Full version: Ett ljus
Yin o Yang
Hade suttit vid svärfars sjukbädd på lasarettet och kom hem, trött, orolig - ja ni vet hur det är. I posten låg ett brev från Ellos, med inforamtion om att jag hade ett tillgodohavande på 735;- smile.gif . Hade helt glömt bort att jag lyckats betala samma faktura 2 gånger tongue.gif . Så idag blir det Ellos hemsida och några uppiggande inköp rolleyes.gif
Gillan
Wow, såna dolda rikedomar kan ju inte vara
helt fel. Ha en skön shoppingstund. Hoppas
du hittar nåt riktigt fynd smile.gif smile.gif

/Gillan
pejori
så härligt... smile.gif
hoppas du blir lite gladare av lite schopping på ellos biggrin.gif

håller tummen för svärfar också wub.gif
*Felix matte*
Positiva överraskningar är alltid välkomna...ha så kul på shoppingturen smile.gif

håller också tummarna för svärfar din. wub.gif
Yin o Yang
Tack för omtankarna. Tyvärr finns nog inte mycket hopp för honom, åtminstone inte om man ska tro läkarna sad.gif . Extremt lågt blodtryck, låg kroppsstemperatur, andningsuppehåll, ingen aptit .... unsure.gif . Det mesta pekar nog tyvärr mot att han inte klarar sig veckan ut. Men, han har levt ett långt bra liv (är inne på det 89:de) och saknar nog dessutom svärmor, som gick bort för drygt ett år sedan wub.gif

Har smygtittat lite på Ellos hemsida. Lutar nog åt gardiner eller gardinstänger (kanske räcker till både och tongue.gif )
Lady Hamilton
CITAT (Yin o Yang @ 21-02-2006, 11:12)
....Men, han har levt ett långt bra liv (är inne på det 89:de) och saknar nog dessutom svärmor, som gick bort för drygt ett år sedan wub.gif.....

wub.gif Då kan du låta honom gå med värme i hjärtat wub.gif
Yin o Yang
Tidigt i morse somnade svärfar in för gott sad.gif . Stor saknad, men samtidigt skönt att han fick gå bort så stilla och att det inte blev så långdraget wub.gif . Han har fått uppleva såväl barnbarn som mååånga barnbarnsbarn.
*Felix matte*
Det är alltid skönt när åldriga slipper långdraget lidande...min pappa gick bort
strax innan 90-års dagen... somnade in lugnt hemma.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon