Full version: Ont det gör ont....
netaave
I höger knä och höft tog mig nästan inte ur sängen i morse.
Idag ska vi danskryssa är det inte typiskt så säg?
Någon som har tips på snabbuppmjukning av artrosleder?
silos
har inga tips men sänder dig styrkekramar och önskan om att du blir bra SNAAART wub.gif wub.gif wub.gif
Reserv
Varmt bad och aloe vera heat lotion med nån typ elasta runtom, krya på dig wub.gif
LadyG
Tyvärr vet jag för lite om artros för att våga mig på några avancerade rekommendationer, men jag hoppas du kan åka och njuta av kryssningen.
Lady Hamilton
CITAT (Reserv @ 20-02-2006, 09:35)
Varmt bad och aloe vera heat lotion med nån typ elasta runtom, krya på dig wub.gif

Eller om du har tillgång till en bastu? Egen eller på badhus............
Det vore grejer det! smile.gif
Gillan
Ka bara hålla med föregående talare:
Värme och åter värme. Har du möjlighet till ett
hett bad utan att varmvattnet tar slut?
Du kanske skulle önska dig en sån där värme/massage-
dyna. Ger en del lindring tycker jag.
Weleda (lavendel) massageolja är bra också, den
är lugnande och kan minska smärtan lite grann.

Hoppas verkligen att du kommer iväg till ditt stora
intresse./Gillan
netaave
Känns redan bättre, har haft en fleechalsduk knuten runt knät och makens fleece långt nerdragen över höften.
Nu är jag iaf klippt, färgad (blev inte grönt) och nyduschad, packningen är klar skosnörena putsade så det är bara hoppas på det bästa! Åker om en timme.
Nu ska jag slappa till dess och fika lite.
Lady Hamilton
Ha det nu riktigt roligt och skönt! Avundas dig lite wub.gif
Biggan_
Ha det så trevligt! biggrin.gif
netaave
Får jag säkert vi är 16 st som åker, nästa vecka ska gubben och jag åka igen då ska jag höra Refreshments på riktigt för första gången.
Det är tätt på given nu.
Snöflinga
Hadetsåroligt tongue.gif Kan inte du ta reda på vad det är för lysande isbitar de har i vissa drinkar och om de finns att köpa någonstans........

Inga putslustiga kommentarer tack laugh.gif
Kathy
CITAT (Snöflinga @ 20-02-2006, 17:05)
Kan inte du ta reda på vad det är för lysande isbitar de har i vissa drinkar och om de finns att köpa någonstans........

De finns att köpa på Tradera.
*Felix matte*
CITAT (Snöflinga @ 20-02-2006, 17:05)
Hadetsåroligt  :P    Kan inte du ta reda på vad det är för lysande isbitar de har i vissa drinkar och om de finns att köpa någonstans........

 Inga putslustiga kommentarer tack  :lol:

12 st för 199kr kan du få HÄR
Kathy
CITAT (Felix matte @ 20-02-2006, 22:10)
12 st för 199kr kan du få härhttp://www.teknikcompaniet.se/product_info.php?products_id=133

Ja, det företaget säljer även på Tradera, med utgångspris under affärspriset.
Har man tur, så kommer budet aldrig upp till vad varorna egentligen kostar. wink.gif
pejori
CITAT (Snöflinga @ 20-02-2006, 17:05)
Inga putslustiga kommentarer tack laugh.gif

inte ens en liten en? laugh.gif laugh.gif
Snöflinga
Tack Felix matte och Scrollan rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (Snöflinga @ 20-02-2006, 22:22)
Tack Felix matte och Scrollan rolleyes.gif

Ser nog kul ut att ha såna i drinkarna tongue.gif
Kathy
CITAT (pejori @ 20-02-2006, 22:20)
CITAT (Snöflinga @ 20-02-2006, 17:05)
Inga putslustiga kommentarer tack  :lol:

inte ens en liten en? laugh.gif laugh.gif

........man kanske kan hitta på en drink som man kan kalla för "Barsebäck"? ......ähum......*duckar för tomaterna*...... wink.gif
LadyG
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Bra namnval, men vad innehåller en sån drink? Liten skvätt gammeldansk kanske, för att minnas våra grannar? smile.gif
netaave
CITAT (Snöflinga @ 20-02-2006, 17:05)
Hadetsåroligt tongue.gif Kan inte du ta reda på vad det är för lysande isbitar de har i vissa drinkar och om de finns att köpa någonstans........

Inga putslustiga kommentarer tack laugh.gif

Såna har vi från båten där kostar dom en tia styck men jag har för mig att jag sett i nån affär som sålde bartillbehör betydligt billigare, googla vet jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon