt och pratade en bra stund. Kan inte tänka mig hur ensam han ska känna sig nu. Hon var 91, han är 93 och de var gifta i 60 år! Men det kändes bra i själen när jag gick därifrån, jag hade nog förgyllt en liten stund för honom!


Jag håller ett öga på er!! wink.gif smile.gif
cyberspy

Tackar, vilken ära! biggrin.gif wub.gif

Vi ska se vad som händer idag... tongue.gif
Reserv
God gärning och god gärning, det vet jag väl inte unsure.gif Men igår hämtade vi äntligen hem "lillen", en omplaceringskatt som haft ett otal familjer och på vägen tappat bort sin stamtavla. Vi hade bestämt oss för att ta honom redan när vi hörde hur illa han mådde i sitt sista hem, han har tydligen alltid blivit mobbad och ingen har tyckt om honom. Inte underligt tyckte vi, komma alldeles ny till olika hem hela tiden och lillstackarn är bara 14 månader sad.gif "Lillen" visade sig va´en biff på 7 kilo med ett hjärta från en liten mus, så förskrämd när tjejerna i huset fräste åt honom, han vill verkligen krypa ur skinnet. I natt har det vart lugnt och alla verkar ha sovit, flickorna försöker sätta honom på plats, men man får avstyra när dom skriker för häftigt åt honom. Det ska gå och "Lillen" ska banne mig inte behöva flytta igen, till veckan är det veterinärsbesök som gäller för att se så han är okay, "Lillen" är så cool så det kommer säkert att gå bara för det. wub.gif
karjo
Det verkar som att han behöver all kärlek han kan få! Lycka till och pussa honom från mig! wub.gif smile.gif
*Felix matte*
Det kan väl inte annat än gå bra nu
med så omtänksam husse wub.gif
Reserv
Jag tror att han och Fanny (det stora aset) kommer att bli jättepolare, dom är juh i size XXL båda två wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 11:50)
God gärning och god gärning, det vet jag väl inte unsure.gif Men igår hämtade vi äntligen hem "lillen", en omplaceringskatt som haft ett otal familjer och på vägen tappat bort sin stamtavla. Vi hade bestämt oss för att ta honom redan när vi hörde hur illa han mådde i sitt sista hem, han har tydligen alltid blivit mobbad och ingen har tyckt om honom. Inte underligt tyckte vi, komma alldeles ny till olika hem hela tiden och lillstackarn är bara 14 månader sad.gif "Lillen" visade sig va´en biff på 7 kilo med ett hjärta från en liten mus, så förskrämd när tjejerna i huset fräste åt honom, han vill verkligen krypa ur skinnet. I natt har det vart lugnt och alla verkar ha sovit, flickorna försöker sätta honom på plats, men man får avstyra när dom skriker för häftigt åt honom. Det ska gå och "Lillen" ska banne mig inte behöva flytta igen, till veckan är det veterinärsbesök som gäller för att se så han är okay, "Lillen" är så cool så det kommer säkert att gå bara för det. wub.gif

håller både tummar och tår, att det ska gå bra... wub.gif
pejori
CITAT (cyberspy @ 15-02-2006, 23:59)
Får jag va jury så leder karjo! smile.gif biggrin.gif

Jag håller ett öga på er!! wink.gif smile.gif
cyberspy

du är rolig du laugh.gif laugh.gif laugh.gif
vi kämpar och kämpar och ..... laugh.gif
cyberspy
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 11:50)
God gärning och god gärning, det vet jag väl inte unsure.gif Men igår hämtade vi äntligen hem "lillen", en omplaceringskatt som haft ett otal familjer och på vägen tappat bort sin stamtavla. Vi hade bestämt oss för att ta honom redan när vi hörde hur illa han mådde i sitt sista hem, han har tydligen alltid blivit mobbad och ingen har tyckt om honom. Inte underligt tyckte vi, komma alldeles ny till olika hem hela tiden och lillstackarn är bara 14 månader sad.gif "Lillen" visade sig va´en biff på 7 kilo med ett hjärta från en liten mus, så förskrämd när tjejerna i huset fräste åt honom, han vill verkligen krypa ur skinnet. I natt har det vart lugnt och alla verkar ha sovit, flickorna försöker sätta honom på plats, men man får avstyra när dom skriker för häftigt åt honom. Det ska  gå och "Lillen" ska banne mig inte behöva flytta igen, till veckan är det veterinärsbesök som gäller för att se så han är okay, "Lillen" är så cool så det kommer säkert att gå bara för det. wub.gif

Japp!! Juryn är på plats igen! smile.gif
Nu knappar födelsedagsbarnet Reserv in med stormsteg. Det blir en hård fight om ledningen! Karjo har fått konkurrens om ledningen!! VILKEN SPÄNNING!!!!!:blink: Ge järnet ni andra !!!! laugh.gif laugh.gif
Ge dem kamp som dom sent skall glömma!! laugh.gif tongue.gif laugh.gif
cyberspy
Biggan_
CITAT (cyberspy @ 16-02-2006, 17:56)
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 11:50)
God gärning och god gärning, det vet jag väl inte unsure.gif Men igår hämtade vi äntligen hem "lillen", en omplaceringskatt som haft ett otal familjer och på vägen tappat bort sin stamtavla. Vi hade bestämt oss för att ta honom redan när vi hörde hur illa han mådde i sitt sista hem, han har tydligen alltid blivit mobbad och ingen har tyckt om honom. Inte underligt tyckte vi, komma alldeles ny till olika hem hela tiden och lillstackarn är bara 14 månader sad.gif "Lillen" visade sig va´en biff på 7 kilo med ett hjärta från en liten mus, så förskrämd när tjejerna i huset fräste åt honom, han vill verkligen krypa ur skinnet. I natt har det vart lugnt och alla verkar ha sovit, flickorna försöker sätta honom på plats, men man får avstyra när dom skriker för häftigt åt honom. Det ska  gå och "Lillen" ska banne mig inte behöva flytta igen, till veckan är det veterinärsbesök som gäller för att se så han är okay, "Lillen" är så cool så det kommer säkert att gå bara för det. wub.gif

Japp!! Juryn är på plats igen! smile.gif
Nu knappar födelsedagsbarnet Reserv in med stormsteg. Det blir en hård fight om ledningen! Karjo har fått konkurrens om ledningen!! VILKEN SPÄNNING!!!!!:blink: Ge järnet ni andra !!!! laugh.gif laugh.gif
Ge dem kamp som dom sent skall glömma!! laugh.gif tongue.gif laugh.gif
cyberspy

Ja det är oliiiiiidligt spännande laugh.gif laugh.gif laugh.gif
yenny
Räknas att jobba inom vården som god gärning? eller skall det vara sånt som e utanför jobbet kanske unsure.gif
Reserv
CITAT (yenny @ 16-02-2006, 18:20)
Räknas att jobba inom vården som god gärning? eller skall det vara sånt som e utanför jobbet kanske unsure.gif

Om det gör det så ligger vi nog rätt lika, jag som jobar med utslagna ungdomar rolleyes.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 18:22)
CITAT (yenny @ 16-02-2006, 18:20)
Räknas att jobba inom vården som god gärning? eller skall det vara sånt som e utanför jobbet kanske   unsure.gif

Om det gör det så ligger vi nog rätt lika, jag som jobar med utslagna ungdomar rolleyes.gif

och jag jobbar med gravt utv störda... Ett poäng var kanske? smile.gif
Björken
Jag som har sett till att inte 360 abonnenter behövde bli sura vid morgonfikat för att tidningen inte kommit, kan inte det räknas biggrin.gif . Ok ok förstår att det måste vara utanför jobbet för annars har många gjort massvis med goda gärningar. Nja, kanske sonen tyckte att det var en god gärning att jag bjöd honom på middag idag så han hann se ishockeyn.
Men Reservs kattomtanke väger tungt måste jag nog säga, en man med stort och rymligt hjärta är värld att vinna.
Reserv
CITAT (yenny @ 16-02-2006, 18:24)
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 18:22)
CITAT (yenny @ 16-02-2006, 18:20)
Räknas att jobba inom vården som god gärning? eller skall det vara sånt som e utanför jobbet kanske   unsure.gif

Om det gör det så ligger vi nog rätt lika, jag som jobar med utslagna ungdomar rolleyes.gif

och jag jobbar med gravt utv störda... Ett poäng var kanske? smile.gif

Det har jag jobbat med förut, ett mycket givande jobb, men rent psykiskt ansträngande. Att arbeta med ungdomarna tycker jag ger mig mera svängrum, att hjälpa dom till sysselsättning, bostad och umgänge med barn som dom tappat. Sitta med på rättegångar, för oftast så är det juh inga dunungar vi snackar om, att få dom drogfria. Det är så givande att få bara vara till hands wub.gif Jag pallade inte att på heltid ta hand om dom gravt utvecklingsstörda, det knäckte mig nästan psykiskt själv, jag tyckte juh så förbaskat synd om dom sad.gif Så du Jenny vinner nog den matchen wub.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 18:32)
CITAT (yenny @ 16-02-2006, 18:24)
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 18:22)
CITAT (yenny @ 16-02-2006, 18:20)
Räknas att jobba inom vården som god gärning? eller skall det vara sånt som e utanför jobbet kanske   unsure.gif

Om det gör det så ligger vi nog rätt lika, jag som jobar med utslagna ungdomar rolleyes.gif

och jag jobbar med gravt utv störda... Ett poäng var kanske? smile.gif

Det har jag jobbat med förut, ett mycket givande jobb, men rent psykiskt ansträngande. Att arbeta med ungdomarna tycker jag ger mig mera svängrum, att hjälpa dom till sysselsättning, bostad och umgänge med barn som dom tappat. Sitta med på rättegångar, för oftast så är det juh inga dunungar vi snackar om, att få dom drogfria. Det är så givande att få bara vara till hands wub.gif Jag pallade inte att på heltid ta hand om dom gravt utvecklingsstörda, det knäckte mig nästan psykiskt själv, jag tyckte juh så förbaskat synd om dom sad.gif Så du Jenny vinner nog den matchen wub.gif

och jag skulle garanterat inte fixa ditt jobb... det skulle vara för tungt för mej.
Kathy
CITAT (yenny @ 16-02-2006, 18:24)
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 18:22)
CITAT (yenny @ 16-02-2006, 18:20)
Räknas att jobba inom vården som god gärning? eller skall det vara sånt som e utanför jobbet kanske   unsure.gif

Om det gör det så ligger vi nog rätt lika, jag som jobar med utslagna ungdomar rolleyes.gif

och jag jobbar med gravt utv störda... Ett poäng var kanske? smile.gif

Här är en till som jobbar med personer med psykiska funktionshinder och neuropsykiska funktionshinder.
Gills det? unsure.gif
Inga från Närke
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 11:50)
Men igår hämtade vi äntligen hem "lillen", en omplaceringskatt som haft ett otal familjer och på vägen tappat bort sin stamtavla.

Ser fram emot lite bilder på dina husdjur i husdjurstråden katter/hundar framöver. Har du ingen kompis som har kamera så ni kan lägga in lite bilder?
Reserv
CITAT (Inga från Närke @ 16-02-2006, 22:20)
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 11:50)
Men igår hämtade vi äntligen hem "lillen", en omplaceringskatt som haft ett otal familjer och på vägen tappat bort sin stamtavla.

Ser fram emot lite bilder på dina husdjur i husdjurstråden katter/hundar framöver. Har du ingen kompis som har kamera så ni kan lägga in lite bilder?

Jag ska verkligen försöka, men umgängeskretsen är starkt begränsad och ännu mer begränsad efter......ja, ni vet. Men jag lovar att skynda på med det på nåt sätt wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 22:24)
CITAT (Inga från Närke @ 16-02-2006, 22:20)
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 11:50)
Men igår hämtade vi äntligen hem "lillen", en omplaceringskatt som haft ett otal familjer och på vägen tappat bort sin stamtavla.

Ser fram emot lite bilder på dina husdjur i husdjurstråden katter/hundar framöver. Har du ingen kompis som har kamera så ni kan lägga in lite bilder?

Jag ska verkligen försöka, men umgängeskretsen är starkt begränsad och ännu mer begränsad efter......ja, ni vet. Men jag lovar att skynda på med det på nåt sätt wub.gif

Stressa inte... det kommer dagar också sedan när allt har lugnat ner sej wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 22:24)
CITAT (Inga från Närke @ 16-02-2006, 22:20)
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 11:50)
Men igår hämtade vi äntligen hem "lillen", en omplaceringskatt som haft ett otal familjer och på vägen tappat bort sin stamtavla.

Ser fram emot lite bilder på dina husdjur i husdjurstråden katter/hundar framöver. Har du ingen kompis som har kamera så ni kan lägga in lite bilder?

Jag ska verkligen försöka, men umgängeskretsen är starkt begränsad och ännu mer begränsad efter......ja, ni vet. Men jag lovar att skynda på med det på nåt sätt wub.gif

köp en billig digitalkamera (två megapixel tror jag) på rusta eller jula...dom tar hyfsade bilder. smile.gif smile.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 16-02-2006, 22:26)
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 22:24)
CITAT (Inga från Närke @ 16-02-2006, 22:20)
CITAT (Reserv @ 16-02-2006, 11:50)
Men igår hämtade vi äntligen hem "lillen", en omplaceringskatt som haft ett otal familjer och på vägen tappat bort sin stamtavla.

Ser fram emot lite bilder på dina husdjur i husdjurstråden katter/hundar framöver. Har du ingen kompis som har kamera så ni kan lägga in lite bilder?

Jag ska verkligen försöka, men umgängeskretsen är starkt begränsad och ännu mer begränsad efter......ja, ni vet. Men jag lovar att skynda på med det på nåt sätt wub.gif

köp en billig digitalkamera (två megapixel tror jag) på rusta eller jula...dom tar hyfsade bilder. smile.gif smile.gif

Ha-ha, tror du bara det sitter fast i det? laugh.gif Jag har inte ens vågat öppna kameraikonen för att se hur man bär sig åt för att få nåt album rolleyes.gif Det är juh inte säkert att jag grejar det ändå huh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon