Full version: Phuuu.....
elleave
Först och främst ett stort tack till alla som skickat kort och tänkt på mig. Det värmer i hjärtat. wub.gif

Nu är jag alltså äntligen hemma från min långa sjukhusvistelse och bara det känns skönt. Jag har fortfarande hemskt ont i foten och orkar inte så mycket. Kan och ska stödja på foten men jag känner att jag får ta en bit i taget så jag inte tar ut mig.

Men är ändå skönt att vara hemma där man kan göra som man vill, äta det man vill och framförallt gosa med min lilla bäbis som jag inte träffat på över 3 veckor. Min älskade, lilla kanin alltså.


Nej, nu orkar jag inte skriva mera. Ni får veta mer i morgon.
wub.gif
stennie
Va skönt att höra att du är hemma igen, ta det nu bara lugnt, så ska du se att det snart blir bra...sköt om dig !! wub.gif
Biggan_
Välkommen hem och fortsatt krya på dej från mej wub.gif
*Felix matte*
Välkommen hem wub.gif och se nu till att bli serverad bara favoriträtter tongue.gif
Hoppas att du snart slipper ha ont . wub.gif
LadyG
Skönt att du är hemma igen! Sköt om dig! wub.gif
Castea
Åh, så skönt att dagen äntligen kom när du fick återvända hem igen. Önskar dig ett fortsatt gott tillfrisknande, och med djur, familj och god mat blir det säkert litet lättare i sinnet nu.
Carex
hoppas du blir bra så fort som möjligt, det jag läste om dig verkade så otrevlig, allt det med sjukhuset. Så många delade åsikter också.
Jaja, även om jag inte känner er alla här på forumet och bara är bekannt eller vad man ska säga genom inlägg hoppas jag att alla som är här har det bra och snart får vår!
estet
Skönt att höra att du är hemma nu! Krya på dej och ta det lugnt!
Rhodoskillen
Hej! Då jag är ganska ny här så har jag ju inte sett dig innan, men vill ändå säga: Välkommen tillbaka å hoppas att du snart blir bättre!

Mvh/Danne.
yenny
Så skönt att du är hemma igen.
Man var ju lite orolig där ett tag hur det skulle gå för dej och din fot.
Ta det lugnt nu och vila upp dej så du blir ordentligt bra!
Gillan
Skönt att se dig igen elleave, hoppas nu att
ditt tillfrisknande går snabbt wub.gif

/Gillan
pejori
så roligt att du är på benen och hemma igen.... smile.gif
Annlo
Välkommen hem igen!

Det var en riktig "resa" ditt sjukhusbesök... sad.gif tur att allt ordnade sig till slut! wub.gif
Elanah
Krya på dig! Ta det försiktigt... sleep.gif
elleave
Tack!
Tesa
Vad skönt att få komma hem och få lite "normaltillstånd" igen...
Ta det vackert nu så det läker och blir bra tills det är lite roligare att gå ut än nu i vintern...halka och sånt där elände kan ställa till det igen..
Kathy
Välkommen hem igen!
Snöflinga
Skönt att du är välbehållen hemma igen, det var en riktig pers för både dej och din familj sad.gif Nu får du krya på dej och njuta av hemvanda miljön, gosa med mjukiskaninen smile.gif
Inga från Närke
Välkommen hem elleave. Hoppas kortet föll dig i smaken. Eftersom jag inte hittade någon kanin så får du en här.

elleave
Å vilken söt! Men hundkortet du skickade var helt underbart! Jag tycker det är kul att få stora kort för de kan man sätta upp på väggen! wub.gif
renate
Välkommen hem!
Krya på dig.
*Felix matte*
Undrar så hur det är med foten nu. unsure.gif
Hoppas läkningen har gått bra. smile.gif
elleave
Tack för att du frågar! wub.gif
Jag har inte så ont nu, gör ont i själva fotleden i bland när jag gått lite och ibland när jag inte haft ordentligt högläge.
Läkningen går nog bra för just nu kliar det ungefär på det stället där jag har bara tre stygn! tongue.gif (e fler på sidorna)
Jag försöker gå mer och mer, har varit i skolan ett par timmar, vid två tillfällen, gått och kikat lite i en secondhandbutik och varit i affären här hemma! (med hjälp av rullator) rolleyes.gif wub.gif
*Felix matte*
Låter som det går framåt i rätt riktning wub.gif
Du får ta det försiktigt och låta det ta den tid.... smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon