Leia
Jag har haft internet i många år men aldrig shattat eller följt ett forum tidigare.
Men nu när först sonen blev sjuk och sedan jag själv, så har jag varit hemma och blivit "biten" av Odlas forum.
I morgon när jag börjar jobba igen känner jag att jag kommer att ha abstinens biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
(kanske kan tjuvkika in en stund från jobbet, för det är jag som "chefar" i morgon!)
/leia
Caprice
Börjar med att önska dej

Välkommen hit !

Man lär sig otroligt mycket här, framförallt om växtriket, men även hur människor funkar... smile.gif
kristerh
CITAT (Leia @ 03-03-2006, 15:36)
(kanske kan tjuvkika in en stund från jobbet, för det är jag som "chefar" i morgon!)
/leia

Välkommen wub.gif
känner igen det där att man aldrig riktigt kan koppla av odla laugh.gif
krister
stennie
Välkommen hit !!!

Och visst får man abstinenser...jag sitter på jobbet nu ! tongue.gif
Biggan_
Du är hjärtligt välkommen! Akta dej bara för det är beroendeframkallande på flera vis! Dels är det svårt att hålla sej härifrån, dels så skaffar man sej en massa växter som man bara måste ha!! ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Helen i Piteå Zon 5
Kul att du hittade hit rolleyes.gif Välkommen! / Helen
evelina
Välkommen! Ja hit tittar man in varje dag flera gånger smile.gif
Irene_L
Jag säger också välkommen hit och JA, detta forum är beroendeframkallande wub.gif
mvh
Irene
Leia
Jag har dock ett problem... sad.gif wacko.gif wink.gif mad.gif
Jag får inte till det där med bilder... Varken signatur bild eller ta med en bild i ett meddelande.
Jag är tyvärr ingen "data hackare".....
Leia
Biggan_
CITAT (Leia @ 03-03-2006, 18:23)
Jag har dock ett problem... sad.gif  :wacko:  ;)  :angry:
Jag får inte till det där med bilder... Varken signatur bild eller ta med en bild i ett meddelande.
Jag är tyvärr ingen "data hackare".....
Leia

Om du går in på support och testforum och läser så lär du dig mycket och sedan kan du fråga det du vill ha hjälp med både i supporttråden eller här smile.gif
I testforumet kan du också testa dej fram tills du förstår hur det fungerar.
mamamaggan
Välkommen hit . Roligt att du trivs och ja , man blir beroende av både det ena och det andra här! laugh.gif
Snöflinga
Hjärteligen VÄLKOMMEN önskar även jag dej tongue.gif
Eva St
Hjärtligt Välkommen och var så säker du kommer att bli hur biten som helst
Eva St
Leia
Tack för alla välkomnanden!
Och tack för tipset om hjälp med bilderna!
Nu har jag fått till en signaturbild också! Visar den här även i lite större format. Den visar mig och min första boxervalp Loma som jag fick 1979 och hon var söt som en sockerkaka så hon tål att visas upp!!! (hunden altså, jag ser ju nästan ut som en asiat!, inget fel med asiater men jag är svensk!)
Leia
Äh, den blev ju inge stor! mad.gif sad.gif wacko.gif wink.gif mad.gif
/Leia
Farbror Blå
Mmm detta är ett forum man lätt fatsnar i och blir lite lätt beroende av..
hoppas du trivs=)
Biggan_
CITAT (Leia @ 03-03-2006, 21:02)
Äh, den blev ju inge stor! mad.gif  sad.gif  wacko.gif  wink.gif  mad.gif
/Leia

Så här kanske?
Söta flickor båda två smile.gif biggrin.gif
Leia
Tack! wub.gif
Visst var hon söööööt! Alldeles nyhemkommen till lilla mig!
(jag har nu läst mig till under supporten att man ska klicka på bilden för att få den istörre format, innan man kopierar "bild namnet"..)
Min sambo säger för övrigt att jag är mig precis lik... Inte illa att se ut som 7 år när man är 34 år!
/Leia
Biggan_
CITAT (Leia @ 03-03-2006, 22:06)
Tack! wub.gif
Visst var hon söööööt! Alldeles nyhemkommen till lilla mig!
(jag har nu läst mig till under supporten att man ska klicka på bilden för att få den istörre format, innan man kopierar "bild namnet"..)
Min sambo säger för övrigt att jag är mig precis lik... Inte illa att se ut som 7 år när man är 34 år!
/Leia

Där ser du! Här lär man sig fort ohmy.gif biggrin.gif
silos
Välkommen till detta underbara forum med härliga människor smile.gif
Tesa
Välkommen hit...
...här finns för det mesta nåt intressant att läsa...lite beroendeframkallande får jag väl bekräfta att det är ja.. wub.gif
Leia
Här får man verkligen känna sig välkommen smile.gif wub.gif
Härligt!
Är nu inne och tjuvkikar lite på arbetstid...(aja baja)
/Leia
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon