Full version: Felix matte!
Leia
Sådana som spyr och sådär... laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
Smiley central


Du behöver inte registrera dig... jag avbockade toolbar
Leia
Tack! wub.gif wub.gif wub.gif
Lady Hamilton
wub.gif Och jag kan ff inte begripa HUR du får in dem i dina inlägg..........
Jag klarar av att få in dem i vanliga E-post meddelanden men inte i något inlägg här på odla............
Gillan
Jag förstår din undran Hamilton, för
jag får in dem ibland , men inte
alltid . och jag gör samma procedur varje
gång ohmy.gif wink.gif smile.gif

/Gillan
*Felix matte*
CITAT (Evgeni @ 11-03-2006, 08:39)
Jag förstår din undran Hamilton, för
jag får in dem ibland , men  inte
alltid . och jag gör samma procedur varje
gång ohmy.gif  ;)  :)

                   /Gillan

CITAT (Hamilton @ 11-03-2006, 08:35)
wub.gif Och jag kan ff inte begripa HUR du får in dem i dina inlägg..........
Jag klarar av att få in dem i vanliga E-post meddelanden men inte i något inlägg här på odla............

Jag har e-posten öppen hela tiden...får in smajlisen i medd sedan högerklicka på bilden..
egenskaper...kopiera bildadressen... därefter till ditt Odla-inlägg
klicka på BILD och klistra in bildadressen...
Lätt som en plätt tongue.gif
Lycka till!
Lady Hamilton


Så här! laugh.gif Tack!!!!!
*Felix matte*
CITAT (Hamilton @ 11-03-2006, 08:47)


Så här! laugh.gif Tack!!!!!

Leia
CITAT (Felix matte @ 11-03-2006, 07:55)
Smiley central


Du behöver inte registrera dig... jag avbockade toolbar

Men var avbockade du toolbar?
*Felix matte*
CITAT (Leia @ 11-03-2006, 09:40)
CITAT (Felix matte @ 11-03-2006, 07:55)
Smiley central  


Du behöver inte registrera dig... jag avbockade toolbar

Men var avbockade du toolbar?

Minns inte hur det var, men kolla om det kommer upp sida där du ska acceptera
där brukar det finnas olika alternativ som är förbockade
Där har jag i så fall avbockat.
Floppy
Jag har också 'Smiley Central' ...älskar smajlisarna som har ljud....
speciellt den här * Oh My Gosh - No Way!'...skickar alltid den till min kompis å hon håller på att bli tokig på den.... *jättekul tycker jag*... hehehe tongue.gif
Leia
Jag lyckades inte hitta något val att klicka bort toolbar på. Men såhär står det i licensavtalet:

Dessutom kan varje produkts funktioner döljas separat eller avaktiveras genom att gå in på menyn ”Lägg till/ta bort-knappar” under denna knapp i webbläsaren som programvaran installerar.

Jag är ju lite "datakorkad" wacko.gif och hittar inte "lägg till/ta bort-knappar", jag vill ju bara ha "smilies knappen" kvar... sad.gif
*Felix matte*
CITAT (Leia @ 11-03-2006, 10:39)
Jag lyckades inte hitta något val att klicka bort toolbar på. Men såhär står det i licensavtalet:

Dessutom kan varje produkts funktioner döljas separat eller avaktiveras genom att gå in på menyn ”Lägg till/ta bort-knappar” under denna knapp i webbläsaren som programvaran installerar.

Jag är ju lite "datakorkad" wacko.gif och hittar inte "lägg till/ta bort-knappar", jag vill ju bara ha "smilies knappen" kvar... sad.gif

Lägg till /ta bort har du på Start, Kontrollpanelen.... det är där du kan ta bort programmet om du inte vill ha kvar det.
Leia
CITAT (Felix matte @ 11-03-2006, 10:42)
CITAT (Leia @ 11-03-2006, 10:39)
Jag lyckades inte hitta något val att klicka bort toolbar på. Men såhär står det i licensavtalet:

Dessutom kan varje produkts funktioner döljas separat eller avaktiveras genom att gå in på menyn ”Lägg till/ta bort-knappar” under denna knapp i webbläsaren som programvaran installerar.

Jag är ju lite "datakorkad"  :wacko:  och hittar inte "lägg till/ta bort-knappar", jag vill ju bara ha "smilies knappen" kvar... sad.gif

Lägg till /ta bort har du på Start, Kontrollpanelen.... det är där du kan ta bort programmet om du inte vill ha kvar det.

Ja, hela programet vet jag hur jag tar bort. Men jag vill bara ta bort det andra som hängde med till internet explorer...Inte smilisarna.
När jag trycker på ändra får jag upp lite olika alternativ, men inte ta bort det från explorer, bara från outlock express, men där vill jag ju ha det...
Lite rörigt kanske men hoppas att du fattar vad jag menar
wacko.gif
*Felix matte*
CITAT (Leia @ 11-03-2006, 10:58)
CITAT (Felix matte @ 11-03-2006, 10:42)
CITAT (Leia @ 11-03-2006, 10:39)
Jag lyckades inte hitta något val att klicka bort toolbar på. Men såhär står det i licensavtalet:

Dessutom kan varje produkts funktioner döljas separat eller avaktiveras genom att gå in på menyn ”Lägg till/ta bort-knappar” under denna knapp i webbläsaren som programvaran installerar.

Jag är ju lite "datakorkad"  wacko.gif  och hittar inte "lägg till/ta bort-knappar", jag vill ju bara ha "smilies knappen" kvar... sad.gif

Lägg till /ta bort har du på Start, Kontrollpanelen.... det är där du kan ta bort programmet om du inte vill ha kvar det.

Ja, hela programet vet jag hur jag tar bort. Men jag vill bara ta bort det andra som hängde med till internet explorer...Inte smilisarna.
När jag trycker på ändra får jag upp lite olika alternativ, men inte ta bort det från explorer, bara från outlock express, men där vill jag ju ha det...
Lite rörigt kanske men hoppas att du fattar vad jag menar
wacko.gif

Vet inte vad det är för annat som följt med men kan du inte skriva in namnen på Sök
och sen ta bort när du hittar

Om det är Hotbar du fick med så står det här i länken hur du får bort den.
Hotbar och Ad aware
Leia
Nej det var lite annat som tex: "popular screen savers", "cursor mania", "my Web search"...
Men, jag hittade en annan liten knapp med två pilar på längs till höger, och där kunde man ta bort de knappar man inte ville ha.
Den som söker han finner.... Även om det tar en halv förmiddag! biggrin.gif
Nu har jag bara en extra sökfunktion som lade sig i adressfältet som jag vill ha bort. Det har jag dock inte lyckats med ännu. wink.gif wacko.gif
*Felix matte*
Den minns jag att jag hittade när jag letade via kontrollpanelen..lägg till/tabort
Leia
smile.gif Nu har jag åtminstonne lyckats flytta den så att den inte stör längre!
Tack för engagemanget wub.gif wub.gif wub.gif
Alexander-VG-zon3
får man inte virus från dom
Alexander-VG-zon3
nu laddae jag hem det vet inte varför men gjorde det ska se om det funnkar. frästen vad har man dom till
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon