fruberglund
Jag är en sån som passar både i mörkt och ljust hår och nu funderar jag på att bli ljushårig. Många år sen nu, är mörkhårig och brukar oftast bara göra ljusa slingor men nu vill jag göra nåt mer drastiskt. Ungefär nåt sånt här



Visst är det snyggt! Har ungefär den frisyren nu ändå. Vad tycker ni, ska jag bli blondin?

Undanber mig blondinskämt tack...blir inte mindre smart bara för att jag ändrar färgen på håret biggrin.gif tongue.gif wub.gif

Fast lika snygg som den tjejen blir man ju aldrig vilken färg man än har på håret sad.gif
Caprice
Snyggt!

Fast det är rätt svårt att "välja" vilken blond nyans man vill ha, det beror på tidigare färg, hårkvalite´osv... å andra sidan kan man alltid efterjustera med annan / ny färg... det går säkert bra...!

Självklart kan jag inte låta bli: biggrin.gif

Vad har ko-skitar och blondiner gemensamt?
-Båda blir lättare att plocka upp med åldern ...
stennie
Det var snyggt...våga chansa....
fruberglund
CITAT (stennie @ 18-03-2006, 13:32)
Det var snyggt...våga chansa....

Jag vågar alltid biggrin.gif

Jag är en sån som oftast låter frisören få fria händer (om jag litar på henne/honom), klipp som du tycker brukar jag säga, det växer ju ut igen. Tur nog är det ingen som rakat huvet på mig än laugh.gif laugh.gif laugh.gif
andersen
Ja det tycker jag, jag gillar blondiner.
Carex
annars kan du använda något bildredigeringsprogram och lägga in ett foto på dig själv och ändra färg hej vilt innan du bestämmer dig!
Allis
Ja, gör det blondera håret alltså.Passar bra till sommaren. Jag färgar mitt hår ljusbrunt nu och tänkter bleka slingor sen det blir nog tjusigt de oxo tongue.gif
pejori
tycker också du ska blondera dej. smile.gif
då blir det två blondiner som heter Berglund här laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Allis
Nej tack, det skulle nog se konstigt ut. Jag är mörk från början, så det får räcka med ljusa slingor.
gammelnalle
finns det inte en HERR Berglund som KANSKE vill ha en syl i vädret???



smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif




själv gillar jag mest och bäst "naturliga" kvinnor... dvs utan smink o.dyl... men jag har också med åren förstått att kvinnor tänker mer på sitt yttre än vad vi karlar gör (ÄVEN om kvinnor...inte bara sitt eget yttre) Och TROR att vi karlar vill ha en viss typ av yttre skönhet.




mina 25 öre......



b
Hannele
CITAT (gammelnalle @ 19-03-2006, 10:13)
finns det inte en HERR Berglund som KANSKE vill ha en syl i vädret???

Karlar ska man aldrig fråga om sånt.. rolleyes.gif

fruberglund, självkalrt ska du göra det.
*Felix matte*
CITAT (gammelnalle @ 19-03-2006, 10:13)
smile.gif  :)  :)  :)  :)  :)




själv gillar jag mest och bäst "naturliga" kvinnor...

och män vill jag tillägga smile.gif
pejori
CITAT (gammelnalle @ 19-03-2006, 10:13)
finns det inte en HERR Berglund som KANSKE vill ha en syl i vädret???


Och TROR att vi karlar vill ha en viss typ av yttre skönhet.




mina 25 öre......



b

jo... en finns det laugh.gif laugh.gif laugh.gif

visst vill ni det nånga gånger, det ser man ju på vilka ni vänder er om efter smile.gif smile.gif wub.gif
gammelnalle
CITAT (pejori @ 19-03-2006, 10:59)
CITAT (gammelnalle @ 19-03-2006, 10:13)
finns det inte en HERR Berglund som KANSKE vill ha en syl i vädret???


 Och TROR att vi karlar vill ha en viss typ av yttre skönhet.




mina 25 öre......



b

jo... en finns det laugh.gif laugh.gif laugh.gif

visst vill ni det nånga gånger, det ser man ju på vilka ni vänder er om efter smile.gif smile.gif wub.gif

nja.... jag vänder mig nog också om när jag ser något extra... MEN det är inte samma sak som att jag tycker om..... (jag vänder mig nog om och tittar efter en "baglady" också när jag är i staden... eller en pensionär med kristallkrona på pälsmössan... or what ever..)


en vackert naturlig åldrad (vad nu det är) rynkig kvinna är NOG så vacker som en ung naturlig tjej i 20årsåldern...

och NÄR jag ser att en kvinna är spacklad... känner jag inte samma "glädje"...

MEN det finns också många där jag inte lägger märke till ATT hon faktiskt är sminkad,...
Precis som JAG inte gillar HÅRT parfymerade .... men en "antydan" kan vara väl så "lockande"...


MEN NI SKALL GIVETVIS FÖLJA ER EGNA TANKAR.....
jag talar bara om vad jag tycker... (MEN jag vet att vi äro många,..,...)

b smile.gif smile.gif smile.gif
pejori
så sant nallen smile.gif smile.gif
fruberglund
CITAT (gammelnalle @ 19-03-2006, 10:13)
finns det inte en HERR Berglund som KANSKE vill ha en syl i vädret???



smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif




själv gillar jag mest och bäst "naturliga" kvinnor... dvs utan smink o.dyl... men jag har också med åren förstått att kvinnor tänker mer på sitt yttre än vad vi karlar gör (ÄVEN om kvinnor...inte bara sitt eget yttre) Och TROR att vi karlar vill ha en viss typ av yttre skönhet.




mina 25 öre......



b

Han tycker jag är fin hur jag än ser ut och när vi träffades var jag faktiskt rätt ljushårig biggrin.gif

Spacklar mig inte (har inte tid att sminka mig alls knappt) och använder inte så mycket parfym eftersom jag nyser som en galning då. Det enda jag brukar unna mig är håret och naglarna (gel som jag gör hos nagelteknolog). Utan det skulle jag känna mig mycket mindre fin, gör det endast för min egen skull och ingen annans. Är ju mest hemma med lillen nu så det är inte så många som ser mig förutom jag själv, lillen och mannen laugh.gif
ingrid fuxwall
Ibland mår man bra av att förändra sig lite.
Det var en jättsnygg färg - testa och bli lite annorlunda för ett tag.

ingrid
Klematis
Tycker du ska testa, snygg frisyr dy har. Man känner sig lite piggare när man är snygg i håret!
gammelnalle
Snygg i håret!!???


undrar vad denne man säger om det:
http://www.odla.nu/album/data/gammelnalle/...2922_p44907.jpg


räcker nog inte med en frisör.....

smile.gif smile.gif smile.gif
Biggan_
CITAT (gammelnalle @ 20-03-2006, 12:01)
Snygg i håret!!???


undrar vad denne man säger om det:
http://www.odla.nu/album/data/gammelnalle/...2922_p44907.jpg


räcker nog inte med en frisör.....

smile.gif smile.gif smile.gif

...nästan, nästan det moderna stuket! Lite rufs alltså, fast rufset är lite ojämt fördelat om man säger så! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon