Full version: Pie Jesu
forget-me-not
Jag undrar om någon har en inspelning av
Pie Jesu
med endera
Sarah Brightman eller
Sissel Kyrkjebø?
PM:a i så fall!

smile.gif
ninnisky
jag har pie jesu med Sarah Brigtman (med Paul Miles-Kingston) biggrin.gif

Ska jag försöka bränna en och skicka dig? När behöver du/vill ha den.
Du kan PMa tillbaka.
forget-me-not
wub.gif
*Felix matte*
Rofyllt att lyssna till

Pie Jesu
forget-me-not
CITAT (Felix matte @ 23-02-2006, 19:10)
Rofyllt att lyssna till

Visst är den! wub.gif Har lyssnat på den under dagen och den är så vacker så jag ryser.

Tillägg: Versionen med Sarah Brightman är den jag lyssnat på under dagen och den är faktiskt mycket bättre än den du länkade till. Kolla gärna upp den, Agneta, om du tycker om denna typen av musik.


Jag har varit på mässa ikväll tillsammans med så fina människor. Och fikat och pratat efteråt med flera av dem samt den unge fantastiske prästen som höll i mässan ikväll. Känner mig alldeles varm i hjärtat nu. wub.gif
ninnisky
den ska bli min "godnattmusik" senare i kväll wub.gif
*Felix matte*
CITAT (forget-me-not @ 23-02-2006, 21:40)
Tillägg: Versionen med Sarah Brightman är den jag lyssnat på under dagen och den är faktiskt mycket bättre än den du länkade till. Kolla gärna upp den, Agneta, om du tycker om denna typen av musik.

Men när jag hittade den med Sarah Brightman så fanns ingen gratisverion att lyssna på och jag vågar ännu inte betala via nätbank för att ladda ner... alltför rädd att gte ut kortnummer mm smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon