Full version: Sjung me vet ja!
astrid.m.s
Den här tycker jag e kul!

Sing a songblink.gif
Snöflinga
JA ME laugh.gif
Kathy
ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
Hängde me en liten bit in men sedan gick det i alldeles för hög hastighet laugh.gif

Kul laugh.gif
AnitaO
laugh.gif laugh.gif
Där gick allt ögonen i kors blink.gif blink.gif
råse-marie
Oj va vi öste wub.gif wub.gif
längtar till sommar och SOOOOOL biggrin.gif
AnnammA
Ett tag hängde man med... rolleyes.gif tongue.gif

AnnA laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Gillan
CITAT (AnnammA @ 22-02-2006, 09:46)
Ett tag hängde man med... rolleyes.gif tongue.gif

AnnA laugh.gif biggrin.gif laugh.gif

Wow, gick liiiite för fort bara wub.gif
Men jättekul laugh.gif

/Gillan
karjo
Snyggt gjort! Man klarade ju nästan refrängen ibland, men det andra hade jag inte ens klarat att säga i min egen takt tror jag! tongue.gif laugh.gif
Floppy
Sitter å asgarvar så jag får ont i magen...det där var super kul...

Ska genast skicka den till min sambo som sitter på jobbet och han äääälskar att sjunga med....

Han jobbar för övrigt på Mekonomen så ni förstår va kunderna kommer att göra när de parkerat bilen och kliver ut...slänga sig in i bilen igen och fara därifrån med en rivstart... biggrin.gif laugh.gif
astrid.m.s
CITAT (Floppy @ 22-02-2006, 11:00)
Sitter å asgarvar så jag får ont i magen...det där var super kul...

Ska genast skicka den till min sambo som sitter på jobbet och han äääälskar att sjunga med....

Han jobbar för övrigt på Mekonomen så ni förstår va kunderna kommer att göra när de parkerat bilen och kliver ut...slänga sig in i bilen igen och fara därifrån med en rivstart...  :D  :lol:

Nu blir jag nyfiken, vad tyckte din sambo då? Kunde han en utantill när han kom hem? tongue.gif
*Felix matte*
Här en länk till mera lättsjunget... Härlig låt att lyssna på medan man surfar wub.gif

Katie Melua
Floppy
CITAT (astrid.m.s @ 23-02-2006, 07:38)
CITAT (Floppy @ 22-02-2006, 11:00)
Sitter å asgarvar så jag får ont i magen...det där var super kul...

Ska genast skicka den till min sambo som sitter på jobbet och han äääälskar att sjunga med....

Han jobbar för övrigt på Mekonomen så ni förstår va kunderna kommer att göra när de parkerat bilen och kliver ut...slänga sig in i bilen igen och fara därifrån med en rivstart...  biggrin.gif  laugh.gif

Nu blir jag nyfiken, vad tyckte din sambo då? Kunde han en utantill när han kom hem? tongue.gif

Han bad sin chef att prova attt sjunga med så nu har de sångtävling om vem som klarar av att sjunga med längst.... laugh.gif

Njae han kunde den inte direkt utantill...men han gick å smånynna på den hela kvällen.... tongue.gif


kan en annan variant som ni andra säkert har hört ett par gånger...
...PANTARE....ooooo....PANTARE....

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon