netaave
Behöver vägbeskrivning till parkhallen i Storvik, kan någon hjälpa till?
AnitaO
Här kan du lägga in den adress du vill åka från så får du en vägbeskrivning som du kan skriva ut och ta med dig.

http://kartor.eniro.se/query?what=routefor...ce.41133.21&ax=
netaave
CITAT (AnitaGg @ 23-03-2006, 16:43)
Här kan du lägga in den adress du vill åka från så får du en vägbeskrivning som du kan skriva ut och ta med dig.

http://kartor.eniro.se/query?what=routefor...ce.41133.21&ax=

Nix går inte!
Det var det första jag provade men den köper inte parkhallen i Storvik och jag kan inte få tag på någon adr.
AnitaO
Efter mycket googlande så hittade jag ett telefonnummer som går till Parkhallen smile.gif
0290 - 103 40
brittmarie
Det verkar bli dansa av i helgen. smile.gif
netaave
CITAT (brittmarie @ 23-03-2006, 18:07)
Det verkar bli dansa av i helgen. smile.gif

Yes yes yes!!!! Yesterday i Väsby och Micke Ahlgrens i morrn, Storviks parkhall och Claes Lövgrens på lördag.
CL spelar för övrigt i p4:s "Kalas" i morgon kväll, Sveriges populäraste dansband just nu, dom ligger etta på Fjl:s liste och 4:a på Kalas egna lista. Dom slår publikrekord var dom än kommer och det går bussar från Sthlm i helgen både ner till Skara och upp till Storvik för det är så många som vill dansa till dessa skånepojkar.
Vet att det finns en här på odla som känner en av dom. men kan inte komma på vilken.
Vi har dansat till CL sen dom började spela här uppe, och eftersom min man "roddar" åt dom ibland har vi också blivit goda vänner med dom.
netaave
CITAT (AnitaGg @ 23-03-2006, 18:00)
Efter mycket googlande så hittade jag ett telefonnummer som går till Parkhallen smile.gif
0290 - 103 40

Det numret går till idrottsföreningen och det verkar ligga i ett vanligt bostadsområde.
Men en bit från denna bebyggelse är en sporthall, 2-3 kvarter, kan vara den.
brittmarie
Låter som om det är stor risk för utslitna dansskor. wub.gif
netaave
CITAT (brittmarie @ 23-03-2006, 18:25)
Låter som om det är stor risk för utslitna dansskor. wub.gif

Man har väl flera par..... tongue.gif
netaave
Snaaaaart ska jag in i duschen, sen den lokala pizzerian och sen dans, dans, dans till natten är slut! rolleyes.gif wub.gif rolleyes.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (netaave @ 24-03-2006, 16:40)
Snaaaaart ska jag in i duschen, sen den lokala pizzerian och sen dans, dans, dans till natten är slut! rolleyes.gif wub.gif rolleyes.gif wub.gif

Låter nästan som en orgie blink.gif blink.gif blink.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif
*Felix matte*
Ha så jättekul wub.gif

och glöm inte svalkande fotbad efteråt tongue.gif
Biggan_
CITAT (Felix matte @ 24-03-2006, 16:52)
Ha så jättekul wub.gif

och glöm inte svalkande fotbad efteråt tongue.gif

Glömde ju sad.gif sad.gif !!
En trevlig kväll önskar jag dej också förstås biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif wub.gif
netaave
Hade en kanonkväll, känns i kroppen idag. Men men träningsvärk ska ju tränas bort eller hur?
Så i kväll blir det metropolen Storvik och dans till mitt absoluta favoritband Claes Lövgrens (om nu någon missat det tongue.gif
Har precis lyssnat till gårdagskvällens Kalas med ovan nämda orkester. Nu ska det väl bli en och annan våffla med fraiche, rödlök och rom, kanske någon liten räka också. Avslutar det hela med kaffe och till sista våfflan lite grädde och sylt.

Hörde förresten på radion att "Våffeldagen" kommer av "vårfrudagen" ungefär som viskleken ni vet, när man viskar ett ord som nästa och nästa också ska viska någon, och som aldrig är samma ord när det kommer tillbaka.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon