anna_rispan
Är det någon som ska kolla melodifestivalen i kväll??
AnitaO
Med ena ögat smile.gif
Är inte så jätteintresserad, men vill gärna lyssna lite ändå.
Så det blir väl en och annan "utflykt" till datorn också smile.gif
Inga från Närke
Jo vi gör det. Gubben håller på med att grilla och duka fram lite rödvin och sallad, sedan bänkar vi oss.
anna_rispan
Vad trevligt ni gör det!! Blir lite avundsjuk.... Men jag ska nog kolla. Kanske poppar popcorn.
Reserv
Vilka rusar till tvn 20.00

Inte jag
zaaritha
Absolut inte jag!
Vet ju att det är bestämt att Carola ska vinna, tyvärr! sad.gif
Men--ful som jag är; innuti o utanpå, så hoppas jag att OM hon
kvalar in till Grekland; så vinner hon inte.......... unsure.gif
Eva i Skåne
Jag rusade snarare från tvn huh.gif
*Felix matte*
Inte jag...behöver inte eftersom teven står 340cm från min datorhörna (mätte med tumstock) tongue.gif laugh.gif biggrin.gif

Andreas... han sjunger ju bra och låten "gungar" smile.gif
lisselbo
Inte jag, klarar mig alldeles utmärkt utan detta program.
Bara det att Carola är med vill få mig att s**
AnitaO
CITAT (Felix matte @ 18-03-2006, 20:15)
Inte jag...behöver inte eftersom teven står 340cm från min datorhörna (mätte med tumstock) tongue.gif laugh.gif biggrin.gif

Andreas... han sjunger ju bra och låten "gungar" smile.gif

Så långt ifrån alltså !! ohmy.gif
Jag har nog bara 320 cm eller nåt ... rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (lisselbo @ 18-03-2006, 20:28)
Inte jag, klarar mig alldeles utmärkt utan detta program.
Bara det att Carola är med vill få mig att s**

Jag ska inte titta när hon sjunger (skriker) och inte lyssna heller laugh.gif
mari_tres
Sitter med datorn i knät, med trådlöst internet... Tittar på Animal Planet, det är mycket intressantare än melodifesitvalen. Enda gången jag rusar till TV:n är på onsdagar kl 21. Lost... rolleyes.gif
Kathy
Melodifestivalen var bättre förrförra året. (Lena PH "Det gör ont" och "Docel vita" med After Dark wub.gif )
anna_rispan
Jag tyckte de knöt ihop det riktigt bra! En riktigt bra show totalt med sportgubbarna, Fredrik Lindstöm o Lena Philipsson. Jag börjar nog uppskatta henne mer nu. Skönt med en värdinna som verkar mer avslappnad. Minns hon som var i Lettland, (gud visst var det Lettland). Hon hade i allafall världens stelaste fejs hela tiden!! Läskigt!
Monica M zon 4
Nä, vi tittade inte heller. Såg på en film vi spelat in istället. tongue.gif
Hannele
Fredrik Lindström var ju med. wub.gif
Annars ser jag sällan på omröstning..
TV-Sporten gjorde också en bra insats. tongue.gif
Allis
CITAT (Felix matte @ 18-03-2006, 20:15)
Inte jag...behöver inte eftersom teven står 340cm från min datorhörna (mätte med tumstock) tongue.gif  :lol:  :D

Andreas... han sjunger ju bra och låten "gungar" smile.gif

Det påminde om Allsång på Skansen tongue.gif gungeligung, men låten är bra. För att inte snacka om Björn Kjellman.
Rhodoskillen
Jag tycker att melodifestivalen blir sämre å sämre för varje år som går.

Tycker att det är jättetrist att dom har massa delfinaler, det ska va en dag å inte mer och Lena PH måste väl ändå förstå att hon bara gör bort sig själv när hon står å ser dum ut på scen.

Nu missade jag melodiefestivalen igår så jag vet inte hur det gick, men såg förra lördagen å då tyckte jag helt klart att Carolas bidrag var en riktig schlagerlåt från början till slut. Likaså Roger Pontares låt, men den var något tjatig tyvärr.

Mvh/Danne.
Klematis
Jag såg på melodifestivalen och tycker det är rikigt trevligt. Gillar musik och drt blir alltid diskussionor om vad som är bra och dåligt. Roligt!! Jag tyckte att Carola var jätte bra. Är ingen slagergillare, annars hör jag mest på rock.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon