Full version: Glädjesting!
Castea


Bokade nyss biljetter till Stockholm Jazz Festival på Skeppsholmen, den 21 juli, för då ska min absoluta favoritartist Sting spela där.

Åh, vad glad jag är nu!



Det blir femte Sting-konserten för mig (sen 1988), men första gången jag besöker Skeppsholmen. smile.gif
Gillan
CITAT (Castea @ 10-03-2006, 11:17)


Bokade nyss biljetter till Stockholm Jazz Festival på Skeppsholmen, den 21 juli, för då ska min absoluta favoritartist Sting spela där.

Åh, vad glad jag är nu!



Det blir femte Sting-konserten för mig (sen 1988), men första gången jag besöker Skeppsholmen. smile.gif

Det kommmer du att leva på läääänge,

Grattis till dig/Gillan
Floppy
...Sting är en av mina favoriter också....lyllo dig.....

Jag? avis på dig...? sleep.gif aaaaaldrig... bara lite grann tongue.gif wub.gif
Lady Hamilton
smile.gif Vad kul!
Jag själv blev gätte glad härom dagen när en här i från Odla PM:ade mig och frågade med vilket Bussföretag jag skulle åka med till Älvsjömässan. Sedan erbjöd hon sig att åka med mig på bussen det "sista" 42 milen
Då blev jag glad! laugh.gif Det är ju alltid roligare att åka buss om man har någon att prata med wub.gif
Kathy
Ojj...Grattis!

Ja, jag såg att Sting kommer vara med, förstår att du är glad.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon